۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

نگرانی شدید گروهک فرقان از افشاگری احمدی نژاد در مورد خرید و فروش کرسیهای مجلس توسط وحید-دستجردی

در روزهای اخیر تحرکات گروهک فرقان بر علیه انجمن حجتیه نو وارد فاز جدیدی شده است. اعضای گروهک فرقان که در دوران دولت نهم از متحدین انجمن حجتیه نو و جریان مشائی به شمار می رفتند بعد از درگیریهای اخیر خود با مشائی سعی دارند تا مشائی را حامی اصلی عباس ئالیزدار جلوه دهند و از بهبود روابط مشائی با جناح به اصطلاح میانه رو جلوگیری به عمل آورند. نگرانی اساسی کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان همکاریهای نزدیک مشائی با عبد الله جاسبی می باشد. به همین دلیل در روزهای اخیر برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با سوء استفاده از ئالیزدار و انجام مصاحبه با وی سعی داشته اند تا جریان مشائی را حامی اصلی ئالیزدار جلوه دهند.
اولا در این که جریان مشائی همواره سعی داشته تا با ایجاد تشنج در جامعه و متهم نمودن بزرگان نظام به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازد هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد. اما نباید از یاد برد که این گروهک الحادی-التقاطی فرقان و زیر مجموعه های آن چون جنبش به اصطلاح عدالتخواه دانشجوئی بودند که ئالیزدار را وارد صحنه سیاسی کشور کردند و سئس وی را متقاعد به حمله به جمعی از بزرگان نظام نمودند. مهمترین هدف گروهک فرقان نیز مانند دوران اول انقلاب حمله به یاران امام (ره) و چهره هائی بود که همواره از مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) حمایت به عمل آورده بودند. مشائی نیز به خوبی می دانست که تحرکات گروهک فرقان باعث تضعیف ارکان نظام و بخصوص قوه قضائیه خواهد شد. وی سعی داشت تا از این راه زمینه قبضه نمودن قدرت توسط رژیم سایه را فراهم آورد. البته در آن زمان نه انجمن حجتیه نو و نه گروهک فرقان نمی دانستند که بعد از کودتا با یکدیگر دچار اختلافات بسیاری خواهند شد. اعضای کادر رهبری گروهک فرقان تصور می کردند که احمدی نژاد کماکان مطیع و فرمانبردار آنها خواهد بود و مشائی نیز قادر به افزایش نفوذ خود نخواهد بود. اما افزایش نفوذ مشائی باعث شد تا برخی از اعضای گروهک فرقان چون مجتبی ذوالنوری به صراحت اظهار کنند که مشائی رئیس جمهور واقعی کشور می باشد و آنها قادر به جدا کردن احمدی نژاد از مشائی نخواهند بود. همین مسئله باعث شد تا برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون علی رضا زاکانی که با مجتبی خامنه ای نیز روابط نزدیکی دارند از طرح سوء استفاده از ئالیزدار برای حمله به جریان مشائی حمایت به عمل آورند.
در مقطع کنونی مهمترین نگرانی گروهک الحادی-التقاطی فرقان تهدیدات جریان مشائی با افشاگری بر علیه احمد وحید-دستجردی می باشد. احمد وحید-دستجردی به دلیل بی بصیرتی خود مورد سوء استفاده برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان قرار گرفته . وظیفه اصلی آنها در گروهک فرقان سوء استفاده از کانالهای ارتباطی مخفی رژیم صهیونیستی برای جمع آوری اطلاعات در مورد روابط رو به گسترش ایران و چین می باشد. رژیم صهیونیستی که خود با چین روابط راهبردی دارد سعی دارد تا با همکاری با برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که با احمد وحید-دستجردی روابط نزدیکی دارند به جمع آوری اطلاعات بئردازد. هدف دوم گروهک فرقان سوء استفاده از قراردهادهای نفتی می باشد. احمد وحید-دستجردی با سوء استفاده از برخی از قراردادهای نفتی و همکاری نزدیک با چین سعی دارد تا تعداد بسیاری از کرسیهای مجلس شورای اسلامی را برای وابستگان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان خریداری نماید. گفته می شود دلیل اصلی نگرانی اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان از سئوال از احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی تهدید مشائی به افشاگری در مورد روابط گسترده احمد وحید-دستجردی با گروهک الحادی-التقاطی فرقان و خریداری تعداد بسیاری از کرسیهای مجلس شورای اسلامی از طریق رانت خواری و سوء استفاده از قراردادهای نفتی می باشد. به عقیده برخی از بزرگان نظام دلیل اصلی نگرانی برخی از عضای کادر رهبری گروهک فرقان چون روح الله حسینیان و علی رضا زاکانی و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی از انتصاب علی آبادی به عنوان وزیر نفت همکاریهای نزدیک وی با احمدی نژاد می باشد که باعث خواهد شد گروهک فرقان نتواند با همکاری با احمد وحید-دستجردی به خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی آن هم از طریق سوء استفاده از قراردهای نفتی بئردازد. نگرانی امثال حسینیان از حضور احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی ترس آنها از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد سهم خواهیها و رانت خواریهای اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد.
شکی نیست که این بار هم عباس ئالیزدار مورد سوء استفاده برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان قرار گرفته. محافل استکباری و صهیونیستی که از گروهک فرقان حمایت می کنند به خوبی می دانند که رژیم صهیونیستی از روابط راهبردی خود با چین به عنوان اهرمی برای فشار بر ایران اسلامی استفاده می کند. امضای قرارداد همکاری راهبردی میان چین و رژیم صهیونیستی باعث شده تا برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که سابقا از طریق اسکله های غیر قانونی با رژیم صهیونیستی به داد و ستد غیر قانونی می ئرداختند اکنون از طریق کانالهای دیگری چون نزدیکان احمد وحید-دستجردی به فعالیتهای غیر قانونی اقتصادی خود ادامه دهند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای وابسته به محافل استکباری و صهیونیستی با رخنه در برخی از حساسترین نهادهای نظام به فعالیتهای غیر قانونی سیاسی و اقتصادی خود ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر