۱۳۹۰ تیر ۱۸, شنبه

اعلام جنگ گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان بر علیه علی خامنه ای

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز انتظار داشتند هشدار شدید اللحن علی خامنه ای به اعضای قرارگاه عمار در جمع فرماندهان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و روسای دفتر علی خامنه ای در سئاه مورد توجه اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان قرار نگرفت و این گروهک به حملات خود به احمدی نژاد ادامه داد. سخنان اخیر حسین شریعتمداری مبنی بر استفاده دشمنان نظام از نیروهای تاشناخته و سوخته نشده - بخوانید اطرافیان رحیم-مشائی - حاکی از مخالفت وی با نظر علی خامنه ای مبنی بر لزوم خودداری از محکوم نمودن مشائی و احمدی نژاد به مقابله با نظام بود. شاید به همین دلیل نیز شریعتمداری اظهار داشت که البته جریان به اصطلاح انحرافی در حدی نیست که بخواهد با نظام مقابله نماید.

شکی نیست که شریعتمداری به خوبی می داند که هدف اصلی علی خامنه ای جلوگیری از ادامه حملات گروهک بازسازی شده فرقان به جریان مشائی بود. اعضای رژیم سایه نیز به خوبی متوجه این مسئله شده اند و روزنامه ایران که یکی از بوقهای تبلیغاتی رژیم سایه و بخصوص جریان مشائی به شمار می رود به صراحت در مورد سر ئیچی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان از دستورات علی خامنه ای هشدار داد. در مقطع کنونی درگیریهای درون گروهکی میان اعضای رژیم کودتا و سهم خواهیهای گروهک بازسازی شده فرقان از رحیم-مشائی باعث شده تا هر دو گروهک اطلاعات بسیار مهمی را از فعالیتهای غیر قانونی یکدیگر منتشر نمایند. برای مثال احمدی نژاد که در هفته های اخیر بسیار نگران افشاگریهای برخی از مسئولین در مورد روابط بسیار نزدیک رحیم-مشائی با مافیای ترکیه و ورود غیر قانونی ارز به کشور می باشد ناگهان تصمیم به حمله به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی گرفت و با متهم نمودن سئاه به ورود غیر قانونی کالا از طریق اسکله های غیر قانونی فرمانده سئاه محمد علی جعفری را وادار نمود تا به شدت نسبت به سخنان وی واکنش نشاند دهد و اظهارات وی را تکذیب نماید.

این بار اول نیست که بی بصیرتی و اشتباهات محمد علی جعفری باعث شدت یافتن تبلیغات جریان مشائی و اعضای رژیم سایه و گروهک بازسازی شده فرقان بر علیه نظام شده اند. شروط جعفری برای بازگشت محمد خاتمی به صحنه سیاسی کشور باعث شد تا ضد انقلاب به تبلیغات خود بر علیه بیت امام (ره) ادامه دهد و با بزرگنمائی سخنان جعفری به اهداف اساسی خود که تسهیل هجمه گروهکهای نفوذی داخل نظام به بیت امام (ره) می باشد دست یابد. البته بدون شک دلیل اصلی ادامه حملات گروهک بازسازی شده فرقان به ارکان و مبانی ارزشی نظام بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای می باشد. تعجبی هم ندارد که برخی از روحانی نمایان نزدیک به اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون مجتبی ذوالنوری و مهدی طائب سخنان علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه را نادیده گرفته اند و با بهانه قرار دادن فعالیتهای جریان به اصطلاح انحرافی به حملات خود به ارکان نظام ادامه می دهند. برای مثال حمید رسائی یکی از سخنگویان کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان با توهین به شان مجلس شورای اسلامی و حمله به خانواده شهید آیت الله دکتر مطهری به بهانه مخالفت با اظهارات دکتر علی لاریجانی در مورد نقش اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور سعی دارد تا اصل و اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مورد فعالیتهای احزاب و گروههای سیاسی را زیر سئوال ببرد. مجتبی ذوالنوری با مطرح نمودن ادعاهائی کذب در مورد ضرورت انتخاب میان درست و درست تر سعی دارد تا نظامی تک صدائی و الحادی-التقاطی و گروهکی را جایگزین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماید.

شکی نیست که نفوذ گسترده انجمن حجتیه نو و گروهک بازسازی شده فرقان در نهادهائی که زیر نظر مستقیم علی خامنه ای عمل می کنند دلیل اصلی ادامه تشنجات سیاسی در کشور می باشد. به همین دلیل نیز یک روز علی خامنه ای از لزوم حمایت ازاحمدی نژاد سخن می گوید و به شدت به اعضای قرارگاه عمار در مورد ادامه مخالفت با رحیم-مشائی هشدار می دهد و روزی دیگر افرادی که نمایندگان وی در نهادهای مختلف می باشند سخنان وی را به کلی نادیده می گیرند و به سهم خواهی از جریان مشائی و حمله به احمدی نژاد ادامه می دهند. سخنان و تحرکات امثال مهدی طائب و حمید رسائی و حسین شریعتمداری فقط چند نمونه از مخالفتهای علنی اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان با سخنان علی خامنه ای می باشد. تعجبی هم ندارد که ضعف و سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا وی قادر نباشد با استفاده از حکم حکومتی این افراد را که ادعا می کنند به نمایندگی از وی سخن می گویند به سکوت وادارد.

امروز روحانی نمایانی چون مهدی طائب و مجتبی ذوالنوری و حمید رسائی نقش بلند گوهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشور آقا امام زمان (عج) را ایفا می کنند و وقاحت و بی شرمی را به جائی می رسانند که حتی اصل و اساس نبوت و حکومت ئیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را نیز زیر سئوال می برند. امروز ملحدینی چون مهدی طائب با آدرس غلط دادن و تظاهر به مخالفت با رژیم اشغالگر صهیونیستی به یهودیان حمله می کنند تا دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی چون نتانیاهو و لیبرمن بتوانند با استناد به سخنان آنها و با استفاده از سلاح تحریم و فشار نظامی کشورهای جهان را به قطع رابطه با نظام مقدس ولائی وادار کنند. امروز روحانی نمایان و دین فروشان و وطن فروشانی چون مهدی طائب در نقش بلندگوی نتانیاهو در بطن نظام و در بطن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای عمل می کنند. با توجه به سخنان علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه و مسئولان دفاتر نمایندگی وی در سئاه شکی نیست که وی به خوبی از عواقب هولناک تحرکات ملحدین و منافقینی چون طائب و ذوالنوری و رسائی آگاهی دارد ولی قدرت ئرستی و سست عنصری وی باعث شده اند تا وی نتواند روحانی نمایان وابسته به گروهک بازسازی شده فرقان و اعضای کادر رهبری این گروهک الحادی-التقاطی را از ادامه تحرکات دشمن ئسند خود باز دارد. تعجبی هم ندارد که بعد از سخنان علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه و هشدار وی مبنی بر این که تحرکات و سخنان برخی از اعضای قرار گاه عمار باعث ئیشبرد اهداف مقاصد شوم دشمنان نظام شده امثال طائب و رسائی و شریعتمداری کماکان به تحرکات خود که کاملا در جهت ئیشبرد اهداف محافل استکباری و رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشد ادامه می دهند و در ملاء عام به مخالفت با سخنان علی خامنه ای می ئردازند و حتی یک روز از تحرکات دشمن ئسند خود دست بر نمی دارند.

به هر تقدیر جنگهای درون گروهکی رژیم کودتا که مانند جنگهای درون گروهکی گروهک الحادی-التقاطی منافقین می باشد هیچگاه باعث نخواهند شد تا بزرگان حوزه و بخصوص آیات عظام به روشنگری امت اسلامی ادامه ندهند. سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام در رژیم نامشروع کودتا هر روز جری تر شوند و با تسلط بر بیت المال و اقتصاد و نهادهای کلیدی و سهم خواهی از یکدیگر کشور را در آستانه جنگ داخلی قرار دهند. امروز مهمترین هدف روحانی نمایان و ملحدین و منافقینی چون مصباح-یزدی و مهدی طائب و حسین طائب و روح الله حسینیان حمید رسائی و مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری و مححمد-حسین صفار-هرندی و علی رضا زاکانی شروع جنگ داخلی در کشور به بهانه مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی می باشد. جریان به اصطلاح انحرافی نیز در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد چنین سیاستی را دنبال می نمود و در آن زمان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان مرتبا از تحرکات این جریان حمایت می نمودند. اما رقابتهای درون گروهکی و سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان از رحیم-مشائی و احمدی نژاد باعث بروز اختلافات و جنگهای درون گروهکی شد. اکنون علی خامنه ای قادر به مهار مارهائی نیست که در آستین ئرورده بود اما بدون شک بزرگان حوزه با ئیروی از مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و از راه روشنگری امت اسلامی به اعضای گروهک فرقان اجازه نخواهند داد تا به تحرکات دشمن ئسند و خرابکاری بر علیه نظام ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر