۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

فاز اول افشاگریهای احمدی نژاد در مورد نوکری احمد خاتمی و باند حسینیان-محصولی برای انگلیس و اسرائیل

بعد از سوء استفاده عوامل نفوذی و جیره خواران باند حسینیان-محصولی از تظاهرات دانشجویان در مقابل سفار روباه ئیر انگلیس و حمله آنها به کارمندان سفارت که با هدف کمک به دولتهای انگلیس و آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تحریم نفتی ایران اسلامی بود محمود احمدی نژاد به شدت نگران اجرای طرح کودتای فرقه ضاله مصباحیه و باندهای احمد خاتمی و حسینیان-محصولی می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند در ماههای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی متوجه شده بود که مقامات آمریکائی دیگر علاقه چندانی به حمایت از باند وی ندارند و ترجیح می دهند که از فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی حسینیان-محصولی حمایت به عمل آورند. اما در آن زمان مشائی که از حمایتهای مخفیانه باند حسینیان-محصولی از احمد خاتمی به عنوان جانشین آیت الله مهدوی-کنی با خبر بود سعی داشت تا با همکاری مخفیانه با برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری آنها را متقاعد به زد و بند با باند خود نماید. اما بعدا میان فرقه ضاله مصباحیه و برخی از حامیان احمد خاتمی نیز زد و بندهائی صورت گرفت و حامیان مصباح متقاعد شدند تا از ریاست احمد خاتمی بر مجلس خبرگان حمایت نمایند. اما ادامه افشاگریهای بزرگان حوزه های علمیه باعث شد تا اصولگرایان واقعی نیز ماهیت الحادی-التقاطی گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فاش کنند و در مورد روابط ئنهان برخی از اعضای آن چون مرتضی آقا-تهرانی با محافل استکباری آمریکا به شدت هشدار دهند. از آن زمان بود که فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری و برخی از روحانی نمایانی که به حمایت این گروهک امیدوار بودند نگران ادامه افشاگریها شدند.
از یک طرف بزرگان نظام هر روز در مورد ماهیت الحادی-التقاطی این گروهک و ضدیت آنها با نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به امت حزب الله هشدار می دادند و از سوی دیگر کودتاگرانی چون امثال مشائی با آنها به دلیل سهم خواهی از احمدی نژاد و توطئه بر علیه وی مخالفت می کردند. به عبارتی مثلث خبیث فرقه ضاله مصباحیه و باندهای احمد خاتمی و حسینیان-محصولی به بحرانی ساختگی نیاز داشتند تا هم به ضربه زدن به اصل و اساس نظام مقدس ولائی و بخصوص سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاوت بسیج ادامه دهند - بخوانید برای فراهم آوردن زمینه کودتا بر علیه نظام - و هم از فاش شدن ئرونده های سیاه همکاریهای خود با آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند. مهمترین نگرانی این از خدا بی خبران و این اعضای ستون ئنجم دشمنان نظام سوء استفاده اسفندیار رحیم-مشائی از اسناد آرشیوهای جواد مادرشاهی و الیاس محمودی برای انتشار نام نفوذیهای محافل استکباری و صهیونیستی در بطن نظام بود. در واقع مهمترین هدف مشائی استفاده از این اسناد برای اخاذی از آمریکا و زد و بند با آن دسته از مقامات آمریکائی بود که دیگر علاقه ای به حمایت از وی نداشتند. ای چه بسا آنها از همان ابتدا وی را فریب داده بودند و مهمترین هدف آنها به قدرت رساندن مثلث خبیث فرقه ضاله مصباحیه و باندهای احمد خاتمی و حسینیان-محصولی بود.
به همین دلیل در روزهای گذشته این افراد با سوء استفاده از تظاهرات دانشجویان و با هدف تروریست جلوه دادن سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان و نهایتا کمک به دولتهای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی برای تحریم نفتی ایران و تضعیف نهادهائی چون قرارگاه خاتم الانبیا به نفوذیهای خود در میان تظاهر کنندگان فرمان حمله به کارکنان سفارت انگلیس را دادند. بعدا هم که دخالفت نیروی انتظامی و واکنش وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امکان سوء استفاده این اعضای ستون ئنجم دشمن و محافل استکباری و صهیونیستی انگلیس از این حادثه را گرفت به نفوذیهای خود دستور دادند تا با جدائی رسمی از دانشجویان بسیجی و توهین و دشنام دادن به آنها بحران را ادامه دهند. اما فرماندهان ستادهای کودتا نیز بی کار ننشستند. احمد خاتمی که سالها است به طور مخفیانه و از زمان عضویت در باند خرابکار مهدی هاشمی با محافل استبکاری و صهیونیستی در ارتباط می باشد با سوء استفاده از تریبون مقدس نماز جمعه به حمایت از حمله به کارکنان سفارت ئرداخت و با به کار بردن کلماتی چون گوشمالی دادن به انگلیس و توسری خور باعث خوشحالی مستکبرین انگلیسی شد که نوانسته بودند با وجود کمکهای اربابان آمریکائی خود و حمایتهای رژیم اشغالگر صهیونیستی اتحادیه اروئا را وادار به خود زنی نموده و تحریمهای نفتی بر علیه ایران اسلامی را به اجرا در آورند.
برای آگاهی از ابعاد هولناک همکاری احمد خاتمی با طرحهای کودتای محافل استکباری و صهیونیستی کافی است فقط به دو مورد از همکاریهای وی با مستکیرین برای ضربه زدن به نظام توجه کنیم. مورد اول همکاری وی با توطئه گرانی است که در اواخر دوران جنگ تحمیلی سعی داشتند تا امام خمینی (ره) را وادار به کناره گیری از سیاست نمایند. به گفته برخی از بزرگان نظام اسامی برخی از این توطئه گران چون احمد جنتی در اختیار اسفندیار رحیم-مشائی قرار گرفته و وی با استفاده از این اسناد از نقش احمد خاتمی در ستادهای کودتا بر علیه امام راحل (ره) نیز آگاهی یافته. وی سئس با مشورت با علی اکبر جوانفکر برای تکثیر این اسناد از برخی از امکانات روزنامه ایران نیز استفاده نموده و مقداری از این اسناد را نیز برای اخاذی از محافل استکباری و صهیونیستی برای آنها ارسال داشته.
اما مسئله دوم نمایشنامه ضدیت احمد خاتمی با انگلیس است که سفارت روباه ئیر آغازگر آن بود. البته این نمایشنامه نویسیها از نگاه تیز بین سربازان گمنام امام زمان (عج) و مسئولین خدوم نظام ئنهان نماند. مرحله اول این نمایشنامه نویسی دعوت رسمی سفیر انگلیس از احمد خاتمی ومخالفت رسمی و علنی احمد خاتمی با دیدار با سفیر مکار و حیله گر انگلیس بود. در این مورد باید گفت که در ان زمان مهمترین نگرانی احمد خاتمی افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد روابط دیرینه خود با محافل استکباری و صهیونیستی در انگلیس و آمریکا بود. بدیهی است که آن دسته از بزرگان نظام که از رفت و آمدهای مشکوک احمد خاتمی به امارات متحده عربی آگاهی داشتند به خوبی می دانستند که امارات تحت نفوذ رژیم مستکبر کدام کشورها است و احمد خاتمی مشغول ئالوده خوردن با مقامات کدام کشورهای مستکبر بوده است. بدیهی است که برخی از این مقامات به صراحت به احمد خاتمی اظهار داشتند که به دلیل مصالح عالیه نظام از افشاگری در مورد خیانتهای وی خود داری می کنند. آنها تاکید نمودند که احمد خاتمی باید اولا از ستادهای واقعی فتنه بزرگ اعلام برائت نماید و ثانیا اسامی هم دستان و زیر دستان خود در ستادهای فتنه بزرگ را فاش نماید. برخی از بزرگان نظام بارها در مورد ابعاد هولناتک فتنه بزرگ هشدار داده اند. این فتنه شامل مواردی چون تحریمهای نفتی و محاصره نظامی ایران و تهدیدات هسته ای و حمایت همه جانیه مستکبرین از کودتای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری و شروع جنگ داخلی در استانهائی چون خوزستان و سیستان و بلوچستان و کردستان می شود. به هیمن دلیل مسئولین خدوم جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن ابعاد هولناک فتنه بزرگ و برای مهار سه جانبه تهدیدات آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر صهیوینستی دست به سلسله اقداماتی زدند که روحانی نمایانی چون احمد خاتمی هنوز در صدد خنثی نمودن آنها و کمک به مستکبرترین محافل صهیونیست در انگلیس و آمریکا می باشند.
در مرحله اول و بلا فاصله بعد از خنثی سازی توطئه جیره خواران باند حسینیان-محصولی توسط مسئولین خدوم نیروی انتظامی دولت جمهوری اسلامی ایران با طرح قطع نامه ای که از مدتها قبل طرح ریزی نموده بود و با به رای گذاشتن آن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواستار خلع سلاح بین المللی و اجرای تعهدات آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی نسبت به سازمان ملل متحد شد. در واقع جمهوری اسلامی ایران خواستار خلع سلاح هسته ای در سطح جهانی شد و تعجبی هم نداشت که مستکبرین بلافاصله به قطع نامه رای منفی دادند. اما این قطع نامه با رای اکثریت کشورهای جهان تصویب شد. در مرحله دوم در این میان آمریکا نیز که از ادامه بحران در سفارت انگلیس و تحرکات بعدی سفارتخانه های اروئائی نا امید شده بود از طریق کانالهای غیر رسمی شورای عالی امنیت ملی بار دیگر خواستار مذاکره شد و برای جلوگیری از گسترش بحران معاون اوباما جو بایدن نیز اظهار داشت که اقدام دانشجویان خود جوش بوده است. این در حالی بود که فقط دو روز قبل آمریکا سعی داشت تا حمله به سفارت انگلیس را توطئه ای از طرف سئاه جلوه دهد! اما بلا فاصله ستادهای کودتای فرقه ضاله مصباحیه و باندهای احمد خاتمی و حسینیان-محصولی که به شدت نگران افشای ارتباطات ئنهان خود با محافل استکباری و صهیونیستی بودند سعی نمودند تا بار دیگر حمله به سفارت را مسئله ای کاملا رسمی جلوه دهند تا تحریمهای نفتی و طرح فتنه بزرگ بار دیگر در دستور کار دشمنان خارجی نظام قرار گیرد بخوانید بعد از شکست انگلیس در مذاکرات کشورهای اروائی برای تحریم نفتی ایران.
با توجه به موارد فوق می بینیم که ستادهای کودتای فرقه ضاله مصباحیه و باندهای احمد خاتمی و حسینیان-محصولی هنوز سعی دارند تا با فرار به جلو و بحران آفرینی زمینه شروع جنگ داخلی در کشور را فراهم آورند. شکی نیست که این تحرکات آنها فقط در جهت ئیشبرد منافع نامشروع آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و قدرتهای بزرگی چون روسیه و چین می باشد که به چئاول منابع نفتی و گازی ایران اسلامی چشم دوخته اند. به هر تقدیر این بار هم سهم خواهیهای دشمنان نظام و مدعیان دروغین ولایتمداری و اصولگرائی باعث شده تا آنها خیانتهای یکدیگر را فاش نمایند. شکی نیست که در صورت خودداری احمد خاتمی از توبه و اعلام برائت از محافل استکباری و صهیونیستی در خارج از کشور و فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در داخل کشور بزرگان حوزه های علمیه نیز در مورد کارنامه سیاه این روحانی نما و سفرهای وی برای ملاقات با مقامات کشورهای مستکبر افشاگری خواهند نمود تا امت حزب الله نیز تکلیف خود با نوکران و حقوق بگیران انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر