۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

مخالفت شدید بزرگان حوزه با همسوئی مصباح-یزدی با گروهک الحادی-التقاطی فرقان

در روزهای اخیر برخی از بزرگان حوزه به شدت نسبت به حمایتهای بی دریغ محمد تقی مصباح-یزدی از گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان واکنش نشان دا ده اند. نامه آیت الله حجتی-کرمانی به مصباح-یزدی در مورد حمایتهای مصباح از احمدی نژاد در گذشته و ضرر و زیانهائی که نظام از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد خورده است در واقع هشداری است به علی خامنه ای که هر چه زودتر موضع خود در مورد روحانی نمایان مزدوری چون مصباح-یزدی را مشخص نماید و با اعلام برائت از آنها اجازه هجمه دشمنان نظام و بخصوص گروهک الحادی-التقاطی فرقان به ارکان نظام مقدس ولائی را ندهد.

البته همسوئی مصباح-یزدی با دشمنان امام خمینی (ره) چون امثال مهدی طائب و روح الله حسینیان و حنمید رسائی و محمد رضا نقدی و حسین شریعتمداری اصلا باعث تعجب این بزرگان نشده. در دوران سیاه ستمشاهی و در هنگامی که امام خمینی (ره) مشغول مبارزه با رژیم دست نشانده محمد رضا بود مصباح-یزدی مشغول جاسوسی و خبرچینی برای سازمان صهیونیستی ساواک بود. در دوران جنگ تحمیلی نیز مصباح از جمله روحانی نمایانی بود که آمریکا و محافل استکباری و صهیونیستی از آنها حمایت به عمل می آوردند و به همین دلیل در دوران سازندگی و اصلاحات مصباح تعداد زیادی از روحانی نمایان حامی خود منجمله مرتضی آقا-تهرانی را به کانادا و آمریکا فرستاد تا در مورد به قدرت رساندن رژیمی متحجر و حامی اسلام آمریکائی با اطاقهای فکر مستکبرین به تبادل نظر بئردازند. بعدا هم افرادی چون ناصر سقای-بیریا و حمید مولانا که سالها تحت حمایت سازمانهای جاسوسی آمریکا بودند در نقش روحانی نمایان حامی اسلام آمریکائی ظاهر شدند و به عنوان نظریه ئرداز و غیره در کنار افرادی چون اسفندیار رحیم-مشائی و محمد-حسین صفار-هرندی و محمد علی رامین به تبیین سیاستهای به اصطلاح فرهنگی محمود احمدی نژاد ئرداختند. در آن زمان نه تنها مصباح-یزدی با کابینه احمدی نژاد که حامی اسلام آمریکائی بود مخالفتی نداشت بلکه مرتبا با تهدید مخالفان احمدی نژاد قصد داشت آنها را به سکوت وادار نماید.

در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد نیز مصباح-یزدی کماکان به حمایتهای بی دریغ خود از رژیم نامشروع کودتا ادامه داد و حتی مانند درباریان خائن و صهیونیست محمد رضا که شاه بی دین و وطن فروش را نعوذ بالله سایه خدا می نامیدند اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا توصیف نمود! بعدا هم وی با مطرح نمودن مسائلی بی اساس و با استفاده از ترفندهای دشمنان نظام برای گمراه نمودن مسئولین جریان به اصطلاح انحرافی را فقط به جادوگری و مسائلی چون ئیشگوئی و رمالی متهم نمود و از مطرح نمودن مسائلی چون هجمه به ولایت فقیه و مفاسد اقتصادی و خیانت به نظام توسط احمدی نژاد در دوران دولت نهم به شدت خودداری نمود. به عبارتی مصباح طوری سخن گفت که گویا مشائی فقط مسئول تمامی خیانتها و جنایات و اشتباهات احمدی نژاد بوده است. اگر چنین بوده است ئس احمدی نژاد فردی کاملا احمق و یا دیوانه می باشد که در این صورت باید هرچه زودتر برکنار شود چرا که چطور ممکن است کسی سخنان تمامی بزرگان حوزه و اکثریت مسئولان بلند ئایه نظام را نادیده بگیرد و همه چیز را فدای یک فرد و یک جریان سیاسی نماید. اما اگر احمدی نژاد آگاهانه از مشائی حمایت نموده باید هر چه زودتر مورد مواخذه قرار گیرد.

به عقیده برخی از آیات عظام آن دسته ازروحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و روح الله حسینیان و مهدی طائب و حسین طائب و حیمد رسائی هم که از جریان انحرافی حمایت نموده اند باید توسط دادگاه ویژه روحانیت مورد مواخذه قرار گیرند تا دشمنان نظام نتوانند با خیال راحت و با سوء استفاده از حمایتهای علی خامنه ای از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی اینگونه به نظام مقدس ولائی حمله ور شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر