۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از خلع لباس مهدی طائب و بازداشت مدیر مسئول وبلاگ ندایی از درون

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه به شدت نگران افزایش اعتراضات باند مشائی-احمدی نژاد نسبت به توطئه های این فرقه برای شروع جنگ در خلیج فارس بوده. در حالی که مشائی سعی دارد تا زمینه مذاکرات دو جانبه با آمریکا را فراهم آورد فرقه ضاله مصباحیه تلاش می کند تا با زد و بند با باند مجتبی خامنه ای و ایجاد تنش در روابط ایران و آمریکا زمینه مذاکرات مخفیانه باند مجتبی خامنه ای و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با آمریکا را فراهم آورد. حملات برخی از اعضای گروهک قرارگاه موسوم به عمار به مسئولین اجرائی نیز در همین چارچوب مورد بررسی برخی از بزرگان نظام قرار گرفته اند. برای مثال اتهامات مهدی طائب به رحیم-مشائی و سخنان وی در مورد نقش مشائی در افزایش یافتن تحریمها و به هم خوردن تعادل اقتصادی کشور حاکی ازاجرای یک سناریوی هدفمند برای حذف مشائی از صحنه سیاسی کشور می باشد قرارگاه موسوم به عمار همچنین مدعی است که از روحانیون عدالتخواه حمایت به عمل می آورد و این در حالی است که هیچ کدام از روحانیونی که این گروهک ادعای حمایت از آنها را دارد کوچکترین علاقه ای به حمایت از امثال مهدی طائب ندارند.

اما وبلاگ ندائی از درون که همواره منعکس کننده نظرات باند مشائی-احمدی نژاد بوده این بار به صراحت خواهان خلع لباس مهدی طائب شده بود. به گفته برخی از بزرگان نظام حملات این وبلاگ به مصباح-یزدی و افشاگریهای مدیر مسئول وبلاگ احمد شریعت در مورد نقش فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه در ترویج تحجر در ایران اسلامی و مقایسه مصباح-یزدی با روحانی نمایان افراطی وهابی باعث نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی و برخی از اطرافیان وی که دارای تابعیت آمریکائی بودند شده بود. مدتها است که بزرگان نظام به صراحت از روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا که تابعیت آمریکائی دارند و مشغول نفوذ در برخی از حساسترین مراکز نظام می باشند انتقاد می نمایند.

اما این بار مدیر مسئول این وبلاگ حامی مشائی و احمدی نژاد به صراحت از قوه قضائیه و بخصوص دادگاه ویژه روحانیت درخواست خلع لباس مهدی طائب را نموده بود. بدیهی است که با توجه به مطالب مطرح شده در مورد مصباح-یزدی به زودی مشائی و احمدی نژاد خواهان خلع لباس مصباح-یزدی نیز خواهند شد.

به گفته برخی از بزرگان نظام دلیل اصلی بیماری مصباح-یزدی درد زانوی وی نیست. دلیل اصلی بیماری وی اختلالات روحی-روانی ناشی از تهدیدات مشائی و احمدی نژاد می باشد که تقریبا به طور روزمره با برخی از مقامات قضائی - بخوانید دوستان سعید مرتضوی - در تماس می باشند و سعی دارند تا زمینه خلع لباس مصباح-یزدی را فراهم آورند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر