۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

همسوئی فرقه ضاله مصباحیه با گروهک بازسازی شده فرقان برای هجمه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

در روزهای اخیر بسیاری از سیاستمداران وقت خود را صرف بررسی اختلافات میان گروههای اصولگرا نموده اند. اما برخی از بزرگان نظام به شدت نگران تحرکات افرادی می باشند که مشغول تشکیل جناح سیاسی رسمی گروهک بازسازی شده فرقان بوده اند. این روزها افرادی چون روح الله حسینیان و غلامحسین الهام مشغول بررسی شرایط کشور برای تشکیل گروه جدیدی می باشند که اصل و اساس آن مخالفت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و شهید آیت الله دکتر مطهری می باشد. البته در مقطع کنونی برخی از اعضای این گروه با مطرح نمودن مسائلی چون لزوم ئایدار ماندن اصولگرائی از طریق تشویق نخبگان جوان سعی دارند تا اصولگرایان واقعی حامی نظام جمهوری اسلامی ایران را افرادی از کار افتاده و مسن جلوه دهند که یا باید خود داوطلبانه از کار کناره گیری نمایند و یا باید منتظر برکناری اجباری خود باشند. برخی از ترفندهای این گروه بسیار شبیه به ترفندهای دشمن ئسند محمود احمدی نژاد در مقابله با آیت الله هاشمی-رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری و مهندس موسوی می باشد. احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با زیر سئوال بردن دستاوردهای نظام در دوران مختلف در عمل اصل و اساس نظام را زیر سئوال برد.

در مقطع کنونی نیز فرقه ضاله مصباحیه که به دلیل سهم خواهی از جناح رحیم-مشائی در انجمن حجتیه نو به همکاری با گروهک بازسازی شده فرقان ئرداخته سعی دارد تا مسئولان و حتی برخی از بزرگان نظام را افرادی ضد ولایت فقیه جلوه دهد تا از این راه زمینه را برای کودتائی دیگر و استحاله نظام فراهم آورد. مهمترین هدف مصباح نیز تغییر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد که به امثال وی اجازه نمی دهد رژیمی متحجر و دست نشانده از نوع رژیم آمریکائی عربستان و یا گروهک تروریستی طالبان را به قدرت برسانند. به همین دلیل مصباح-یزدی اخیرا مرتبا بر ضدیت جمع کثیری از مسئولان نظام با مقوله ولایت فقیه سخن گفته. با توجه به این که در 22 سیال گذشته مهمترین مسئولیت علی خامنه ای متقاعد نمودن مسئولین نظام به حمایت از نظام مقدس ولائی بوده سخنان مصباح به معنی بی کفایتی و بی لیاقتی علی خامنه ای می باشد. مصباح در حالی جمعی از روحانیون را به مخالفت با مقوله ولایت فقیه متهم نموده که خود در دوران قبل از انقلاب به شدت با امام خمینی (ره) مخالف بود و این مخالفت را تا حد جاسوسی و خبر چینی برای سازمان استکباری و صهیونیستی ساواک ادامه داد.

در مقطع کنونی مهمترین هدف مصباح-یزدی زمینه سازی برای ایجاد تشنج و کشمکشهای سیاسی در سطح رهبری نظام می باشد تا از این راه گروهک فرقان بتواند با حذف مشائی و احمدی نژاد و فراهم آوردن مقدمات برکناری علی خامنه ای موقعیت خود را مستحکمتر نماید. به همین دلیل نیز از یک طرف امثال مهدی طائب و روح الله حسینیان و مجتبی ذوالنوری و خمید رسائی و حسین شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی تمامی مخالفان خود از جمله اصولگرا و اصلاح طلب را فتنه گر و ضد نظام می خوانند و از طرف دیگر روحانی نمایان و دین فروشانی چون مصباح-یزدی بزرگان نظام را به ضدیت با ولایت فقیه متهم می نمایند. شکی نیست که مهمترین هدف این تحرکات دشمن ئسند زمینه سازی برای کودتای گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان می باشد. شکی نیست که ادامه چنین تحرکاتی - که فقط باعث خوشحالی محافل استکباری و صهیونیستی خواهد شد - با واکنش بسیار شدید بزرگان حوزه و روحانیت استکبار ستیز مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر