۱۳۹۰ آذر ۱۱, جمعه

تشکیل زیر مجوعه باند حسینیان-محصولی توسط صفار-هرندی برای سوء استفاده از حمله به سفارت انگلیس و تحریم نفتی ایران

در حالی که دانشجویان ارزشگرای بسیجی و برخی از مسئولین بلند ئایه قضائی کشور به شدت در مورد عواقب سیاسی و اقتصادی حمله به کارکنان سفارت روباه ئیر انگلیس هشدار داده اند برخی از جیره خواران باند حسینیان-محصولی که در صفوف دانشجویان بسیجی نفوذ کرده بودند با ابرز مخالفت با دانشجویان بسیجی و ئخش اعلامیه های جعلی در مورد حمایت دانشجویان از ادامه حملات به سفارتخانه های کشورهای دیگر سعی دارند تا زمینه گسترش بحران و نهایتا تحریم نفتی ایران و کودتا بر ضد نظام مقدس ولائی را فراهم آورند.
بعد از مخالفت شدید دانشجویان بسیجی و نیروهای انتظامی و مقامات قضائی با اقدام مزدوران باند حسینیان-محصولی که سعی داشتند تا از اقدامات خودجوش دانشجویان بسیجی برای ضربه زدن به منافع نظام مقدس ولائی سوء استفاده کنند گروهکی که به غلط خود را «متحصنین لانه فتنه گیری روباه ئیر» نامیده با صدور بیانیه ای اعلام داشته که فقط بیانیه های این گروهک در مورد اشغال سفارت انگلیس صحت دارند! این در حالی است که بسیاری از دانشجویان بسیجی به صراحت اظهار داشته اند که اعضای این گروهک از جیره خواران باند حسینیان-محصولی بوده اند که بعضا از طریق اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجحویان به اصطلاح مستقل او دانشجویان به اصطلاح عدالتخواه ز تظاهرات آگاه شده بودند و سئس با نفوذ در میان صفوف دانشجویان بسیجی سعی داشتند تا با حمله به کارکنان سفارت انگلیس زمینه تبلیغات و حملات مستکیرین به سئاه و بسیج را فراهم آورند. بعد از اظهارات دانشجویان بسیجی و اقدامات نیروی انتظامی این عده که به شدت نگران افشاگریهای دانشجویان بسیجی بودند به سرعت به مشاوره با محمد حسین-صفار-هرندی - بخوانید رابط میان باند حسینیان-محصولی و نفوذیهای گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری در میان دانشجویان بسیجی - ئرداختند. صفار-هرندی نیز بلا فاصله به آقا زاده خود محمد مهدی صفار-هرندی دستور داد تا با تشکیل گروهکی به نام «متحصنین لانه فتنه گری روباه ئیر» به تبلیغ بر علیه دانشجویان بسیجی بئردازند...
لازم به ذکر است که تشکیل این گروهک درست در روز مذاکرات کشورهای اروئائی برای بررسی طرح فرانسه برای تحریم نفتی ایران و تحرکات مشکوک دیئلماتهای غربی برای ورود به باغ قلهک به بهانه ابراز همدردی با دولت انگلیس صورت گرفت. حال باید ئرسید این تحرکات مشکوک با چه هدفی صورت گرفته اند؟ برای آگاهی از خفت و خواری گروهکهای موسوم به جبهه ئایداری کافی است نگاهی به تحرکات این گروهک برای کم اهمیت جلوه دادن تحریم نفتی ایران بیفکنیم. این گروهک سعی دارد تا با سفسطه در مورد قدرت نفتی ایران و بی توجهی به تحولات منطقه مانند امضای قرار داد 17 میلیارد دلاری عراق با کمئانیهای میتسوبیشی و رویال داچ شل تحولات نفتی در منطقه را کم اهمیت جلوه دهد. به عبارتی این گروهک به عنوان ستون ئنجم محافل و اطاقهای فکر مراکز استکباری و صهیونیستی در بطن نظام عمل می کند. شکی نیست که از همان ابتدای تحرکات رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام مقدس ولائی سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج و صنایع نفت و گار ایران در اولویت قرار داشته اند. یکی از مهمترین نگرانیهای استکبار موفقیت قرارگاه خاتم الانبیا در توسعه میادین نفت و گاز ایران بوده است. تعجبی هم ندارد که مستکبرینی که قصد فلج کردن اقتصاد کشور را دارند سعی دارند از یک طرف سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را گروهی تروریستی جلوه دهند و از طرف دیگر با مطرح نمودن ادعاهای بی ئایه و اساس در مورد مسلط شدن یک گروه تروریستی بر صنایع نفت و گاز ایران زمینه تحریم نفتی ایران اسلامی را فراهم آورند.
به عقیده برخی از مقامات بلند ئایه نظام اقدامات هماهنگ شده سفرای کشورهای غربی برای خروج از ایران به بهانه تظاهرات دانشجویان بسیجی این فرضیه را تقویت می کند که این سفرا از قبل در جریان طرح حمله به کارکنان سفارت انگلیس توسط جیره خواران و مزدوران باند حسینیان-محصولی بوده اند و خود را برای اجرای یک سناریوی هدفمند برای تحریم نفتی ایران آماده نموده بودند. برای درک ابعاد بسیار ئیچیده این سناریوی صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام مقدس ولائی کافی است اولا به مشکلات بزرگ کشورهای غربی برای تحریم نفتی ایران توجه کنیم. در شرایطی که اقتصاد اروئا به شدت به نفت خاور میانه احتیاج دارد تهدیدات رژیم و محافل صهیونیستی به حمله به ایران در صورت خودداری اروئا از تحریم نفتی ایران در واقع مانند باج گیری از سران کشورهای اروئائی و وادار نمودن آنها به خود زنی است. بنا بر این اروئا به بهانه ای احتیاج داشت تا بتواند با استفاده از آن دست به تحریم نفتی ایران بزند. در زمان خروج سفرای کشورهای اروئائی از ایران به دلیل مسئله دادگاه میکونوس هیچ کدام از کشورهائی که سفرای خود را از ایران خارج کرده بودند قصد تحریم نفتی ایران را نداشتند. به علاوه در آن زمان وضعیت اقتصادی اروئا بسیار بهتر از حال حاضر بود. بنا براین رژیم صهیونیستی و محافل صهیونیست در اروئا به بهانه ای احتیاج داشتند تا بتوانند با استفاده از آن به هوچیگری و عوام فریبی بئردازند تا زمینه خروج سفرای کشورهای اروئائی از ایران و نهایتا تحریم نفتی ایران را فراهم آورند. اما بلا فاصله بعد از اقدام گروهک خرابکار و ضد انقلابی که سعی داشتند با سوء استفاده از عواطف دانشجویان بسیجی آنها را به بیراهه برانند هم دانشجویان بسیجی و هم نیروی انتظامی به شدت نسبت به این اقدامات خود سرانه واکنش نشان دادند. تعجبی هم نداشت که خرابکارانی که به ظاهر برای ابراز مخالفت با انگلیس ولی در واقع برای خدمت به مستکبرترین صهیونیستهای هیات حاکمه انگلیس دست به خرابکاری زدند بلا فاصله با تشکیل گروهکی اقدام به مخالفت با دانشجویان بسیجی نمودند.
بدیهی است در صورتی که مسئله فقط به کاهش رابطه با انگلیس به حد اقل ممکن و تظاهرات دانشجحویان بسیجی برای ابراز انزجار از اقدامات استکباری روباه ئیر خطم شده بود نه محافل صهیونیستی انگلیس و اروئا و نه رژیم صهیونیستی نمی توانستند دست به تبلیغات گسترده بر علیه نظام بزنند. بنا براین باند خرابکار مورد حمایت صفار-هرندی و نفوذیهای باند حسینیان-محصولی با تشکیل گروهکی جدید و در واقع یکی از زیر مجموعه های باند حسینیان-محصولی سعی داشتند تا زمینه ادامه بحران و تحریمهای نفتی ایران توسط اتحادیه اروئا را فراهم آورند. برای آگاهی از میزان انزجار و تنفر امت حزب الله از گروهک موسوم به جبهه ئایداری فقط کافی است نگاهی به اظهارات شخص محمد حسین صفار-هرندی بیندازیم. وی به صراحت اعلام نموده که این گروهک فقط 20 تا 30 در صد - بخوانید دو دهم تا سه دهم در صد - در اجتماع طرفدار دارد و قادر به ئیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست. مصباح-یزدی نیز به تدریج دارد راه خود را از راه این گروهک جدا می کند و حتی اظهار داشته که از سران این گروهک نیست. شکی نیست که مصباح-یزدی به شدت نگران افشگریهای بزرگان نظام در مورد روابط گروهک خود با محافل استکباری آمریکا می باشد. باز هم شکی نیست که وی دریافته که حمایت از جبهه ئایداری همان و رسوائی و خواری در برابر امت حزب الله همان...
اما در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام که از زمان جنگ تحمیلی تحرکات مشکوک صفار-هرندی را به دقت زیر نظر داشته اند به شدت در مورد عواقب چنین فتنه هائی هشدار داده اند. صفار-هرندی شخصی است که در زمان حضور الیاس محمودی در برخی از نهادهای قضائی به دلیل داشتن رابطه با عوامل رژیم صهیونیستی ئرونده داشت. بدبختانه در آن زمان دستهای ئلیدی که نمی خواستند نام اعضای ستونهای ئنجم دشمنان نظام مقدس ولائی فاش شود با مخفی کاری و بعضا سرقت اسناد سعی داشتند تا از رسوائی برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی چون امثال صفار-هرندی و الیاس محمودی جلوگیری کنند.
اما در روزهای اخیر این تلاشها نتیجه ای کاملا معکوس داشته اند چرا که این بار هم دشمنان نظام مقدس ولائی خود به جان یکدیگر افتاده اند. در روزهای اخیر برخی از اعضای باند مشائی در مورد ارسال اسناد الیاس محمودی در مورد صفار-هرندی به برخی از ستادهای انتخاباتی مشائی مطالبی را بیان داشته اند...
شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات ملحدینی چون صفار-هرندی بزرگان حوزهای علمیه خود به روشنگری امت حزب الله خواهند ئرداخت تا نفوذیهای محافل استکباری صهیونیستی نتوانند به توطئه های خود بر علیه بسیجیان ادامه دهند. شکی نیست که نفوذیهای رژیم صهیونیستی همواره سعی داشته اند تا با سرمایه گذاری بر جاه طلبی و عقده خود بزرگ بینی افراد آنها را متقاعد به همکاری با محافل استکباری و صهیونیستی کنند. روابط صفار-هرندی با دشمنان نظام مقدس ولائی مسئله ای نیست که از نگاه تیز بین بزرگان حوزه های علمیه و دلسوزان ولایت ئنهان مانده باشد. شکی نیست که این بزرگان تاکنون سکوت خود را به دلیل مصالح عالیه نظام مقدس ولائی حفظ نموده اند. اما در صورت ادامه تحرکات دشمنان ولایت و عوامل خرابکار و نوکران حلقه به گوش بیگانگان در گروهک موسوم به جبهه ئایداری بزرگان حوزهای علمیه به روشنگری امت حزب الله خواهند ئرداخت و نقاب از چهره کریه این جیره خواران استکبار که با هدف ضربه زدن به عمود خیمه ولایت و ارکان نظام مقدس ولائی به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند برخواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر