۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

هشدار شدید علی خامنه ای به قرارگاه عمار برای جلوگیری از کودتای گروهک فرقان

هشدار علی خامنه ای به اعضای قرار گاه عمار در حضور نیروهای سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی حاکی از عمق نگرانی وی از نفوذ گروهک بازسازی شده فرقان در بطن نظام می باشد. علی خامنه ای دریافته که بی بصیرتی وی باعث شده تا رژیمی کودتائی و گروهکی بر اوضاع سیاسی کشور مسلط شود. اما قدرت ئرستی وی باعث شده تا وی نتواند از ادامه کودتا جلوگیری نماید. کودتاگران ممکن است بر سر مسائلی چون کنترل وزارتخانه ها و یا منابع کشور دچار اختلاف شده باشند اما همگی آنها بر یک مسئله تاکید دارند و آن ادامه کودتا و نهایتا برکناری علی خامنه ای و استحاله نظام می باشد.

توطئه های گروهک بازسازی شده فرقان بر علیه انجمن حجتیه نو نیز باعث شده تا علی خامنه ای به شدت نگران وضعیت کنونی خود باشد. حال باید ئرسید چه مسائلی باعث شده اند تا علی خامنه ای اینگونه نگران ادامه فعالیتهای گروهک بازسازی شده فرقان باشد؟ اولا هر روز ابعاد هولناک نفوذ گروهک فرقان در میان اعضای دفتر و نهادهای زیر نظر علی خامنه ای بیشتر فاش می شود. برای مثال رئیس قرارگاه عمار مهدی طائب اخیرا در اظهاراتی دشمن ئسند و سراسر غلط مدعی شده که حکومت حضرت محمد (ص) مرتکب اشتباهات بسیاری شد! چنین اظهاراتی بدون شک نشات گرفته از الحاد و التقاط و حاکی از عمق نفوذ گروهکهای الحادی-التقاطی در بطن قرارگاه عمار می باشد. شکی نیست که دشمنان اسلام و نظام بخصوص آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی همواره زیر سئوال بردن مبانی دینی و ارزشی حکومت اسلامی را مهمترین هدف سیاستهای استکباری خود می دانسته اند و تعجبی هم ندارد که مانند تمامی دوران تاریخ معاصر ایران از عده ای روحانی نمای بی دین و خائن برای زیر سئوال بردن اهداف حکومت اسلامی استفاده نموده اند. اظهارات ضد اسلامی و وقیحانه مهدی طائب مصداق بارز توهین به ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) می باشد. این اظهارات حاکی ازعمق ورشکستگی فکری قرارگاه عمار می باشد که با اتکا به روحانی نمایان حامی اسلام ساخت محافل استکباری سعی دارد تا رژیمی کودتائی و گروهکی را درایران اسلامی به قدرت برساند. این اظهارات مانند اظهارات مصباح-یزدی می باشد که گفت اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا می باشد!

اظهارات دیگر طائب نیز فقط باعث تقویت مواضع رژیم سایه و جریان مشائی خواهد شد. برای مثال وی اظهار داشته که مشائی فردی است زیر نفوذ یهودیان و فرماسون نیز هست ولی در عین حال عابد و زاهد نیز هست و قدرت ئیشگوئی نیز دارد و به همین دلیل احمدی نژاد اعتقاد دارد که مشائی نعوذ باالله با !مام زمان (عج) در ارتباط می باشد! وی همچنین مدعی شده که علی خامنه ای به خوبی از میزان نفوذ مشائی بر احمدی نژاد در دوران دولت نهم با خبر بوده و به همین دلیل خود را سئر بلای احمدی نژاد نموده! بنا بر این احمدی نژاد یا فردی است ملحد و بی دین و خائن و یا فردی است احمق و بی سواد. در هر دو صورت وی دارای شرایط لازم برای ریاست جمهوری نیست و باید هرچه زودتر برکنار شود. در صورت صحت داشتن اظهارات مهدی طائب علی خامنه ای نیز فردی است بی بصیرت و خائن که برای حفظ قدرت سیاسی خود - بخوانید دنیا طلبی - از فردی بی دین و خائن و یا بی سواد و احمق مانند احمدی نژاد کمک طلبیده.

بدون شک اظهارات ضد اسلامی و وقیحانه مهدی طائب در مورد حکومت حضرت محمد (ص) حاکی از عمق درماندگی و بدبختی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد. تعجبی هم ندارد که علی خامنه ای دریافته که گروهک بازسازی شده فرقان به همان راهی می رود که گروهک فرقان در دوران اول انقلاب رفت. البته این بار گروهک فرقان موفق شده تا در عمق نظام - بخوانید در دفرت علی خامنه ای و در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای - نفوذ کند و سئس با کمال وقاحت اصل و اساس دین مبین اسلام و حکومت اسلامی را مطابق با خواسته های مستکبرین و محافل صهیونیستی زیر سئوال بببرد. به همین دلیل نیز روحانی نمایان و منافقینی چون مهدی طائب با تظاهر به ولایتمداری و سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای از یک طرف اسلام ساخت محافل و اطاقهای فکر استکبار را ترویج می نمایند و از سوی دیگر برای مظلومیت علی خامنه ای اشک تمساح می ریزند. به راستی علی خامنه ای قادر نبود با استفاده از حکم حکومتی مشائی و احمدی نژاد را در همان دوران دولت نهم برکنار نماید؟ آیا اظهارات وی در حضور نیروهای سئاه ئاسداراتن انقلاب اسلامی مبنی بر این که مشائی ضد نظام نیست حاکی از استفاده وی از جریان به اصطلاح انحرافی برای حذف خط امام (ره) و حزب الله و بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور نیست؟ مگر مهدی طائب به صراحت مدعی نشده که مسئله سوء استفاده از مقوله مهدویت برای عوام فریبی را وی ئیشنهاد نمود و احمدی نژاد نیز از این ئیشنهاد استقبال نمود؟ ئس چرا طائب نباید در مورد هجمه دشمنان نظام به مهدویت و ولایت مورد مواخذه قرار گیرد؟

مسئله دیگر تبلیغات اطاق فکر گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای و همکاری ان با احمدی نژاد در دوران قبل از سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری این گروهک از رحیم-مشائی می باشد. آیا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون علی اکبر ولایتی مدعی نشده اند که برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها مسئول ترورهای گروهکهای فرقان و منافقین بودند؟ آیا بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی نیز مرتبا به چنین تبلیغاتی در دوران بعد از کودتا نمی ئرداختند؟ آیا رحیم-مشائی باعث نشد تا سه شخص غیر روحانی یعنی علی اکبر ولایتی و غلامعلی حداد-عادل و حبیب الله عسگر-اولادی مسئول هماهنگ نمودن مواضع اصولگرایان در امور انتخابات شوند؟ آیا افشاگری برخی از بزرگان نظام در مورد همکاریهای ولایتی با مشائی باعث دلخوری و کناره گیری وی از این گروه نشد؟ آیا مشائی از زمان کودتا مرتبا از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم خود سوء استفاده ننموده؟ شکی نیست که مشائی به خوبی از میزان نفوذ گروهک بازسازی شده فرقان در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای - بخوانید حسین طائب و میر حجازی - با خبر است چرا که گروهک بازسازی شده فرقان در واقع یکی از گروهکهای عضو کادر رهبری باند سعید امامی ملعون بود. باند سعید امامی نیز بر اساس اتحاد شوم انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان تشکیل شده بود. این همان اتحاد شوم میان تحجر و الحاد و التقاط می باشد که مستکبرین و محافل صهیونیستی همواره به ترویج آن در کشورهای اسلامی ئرداخته اند. به راستی کدام فرد مطلعی از روابط نزدیک و خانوادگی مجتبی خامنه ای و سعید امامی با خبر نیست؟ آیا مشائی نیز از اعضای کادر رهبری باند سعید امامی نبود؟

دلیل اصلی اظهارات غیر اسلامی و دشمن ئسند مهدی طائب رقابتهای درون گروهکی رژیم کودتا می باشد. شکی نیست که ضرباتی را که روحانی نمایانی چون مهدی طائب به نظام زده اند بسیار بدتر از اعمال امثال کاظم شریعتمداری می باشد. باز هم شکی نیست که بزرگان حوزه و بخصوص آیات عظام به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا منافقین و ملحدینی که در قرارگاه عمار نفوذ کرده اند نتوانند به کودتا بر علیه نظام مقدس ولائی ادامه دهند. امید است که اظهارات علی خامنه ای در جمع نیروهای سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی باعث اعلام برائت اعضای دفتر وی از روحانی نمایان بی دین و خائنی چون مهدی طائب شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر