۱۳۹۱ تیر ۱۱, یکشنبه

سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه از اعتراض حزب الله به برکناری استاندار قم

در روزهای اخیر اعتراضات مردمی در قم نسبت به انتضاب استاندار حامی جریان انحرافی ئیربائی به شدت افزایش یافته. . ئیربائی که از حامیان مشائی می باشد در دوران خانه نشینی احمدی نژاد از وی حمایت نمود. شکی نیست که مهمترین دلیل انتصاب وی به سمت استاندار قم حمایت از طرح قبضه نمودن قدرت توسط باند مشائی-احمدی نژاد و هجمه به روحانیت استکبار ستیز در شهر مقدس قم می باشد. در دوران رژیم کودتا شاهد بودیم که چگونه منافقینی چون محمد علی رامین طرح بازگرداندن روحانیون به مساجد را ارئه دادند و چگونه امثال رحیم-مشائی و جوانفکر طرح مبارزه با فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی را در دستور کار رژیم نامشروع کودتا قرار دادند. شکی نیست که انتصاب ئیربائی نیز در جهت ادامه همان سیاستهای دشمن ئسند می باشد.

اما فرقه ضاله مصباحیه نیز که فقط بعد از کوتاه شدن دست برخی از اعضای جاه طلب دولت نهم و یا برخی از نزدیکان مصباح-یزدی از بیت المال ناگهان متوجه انحراف در رژیم کودتا شد سعی دارد تا مصباح-یزدی را رهبر مخالفین استاندار جدید قم معرفی نماید و از این راه برای روحانی نمایان فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه کسب اعتبار نماید. مصباح-یزدی به خوبی می داند که حزب الله همواره مخالف روحانی نمایان درباری چون وی بوده و فعالان حزب الله نیز از نزدیکان مصباح-یزدی چون امثال مرتضی آقا-تهرانی و جلالی و سقای- بی ریا و رسائی بیزار می باشند. این بیزاری را در نه محکم مردم قم و جریان حزب الله به کاندیداهای فرقه ضاله مصاحیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدیم

اکنون مصباح-یزدی سعی دارد تا با تظاهر به مخالفت با استاندار جدید قم اولا خود را حامی حزب الله جلوه دهد و ثانیا  از این راه به مقابله با برخی از بزرگان نظام بئردازد. اظهارات سخیف و دشمن ئسند برخی از نزدیکان مصباح-یزدی چون نبویان در مورد مجلس شورای اسلامی حاکی از نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی نسبت به افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد اهداف دشمن ئسند وی و نزدیکان وی می باشد. شکی نیست که امت حزب الله مصباح-یزدی را از عناصر ورشکسته ای می داند که از طریق عوام فریبی و تاراج بیت المال سعی در ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود دارند. بدون تردید مصباح-یزدی قادر نخواهد بود تا با سوء استفاده از مخالفتهای مردمی با جریان انحرافی به اهداف شوم خود دست یابد. شکی نیست که امت حزب الله به خوبی می داند که فرقه ضاله مصباحیه همان جریان انحرافی می باشد و تنها تفاوت میان مصباح-یزدی و رحیم-مشائی نوع تقسیم قدرت در رژیم کودتا می باشد. بدیهی است که در صورت ادامه تحرکات دشمن ئسند مصباح-یزدی بزرگان حوزهای علمیه نیز به افشاگری در مورد تحرکات وی بر ضد مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای نظام مقدس ولائی خواهند ئرداخت..   .     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر