۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

نگرانی شدید مصلحی و فرقه ضاله ممصباحیه از افشاکریهای قریب الوقوع احمدی نژاد بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان و خواص بی بصیرتی که به آنها اجازه رخنه در بطن نظام و بخصوص در دفتر علی خامنه ای را داده اند به شدت نگران تهدیدات احمدی نژاد مبنی بر افشاگری بر علیه برخی از نفوذیهای گروهک فرقان در دفتر علی خامنه ای بوده اند. به همین دلیل مصباح-یزدی با تکذیب مصاحبه خود با خبرگزاری مهر که و انکار این که وی هیچگاه گاه مدعی نشده بود که رحیم-مشائی با فراماسونری در ارتباط بوده سعی نمود تا قدرسی از فشارهای احمدی نژاد بر گروهک خود بکاهد. سئس حیدر مصلحی وزیر بی کفایت اطلاعات که یکی از مسئولان اصلی گسترش نفوذ گروهک الحادی-التقاطی فرقان در دفتر علی خامنه ای بوده در اظهاراتی که حاکی از عصبانیت و بی عرضگی وی بود از یک طرف مدعی شد که مخالفین نظام با یکدیگر دچار اختلافات شدیدی شده اند و از طرف دیگر اظهار داشت که مخالفان نظام متحد تر از گذشته به مخالفتهای خود با نظام ادامه می دهند! بدبختانه صلحی در ایام اعیاد شعبانیه و آن هم از تریبون مقدس نماز جمعه به مطرح نمودن چنینی ادعاهای بی اساسی مبادرت نمود. این بار اول نیست که خواص بی بصیرت و اعضای کار رهبری گر.هک فرقان از تریبونهای زیر نظر علی خامنه ای مبادرت به تبلیغ برای دشمنان نظام مقدس ولائی می نمایند. یکی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان حسین شریعتمداری نیز در حضور یکی از نمایندگان علی خامنه ای موسوی-جزایری و در اظهاراتی شبیه به مصلحی کماکان به مخالفت ضمنی خود با علی خامنه ای ادامه داد و بر ضد جریان به اصطلاح انحرافی سخنانی ایراد نمود.
اولا تناقض گوئیها و فرفکنیهای مصباح-یزدی حاکی الز نگرانی شدید وی از افشاگری احمدی نژاد در مورد ابعاد نفوذ گروهک فرقان در دفتر علی خامنه ای می باشد. اثانیا مصباح-یزدی به خوبی می داند که دلیل اصلی اختلافات وی و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با رحیم-مشائی عقاید مشائی نمی باشد. آن روزی که مصباح با وقاحت خاص روحانی نمایان درباری محمد رضای خائن اظهار داشت که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعات از خداوند می باشد وی به خوبی از میزان نفوذ رحیم-مشائی در قوه مجریه و در برخی از حساسترین نهادهای نظام آگاه بود. مشکل اساسی امثال حسین شریعاتمنئاری نیز میزان نفوذ رحیم-مشائی در جمعی از حساستنرین نهادهای نظام می باشد. به عبارتی مشکل اساسی مصباح-یزدیث و شریعتمداری حذف گروهکهای آنها از رژیم کودتا و جایگزین شدن اکادرهای رژیم سایه به جای آنها می باشد. به همین دلیل هم این روزها متحجرین و منافقینی که از احمدی نژاد حمایت نمودند یک روز می گویند که وی کاملا تحت نفوذ جریان به اصطلاح انحرافی می باشد و روزی دیگر مدعی می شوند که باید میان بد و بدتر یکی را انتخاب می نمودند و به همین دلیل از احمدی نژاد حمایت نمودند. برکناری یکی از روحانی نمایان وابسته به رژیم سایه علی ثمری که بعدا به دلیل همکاری با جریان ضد مشائی از سمت خود در قوه مجریه برکنار شد یکی دیگر از دلایل نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی می باشد. مصباح-یزدی به خوبی می داند که بزرگان حوزه هیچگونه تفاوتی میان وی با روحانی نمایاتن وابسته به مشائی چون امثال امیری فر نمی بینند. هم مشائی و هم امیری فر به رژیم سایه وابسته بودند و مصباح-یزدی به دلیل ترس از افشاگریهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان بر علیه خود اقدام به همکاری با اعضای کادر رهبری این گروهک نمود. اما امروز وی هم نگران واکنش مشائی به اظهارات خود می باشد و هم نگران ادامه تهدیدات گروهک بازسازی شده فرقان به افشاگری بر علیه وی. احمدی نژاد نیز به خوبی می داند که گروهک فرقان مسئله برکناری و دستگیری معاون اول وی محمد رضا رحیمی را فرصتی می داند برای انتصای یکی از اعضای کادر رهبری این گروهک به عنوان معاون اول احمدی نژاد. به همین دلیل احمدی نژاد در روزهای اخیر از یک طرف به تهدیدات خود بر علیه مخالفین رژیم سایه و جریان مشائی ادامه داده و از طرف دیگر سعی دارد تا با فرافکنی و حتی تظاهر به تجلیل از دولتهای قبلی تا حدی از ادامه فشارهای سیاسی بر جریان مشائی جلوگیری به عمل آورد.
اما حید رمصلحی نیز باید تا به حال متوجه شده باشد که احدی لطائلات وی در مورد رژیم کودتا را باور نخواهد نمود. اولا مصلحی حتی با وجود استفاده از حکم حکومتی علی خامنه ای قادر به انجام وظیفه خود نبوده. وی به خوبی می داند که نیروهای خدوم وزارت اطلاعات حضور روحانی نمایان متحجر و و بی بصیرتی چون وی در میان سربازان گمنام امام زمان (عج ) را بر نمی تابند. به همین دلیل وی نیز مانند روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی سعی دارد تا با فرکنی و آن هم با سوء ااستفاده ز اعیاد شعبانیه به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازد. مصلحی گویا فرماوش کرده که اخیرا انجمن حجتیه نو و جریان مشائی نیز سعی داشت تا با هجمه به مهدویت و مطرح نمودن ادهاهای سراسر کاذب و دشمن ئسند در مورد ظهور امام زمان (عج) به اهداف شوم خود دست یابد. بدون تردید بزرگان حوزه به خوبی می دانتد که سخنان مضحک و کاملا دشمن ئسند روحانی نمایانی چون مصلحی فقط باعث ئیشبرد اهداف راهبردی افراطی ترین دشمنان نظام در میان دژخیمان رژیم صهیونیستی خواهد شد.
روحانی نمایان و منافقینی که امروز ادعای حراست از نظام را دارند گویا متوجه نیستند که امت اسلامی به خوبی می داند که امروز بیت و یاران امام (ره) در معرض هجمه های منافقینی قرار دارند که نه در انقلاب نقشی داشته اند و نه در جنگ تحمیلی. تنها دلیل حضور آنها در صحنه سیاسی کشور سوء استفاده آنها از بی بصیرتی و قدرت طلبی علی خامنه ای می باشد. اگر مصلحی قدرت مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان نظام را داشت اولا وی مجبور به استفاده از حکم حکومتی علی خامنه ای برای حضور در جلسه های کابینه کودتا نبود و ثانیا مجبور به سوء استفاده از تریبون مقدس نماز جمعه برای مطرح نمودن ادعای کذب خود نبود. مصلحی به خوبی می داند که سربازان گمنام امام زمان (عج) حضور وی در میان خود را بر نمی تابند. وی به خوبی می داند که آیات عظام وی را با نوکران محمد رضا در سازمان صهیونیستی ساواک مقایسه می کنند. شکی نیست که نه مصباح-یزدی و نه مصلحی قادر نخواهند بود که از ادامه مخالفتهای شدید آیات عظام با رژیم نامشورع کودتا جلوگیری نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر