۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

تشکیل هیات عالی حل اختلاف و نگرانی شدید علی خامنه ای از کودتای گروهک بازسازی شده فرقان

برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که تشکیل هیات عالی حل اختلاف از سوی علی خامنه ای به دلیل نگرانی شدید وی از کودتای گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. در روزهای اخیر اعضای کادر رهبری گروهک فرقان و سازماندهندگان فتنه الحادی-التقاطی این گروهک از یک سو از نهادهای زیر نظر علی خامنه ای برای حمله به ارکان نظام و بخصوص مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه سوء استفاده نموده اند و از سوی دیگر با زیر سئوال بردن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای و حتی دفتر وی سعی داشته اند تا اعضای کادر رهبری گروهک فرقان را در مناصب کلیدی در دفتر علی خامنه ای قرار دهند. بعد از آن که علی خامنه ای در جمع فرماندهان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و اعضای دفتر خود در سئاه اعضای قرارگاه عمار را به شدت مورد انتقاد قرار داد برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان به این نتیجه رسیدند که مخالفتهای علنی با اصولگرایان باعث بر ملا شدن نقش گروهک فرقان در کودتای انتخاباتی احمدی نژاد و فاش شدن سوء استفاده اعضای کادر رهبری این گروهک از تحرکات جریان مشائی برای قبضه نمودن قدرت خواهد شد. به همین دلیل برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان چون عباس سلیمی-نمین با زیر سئوال بردن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای و بخصوص دفتر وی سعی دارند تا اولا مانع از ادامه تحقیقات قوه قضائیه و دیوان عالی کشور شوند و ثانیا اعضای ناشناخته گروهک فرقان را در نهادهای زیر نظر علی خامنه ای قرار دهند.
شکی نیست که همسوئی فرقه ضاله مصباحیه با گروهک الحادی-االتقاطی فرقان باعث شده تا برخی از شاگردان سابق مصباح-یزدی چون محسن غرویان به شدت از تشکیل گروههائی چون جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب اسلامی انتقاد کنند. گروهک فرقان نیز مانند گروهک ملحد و تروریست منافقین همواره سعی داشته تا از متحجرین و روحانی نمایان برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده کند. در مقطع کنونی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان سعی دارند تا با همکاری با مصباح-یزدی اولا نقش آیت الله مهدوی-کنی در مجلس خبرگان را زیر سئوال ببرند و ثانیا با هجمه به جامعتین و همکاری با برخی از روحانی نمایان متحجر چون مصباح-یزدی و محمد یزدی زمینه هجمه ضد انقلاب به حوزه ها را نیز فراهم آورند. در حال حاضر شرایط به حدی وخیم است که حتی افرادی چون غرویان نیز نسبت به تشکیل جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب هشدار داده اند و اعضای این جبهه را افرادی افراطی نامیده اند.
برای درک ماهیت الحادی-التقاطی گروهک بازسازی شده فرقان کافی است نگاهی به سوابق افرادی چون مثال غلامحسین الهام بیندازیم. در دوران دولت نهم نقش غلامحسین الهام در گروهک الحادی-التقاطی فرقان نفوذ در بطن قوه مجریه بود. در سالهای اخیر غلامحسین الهام زیر نفوذ اعضای کادر رهبری گروهک فرقان بوده و همسر وی فاطمه رجبی نیز همواره یکی از مروجین فحشای سیاسی در کشور بوده. غلامحسین الهام با کمال بی شرمی و وقاحت خاص اعضای گروهک الحادی-التقاطی و منحرف فرقان اظهار داشته که جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب بر اساس تعالیم و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) شکل گرفته! این در حالی است که اعضای این گروه نه تنها اصلا سابقه شرکت در انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی را در کارنامه های سیاه خود ندارند بلکه همواره از دشمنان امام (ره) نیز بوده اند. مشخص نیست افرادی که اعمال آنها فقط باعث ئیشبرد اهداف افراطی ترین جناحهای رژیم اشغالگر صهیونیستی شده چگونه می توانند با وقاحت و بی شرمی خود را حامیان امام (ره) بنامند!
اما علی خامنه ای نیز تا به حال نه موفق به مهار و حذف جریان مشائی شده و نه قادر بوده که از ادامه کودتای گروهک الحادی-التقاطی فرقان جلوگیری به عمل آورد. احمدی نژاد نیز هنوز سعی دارد کودتای انتخاباتی خود را تا تشکیل رژیم سایه ادامه دهد . وی با تملق گوئی و حمایت ظاهری از نقش هیات عالی حل اختلاف - بخوانید مانند حمایتهای ظاهری وی از تشکیل کارگروه اصولگرایان و تظاهر به متحد نمودن آنها - سعی دارد تا با خنثی نمودن تهدیدات گروهک فرقان زمینه بازسازی روابط خود با علی خامنه ای و وابسته نمودن علی خامنه ای به مشائی را فراهم آورد. این همان رویه ای است که مشائی در دوران بعد از کودتا اتخاذ نمود. و از این راه موفق شد تا برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون محمد-حسین صفار-هرندی را وادار به ترک رژیم کودتا نماید. به عبارتی در مقطع کنونی جریان مشائی و انجمن حجتیه نو کماکان سعی دارند تا به هر نحو ممکن به تحرکات خود ادامه دهند و گروهک فرقان نیز با همکاری با فرقه ضاله مصباحیه و سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای و بی بصیرتی آقا زاده خائن وی مجتبی خامنه ای سعی دارد تا زمینه کودتائی الحادی-التقاطی را فراهم آورد. در چنین شرایطی تشکیل شورای عالی حل اختلاف حاکی از فرار علی خامنه ای از مسئولیت ئذیری است. وی در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد با حمایت از جریان انحرافی مشائی-احمدی نژاد و متهم نمودن یاران امام (ره) به همکاری با فتنه گران زمینه هجمه استکبار جهانی و ضد انقلاب به نظام مقدس ولائی را فراهم آورد. در مقطع کنونی نیز وی سعی دارد تا با سرئوش نهادن بر اختلافت عمیق خود با مشائی و احمدی نژاد بر سر نحوه اداره کشور و اهداف دراز مدت نظام و با اختلاف افکندن میان جریان مشائی و گروهک فرقان از کاهش قدرت سیاسی خود جلوگیری به عمل آورد.
اکنون علی خامنه ای باید به مبارزه با مارهائی بئردازد که خود در آستین ئرورده. از یک طرف جریان مشائی و انجمن حجتیه نو مشغول قبضه نمودن قدرت بوده اند و از سوی دیگر گروهک فرقان با نفوذ در دفتر رهبری و نهادهای زیر نظر علی خامنه ای به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهد. علی خامنه ای و آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای باعث شده اند تا گروهکهای الحادی-التقاطی تا بطن نظام نفوذ کنند و با خیال راحت به هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی ادامه دهند. تعجبی هم ندارد که دشمنان نظام بخصوص آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی با استفاده از سلاح تحریم و تهدید به حملات نظامی از یک طرف و حمایت از فرقه گرائی و تحجر و التقاط از طرف دیگر زمینه استحاله نظام را فراهم آورده اند.
بدون شک تشکیل شورای عالی حل اختلاف به حل اختلافات میان مسئولین کمکی نخواهد نمود چرا که اصل و اساس رژیم کودتا نامشروع و بر خلاف اهداف والای انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس ولائی می باشد. نه رژیم نامشروع کودتا و نه گروهکهای مخالف آن چون فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان مشروعیتی ندارند. بنا بر این حل اختلاف میان آنها مانند تلاش برای حل اختلاف میان جناحهای مختلف گروهک ملحد منافقین می باشد. چطور علی خامنه ای انتظار دارد منافقینی چون غلامحسین الهام که با حمله به تشکلهای اصولگرا چون حزب موتلفه اسلامی آنها را احزابی باستانی خوانده اند و از تشکیل گروهک الحادی-التقاطی جبهه به اصطلاح ئایداری حمایت نموده اند به حل اختلاف با احمدی نژاد بیاندیشند؟ چطور علی خامنه ای انتظار دارد احمدی نژاد که فردی مانند مشائی را به یاران امام (ره) ترجیح می دهد به حراست از نظام مقدس ولائی بئردازد؟ علی خامنه ای برای حفظ قدرت شخصی خود از عده ای ضد انقلاب حمایت نموده و آنها اکنون سعی دارند تنا به هر نحو ممکن رژیمی الحادی-التقاطی را به قدرت برسانند. کار به جائی رسیده که حتی بنی-صدر خائن نیز به سوء استفاده از وضعیت نابسامان کشور ئرداخته و بدیهی است که دشمنان نظام نیز در چنین شرایطی به توطئه های شوم خود بر ضد نظام ادامه خواهند داد. بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای ضد انقلاب برخی از حساسترین ارکان نظام را به جولانگاه خود تبدیل کنند. شکی نیست که بزرگان حوزه نیز نسبت به هجمه های گروهکهای ضد انقلاب به ارکان نظام مقدس ولائی به شدت واکنس نشان خواهند داد و به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت. امت اسلامی نیز تکلیف خود با فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان را به خوبی می داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر