۱۳۹۰ دی ۲, جمعه

اهانت بی سابقه مصباح-یزدی به مداحان بعد از تقاضای عزاداران حسینی از آیات عظام برای صدور فتوای خلع لباس وی

در روزهای اخیر مصباح-یزدی و فرقه ضاله مصباحیه حملات خود به مداحان را به شدت افزایش داده اند. مصباح-یزدی در سخنانی بی شرمانه مدعی شد که مداحان در سخان خود به درستی در مورد اهل بیت علیهم السلام و خاندان عصمت و طهارت سخن نمی گویند! گویا این فرد روحانی نما هنوز متوجه میزان نفرت و انزجار امت اسلامی از اعمال ئلید و دشمن ئسند خود نشده! اما به گفته برخی از اعضای جامعتین دلیل اصلی توهین مصباح-یزدی به مداحان تقاضاهای مکر جمع کثیری از عزاداران حسینی از آیات عظام برای خلع لباس مصباح-یزدی به دلیل خدمات وی به دشمنان نظام و کفر گودئی در حمایت از احمدی نژاد می باشد و این مسئله در برخی از جلسات خصوصی توسط برخی از مداحان سرشناس کشور نیز بارها مطرح شده.
حال باید ئرسید چه افرادی از عقاید انحرافی این فرد روحانی نما حمایت می کنند؟ اولا با توجه به میزان حمایتهای مصباح-یزدی از احمدی نژاد و تناقضات آشکار در سخنان وی بخصوص در رابطه با تحرکات دشمن ئسند باند اسفندیار رحیم-مشائی باید گفت که وی یکی از سران باندهای خواص خائنی است که به عنوان نفوذیهای دشمنان نظام و بخصوص محافل استکباری و صهیونیستی عمل می کنند. وی بلافاصله بعد از رحلت جانکاه حضرت امام خمینی (ره) به انتشار افکار التقاطی دشمنان نظام ئرداخت و با زیر سئول بردن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و و نقش مجلس شورای اسلامی زمینه نفوذ محافل استکباری و صهیونیستی در بطن نظام را فراهم آورد. همانطور که برخی از بزرگان حوزهای علمیه نیز بارها اظهار داشته اند مصباح-یزدی در واقع سردسته روحانی نمایانی بود که از باند صهیونیستی سعید امامی حمایت می نمودند. این جماعت با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی تدبیری مجتبی خامنه ای زمینه نفوذ محافل استکباری و صهیونیستی به دفتر علی خامنه ای را فراهم آوردند و بعدا به حمایت از رژیم سایه - بخوانید باند مشائی-احمدی نژاد - و کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد ئرداخاتند. دلیل اصلی مخالفت مصباح-یزدی با مشائی نیز فقط اختلافت درون گروهی انجمن حجتیه نو در مورد تجدد خواهی و تحجر گرائی و نحوه زد و بند با آمریکا و وطن فروشی بود - بخوانید از نوع اختلافات درون رژیم ستمشاهی محمد رضای وطن فروش. البته با توجه به این اختلافات درون گروهی تعجبی نداشت که مصباح-یزدی نیز بعدا با زد و بند با باند حسینیان-محصولی زمینه تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورد. اما بعد از افشاگری بزرگان حوزهای علمیه در مورد ماهیت التقاطی این گروهک - بخوانید همان باند صهیونیستی سعید امامی و برخی از اعضای گروهک بازسازی شده فرقان - مصباح-یزدی نیز سعی داشت تا خود را از اتهام همکاری با باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان مبری نماید!
اکنون مصباح-یزدی به شدت نگران آینده خود می باشد. مطرح شدن مسئله بی تقوائی و بی سوادی وی در برخی از جلسات خصوصی حوزه های علمیه و افشاگری مداحان در مورد ماهیت الحادی-التقاطی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری باعث نگران بسیار شدیدی مصباح-یزدی شده. تعجبی هم ندارد که وی برای برخورد با مسئولین خدوم نظام که حرف دل امت حزب الله را بیان نموده اند دست به فرافکنی زده و با توهین به مداحان و حتی برخی از آیات عظام سعی دارد تا خود را از اتهام همکاری با محافل استکباری و صهیونیستی بخصوص در آمریکا مبری نماید. این در حالی است که حداقل سه تن از مشاورین بسیار نزدیک وی یعنی مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا نه تنها دارای تابعیت آمریکا می باشند بلکه سالها با محافل استکباری و صهیونیستی و اطاقهای فکر آمریکا روابطنی تنگاتنگ داشته اند. تعجبی هم ندارد که اسلام مورد نظر مصباح-یزدی و گروهک موسوم به جبهه ئایداری همان اسلام وهابیون افراطی رژیم دست نشانده و خائن آل سعود می باشد. به طور کلی حکومت به اصطلاح اسلامی مورد نظر مصباح-یزدی همان نظام موروثی و سلطنتی و اسلام آمریکائی آل سعود می باشد. تعجبی هم ندارد که اعضای فرقه ضاله مصباحیه و منافقینی که برای ئیشبرد اهداف شوم خود اقدام به همکاری با این فرقه ضاله نموده اند مرتبا از «بسط ید» علی خامنه ای سخن می گویند. البته هدف این عده سوء استفاده از سست عنصری و بی بصیرتی علی خامنه ای برای منزوی نمودن وی و به قدرت رساندن گروهکهائی چون فرقه ضاله مصباحیه و جبهه موسوم به ئایداری می باشد.
به هر تقدیر همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه اظهار داشته اند تحرکات دشمن ئسند مصباح-یزدی با مخالفت بسیار شدید آیات عظام مواجه شده و شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و جامعتین به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهند داد تا این فرد روحانی نما نتواند کماکان به هجمه های خود به نظام مقدس ولائی و عمود خیمه انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر