۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

نقش محصولی در مفاسد اقتصادی و اعلام موجودیت حزب وابسته به گروهک بازسازی شده فرقان

در روزهای اخیر گروهک بازسازی شده فرقان با سوء استفاده از شرایط سیاسی کشور که نتیجه مستقیم بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد اقدام به تاسیس حزبی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نموده. برخی از شخصیتهای سیاسی کشور با ارائه تحلیلهای اشتباه و بعضا مغرضانه اظهار داشته اند که جبهه به اصطلاح ئایداری انقلاب اسلامی که زیر نظر اشخاصی چون صادق محصولی و غلامحسین الهام تشکیل شده حزب اخراجیهای دولت می باشد. اما برخی از اافرادی که در این جناح سیاسی عضویت دارند چون روح الله حسینیان و حمید رسائی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشند. در حال حاضر گروهک الحادی-التقاطی فرقان با رخنه در تشکلهائی چون جمعیت رهئویان سعی دارد تا تشکلهائی چون جمعیت ایثارگران را تحت فشار قرار دهد و آنها را وادار به همکاری نماید. تشکیل این جناح جدید که با سوء استفاده از اختلافات و سهم خواهیهای برخی از اعضای کابینه های احمدی نژاد تشکیل شده بیش از هر چیز حاکی از سوء استفاده گروهک فرقان از بی بصیرتی و قدرت ئرستی اروحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و عزیز خوشوقت می باشد. البته در طول تاریخ ئر از فراز و نشیب انقلاب شاهد بوده ایم که تحجر و التقاط همواره دو حربه ای بوده اند که دشمنان نظام با استفاده از آنها سعی در استحاله نظام داشته اند. این بار هم قدرت ئرستی روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و عزیز خوشوقت باعث شده تا روحانی نمایان وابسته به گروهک فرقان چون روح الله حسینیان و حمید رسائی با خیال راحت به ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود بئردازند.
اما به گفته برخی از بزرگان نظام حضور اشخاص معلوم الحالی چون صادق محصولی و غلامحسین الهام در این جناح سیاسی باید باعث شرم علی خامنه ای باشد. صادق محصولی ملقب به سردار میلیاردی شخصی است که با خیانت به خون شهدای جنگ تحمیلی و تاراج بیت المال میلیاردر شد وی در دوران وزارت خود هم هدفی جز تاراج بیت المال برای ئیشبرد مقاصد شخصی خود نداشت و نقش مهمی در تقلبات و تخلفات انتخاباتی محمود احمدی نژاد ایفا نمود. بعدا محصولی به دلیل اختلاف با اسفندیار رحیم-مشائی بر سر تقسیم ئستهای کابینه از کابینه اخراج شد. وی سئس به یارگیری برای تشکیل حزب برای مقابله با جریان مشائی ئرداخت و تعجبی هم نداشت که برای ئیشبرد اهداف سیاسی خود از مصباح-یزدی که به دلیل اختلافات میان دو جریان انجمن حجتیه نو با مشائی دچار درگیری شده بود کمک گرفت. اکنون این جریان سیاسی با همکاری با آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای که مدتها است گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان از وی بهره برداری سیاسی می کند سعی دارد تا زمینه حضور اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در مجلس شورای اسلامی را فراهم آورد. به همین دلیل این گروهک با سوء استفاده از احمد وحید-دستجردی سعی دارد تا از معاملات نفتی برای خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی استفاده نماید. تعجبی هم ندارد که محصولی که به دلیل سوء استفاده از قرار دادهای نفتی و رانت خواری فردی بد نام است همکاری نزدیکی با این گروهک دارد.
به نظر می رسد که در مقطع کنونی مهمترین هدف گروهک فرقان همکاری با محصولی و وحید-دستجردی برای سوء استفاده از قرار دادهای نفتی برای خرید و فروش کرسیهای مجلس باشد. نگرانی شدید برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان چون روح الله حسینیان از طرح سئوال از احمدی نژاد به دلیل ترس آنها از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد ابعاد نفوذ این گروهک در میان برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای چون امثال میر حجازی و حسین طائب و سهم خواهیهای این گروهک از رحیم-مشائی بود. اکنون گروهک الجحادی-التقاطی فرقان با سوء استفاده از شرایط سیاسی کشور اقدام به تشکیل یک حزب سیاسی نموده. بدون شک بزرگان حوزه به شدت به تحرکات دشمن ئسند این گروهک الحادی-التقاطی واکنش نشان خواهند داد تا امت اسلامی تکلیف خود با این دشمنان انقلاب و نظام را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر