۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

اعلام جنگ گروهک الحادی-التقاطی فرقان بر علیه اصولگرایان

در حالی که برخی از بزرگان نظام سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ادامه تحرکات گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان بر علیه اصولگرایان جلوگیری نمایند تا زمینه دستگیری اعضای کادر رهبری این گروهک و انجام تحقیقات قضائی از آنها میسر شود این گروهک کماکان با سوء استفاده از برخی از خواص بی بصیرت بخصوص در دفتر علی خامنه ای به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهد. در حالی که حتی علی خامنه ای به صراحت به مدعیان دروغین ولایتمداری در قرارگاه عمار هشدار داده که بیش از این جامعه را متشنج ننمایند یکی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان روح الله حسینیان با مطرح نمودن شرایطی که بدون شک باعث افزایش تنشها در میان اصولگرایان خواهد شد به مخالفت با علی خامنه ای ئرداخته. حسینیان اظهار داشت که فقط افرادی که جریان به اصطلاح انحرافی را طرد نموده اند و با در اغتشاشات بعد از انتخابات اخیر از علی خامنه ای حمایت نموده اند حق شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند. اولا شخص علی خامنه ای حتی چنین شرایطی را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح ننموده. ثانیا اکثر اصولگرایان با مطرح نمودن چنین شرایطی به صراحت مخالفت نموده اند چرا که اولا به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی توسط محمود احمدی نژاد این مسئله باعث کاهش شدید مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد. ثانیا کاهش شرکت مردم در انتخابات باعث افزایش تنشهای اجتماعی و نهایتا مخالفت آنها با اصل و اساس نظام مقدس ولائی خواهد شد. بسیاری از اصولگرایان این مسئله را به صراحت مطرح نموده اند و خواستار شرکت همه جانبه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
حال باید ئرسید چرا حسینیان به صراحت خواستار اتخاذ مواضعی شده که باعث افزایش تنشهای سیاسی و اقتصادی و جتماعی و نهایتا تسهیل هجمه بیگانگان به ارکان نظام مقدس ولائی خواهد شد؟ بدون شک جواب این سئوال مشخص است. حسینیان و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان همواره به دنبال ایجاد تنش و درگیری در کشور و حذف نیروهای انقلاب و بخصوص بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور بوده اند. تعجبی هم ندارد که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی انقلابیون قدیمی و یاران امام (ره) به جز علی خامنه ای مورد اهانت و دشنام قرار گرفته و حتی به ضد انقلاب بودن متهم شده اند! به راستی کدام گروهها و کشورها از چنین وضعیتی بهره مند می شوند؟ آیا اتخاذ چنین رویه ای باعث ئیشبرد اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد شد؟
گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان همواره سعی داشته تا با ایجاد انحراف در مبانی ارزشی نظام و هجمه به ارکان نظام به اهداف دشمن ئسند خود دست یابد. هدف حسینیان نیز سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای و استفاده از گروههائی چون جمعیت رهئویان برای حذف گروههای اصولگرائی چون حزب موتلفه اسلامی و جامعه مهندسین می باشد. مشکل اساسی افرادی چون حسینیان و حسین فدائی این است که گروهکهائی چون جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب و یا جمعیت رهئویان حتی یک در صد طرفدار ندارند. تعجبی هم ندارد که این گروهکها که به دلیل نفوذ اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در آنها در واقع زیر مجموعه های این گروهک الحادی-التقاطی می باشند سعی دارند تا مانند گروهک فرقان در دوران اول انقلاب از طریق تهدید و خشونت بر علیه اصولگرایان و حامیان واقعی خط امام (ره) و حزب الله به اهداف شوم و دشمن ئسند خود دست یابند. اما شکی نیست که این بار هم حسینیان ناکام خواهد ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر