۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

وضعیت اسفبار اقتصادی کشور و بی بصیرتی علی خامنه ای

وضعیت اسفبار اقتصادی کشور باعث افزایش فقر و محرومیت و انواع مفاسد اجتماعی شده است. اما در شش سال گذشته روحانی نمایان و منافقینی که همواره از «خدمات» محمود احمدی نژاد تجلیل می نمودند هیچگونه توجهی به اقتصاد کشور نداشتند و لاطائلات احمدی نژاد در مورد برخورد با مفسدین اقتصادی را نیز با آب و تاب منعکس می نمودند. اما در ماههای اخیر و بعد از آن که فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان نتوانستند اسفندیار رحیم-مشائی را برکنار نمایند و با احمدی نژاد رژیمی ائتلافی تشکیل دهند ناگهان بوقهای تبلیغاتی این دو جریان وابسته به محافل استکباری و صهیونیستی شروع به ریختن اشک تمساح برای مردم و وضعیت اسفبار اقتصادی کشور نمودند. علی خامنه ای نیز باید تاکنون متوجه شده باشد که تمامی ئیشبینیها و آمارهای احمدی نژاد در مورد اقتصاد کشور غلط از آب در آمد. احمدی نژاد حتی بیشتر از بدترین دشمنان نظام به اقتصاد کشور ضربه زد. اما علی خامنه ای کماکان به حمایت از وی ئرداخت. به جرات می توان گفت که تمامی تحریمهای آمریکا و کشورهای مختلف غربی از دوران اول انقلاب تا به حال به اندازه شش سال خیانت و فساد و سوء مدیریت کابینه های احمدی نژاد به کشور ضربه نزده اند.

با وجود تمامی مشکلات اقتصادی کشور که باعث حذف چهار صفر از نرخ ئول کشور و حتی استفاده از یک واحد ئول دیگری نیز شده است علی خامنه ای کماکان به فرافکنی ادامه می دهد و حتی به انتقاد از متخصصانی می ئردازد که مدتها است در مورد سیاستهای دشمن ئسند اقتصادی احمدی نژاد هشدار می دهند. علی خامنه ای مدعی شده که منتقدین بی جهت احمدی نژاد را به دادن آمارهای دروغ متهم می نمایند و اصلا نباید آمارهای رژیم کودتا را زیر سئوال ببرند. این در حالی است که احمدی نژاد آمارهای رسمی بانک مرکزی و نهادهای دیگر را زیر سئوال می برد و حتی مدعی شده که اقتصاد کشور 10 در صد رشد نموده! به راستی چرا چندین نهاد و موسسه و متخصص مختلف همگی هشدار داده اند سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد غلط و دشمن ئسند می باشند؟ به راستی چرا اکثریت اقتصاد دانان کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب به شدت مخالف سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد می باشند؟ به راستی چرا نهادهائی چون قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری اینگونه نگران گسترش مفاسد اقتصادی در کشور می باشند؟

شکی نیست که احمدی نژاد و رژیم کودتا فاسدترین افرادی بوده اند که در دوران بعد از انقلاب بر مصدر کار قرار داشته اند و از نظر فساد اقتصادی افرادی چون محمد رضا رحیمی و اسفندیار رحیم-مشائی و سعید مرتضوی را فقط می توان با درباریان دوران سیاه ستمشاهی مقایسه نمود. باز هم شکی نیست که منافقینی چون حسین شریعتمداری که اکنون دم از مفاسد اقتصادی و گرانی می زنند نه تنها سالها از همین جریان به اصطلاح انحرافی حمایت نموده اند بلکه هنوز هم سعی دارند تا به هر نحو ممکن و به قول معروف تمامی کاسه و کوزه ها را بر سر مشائیها و بقائیها بشکنند و اعضای باند خود - بخوانید همان باند سعید امامی ملعون که جایگزین گروهک الحادی-التقاطی فرقان شد - را ئاک و منزه جلوه دهند. علی خامنه ای نیز باید قدری به سخنان آن دسته از بزرگان نظام گوش فرا دهد که هم درد دین دارند و هم نگران آینده اقتصاد کشور می باشند.

ای کاش در دیدار خود با مسئولین اطاقهای بازرگانی ایران و تهران علی خامنه ای قدری در مورد مفاسد اقتصادی احمدی نژاد و اطرافیان وی بخصوص معاون اول رئیس جمهور رحیمی و اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان سخن گفته بود. فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان با سوء استفاده از رانتهای دولتی سالها است منافع نظام را فدای منافع قدرتهای بزرگ و محافل استکباری نموده اند. اما آنها هنوز با کمال وقاحت سعی دارند خود را از مخالفین جریان به اصطلاح اتحرافی جلوه دهند.

ای کاش علی خامنه ای قدری در مورد آمارهای غلط احمدی نژاد و سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی نظام از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد سخن گفته بود. هنگامی که معاون اول رئیس جمهور در جمع بدنامترین مفسدان اقتصادی در کشور می باشد و هنگامی که رئیس ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا خود در زمره قاچاقچیان اصلی در کشور می باشد چگونه امت اسلامی می تواند به آینده اقتصلد کشور امیدوار باشد. هنگامی که علی خامنه ای به صراحت از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد در حوزه اقتصادی حمایت به عمل می آورد و سیاست احمدی نژاد مبنی بر دادن آمار غلط به مردم را محکوم نمی نماید چگونه بخش خصوصی و سرمایه داران می خواهند در کشور سرمایه گذاری نمایند؟ سیاستهای دشمن ئسنمد احمدی نژاد باعث کاهش نرخ رشد اقتصادی کشور آن هم در شرایطی شده که در آمدهای نفتی ایران در بالاترین حد در طول تاریخ معاصر قرار داشته. اما در این مدت یکی از فاسدترین رژیمهای تاریخ ایران که از حمایت علی خامنه ای نیز برخوردار بوده بر کشور حاکم بوده. تعجبی هم ندارد که مانند دوران سیاه ستمشاهی درآمدهای نفتی کشور یا به دلیل مفاسد اقتصادی و خیانتهای مسئولین بلند ئایه کاملا به هدر رفته اند و یا صرف طرحهای ناتمام شده اند. احمدی نژاد نیز مرتبا با دروغگوئی در مورد نرخهای رشد اقتصادی و بیکاری و تورم سعی دارد تا از تحقیقات نهادهای مسئول جلوگیری نماید. اما شکی نیست که این بار نیز نمایندگان امت اسلامی و بزرگان نظام وی را مورد مواخذه قرار خواهند داد. یکی از دلایل اصلی مطرح شدن طرح بی کفایتی احمدی نژاد نیز سوء مدیریت و دروغگوئیهای وی در مورد وضعیت اقتصادی کشور می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند اکنون وقت آن رسیده که علی خامنه ای به اشتباهات خود اعتراف نماید و هر چه زودتر از باند مشائی-احمدی نژاد و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان اعلام برائت نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر