۱۳۹۱ تیر ۲۱, چهارشنبه

سوء استفاده باند مشائی از هجمه فرقه ضاله مصباحیه به مهدویت برای کودتا بر علیه نظام

.مافیاهای قدرت و ثروت در رژیم نامشروع کودتا با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند یکدیگر سعی دارند تا زمینه استحاله نظام مقدس ولائی را فراهم آورند. مدت کوتاهی بعد از اظهارات بسیار سخیف و وقیحانه مصباح-یزدی در مورد شباهت میان علی خامنه ای و ائمه اطهار علیهم الاسلام سایت ندائی از درون که منعکس کننده تبلیغات باند رحیم-مشائی می باشد نیز با هجمه به اصل و اساس مذهب تشیع مدعی شد که ائمه اطهار علیهم الاسلام نعوذ بالله اصلا معصوم نبوده اند!!!! چنین اظهارات بی شرمانه ای فقط قابل مقایسه با اظهارات بی شرمانه کفار در مورد دین مبین اسلام و مذهب تشیع می باشد. بدون شک اینگونه اظهارت از جانب امثال مصباح-یزدی و بوقهای تبلیغاتی باند مشائی در راستای هجمه های محافل استکباری و صهیونیستی به مبانی ارزشی نظام مقدس ولائی می باشند. رژیم نامشروع کودتا که با مشکلات بسیاری روبرو می باشد اکنون سعی دارد تا با کرنش در برابر اسلام ستیزان و دشمنان ائمه اطهار علیهم الاسلام زمینه ادامه حکومت نامشروع دشمنان نظام چون امثال احمدی نژاد و رحیم-مشائی را فراهم آورد.

البته شکی نیست که فرقه ضاله مصباحیه که هیچگونه تفاوتی با فرقه ضاله بهائیت ندارد مسئول اصلی رشد گروهکهای اسلام ستیز و کافر در کشور می باشد. این فرقه ضاله با تحریف مقوله ولایت فقیه و هجمه به مهدویت سعی دارد تا اصل و اساس مبانی ارزشی نظام مقدس ولائی را زیر سئوال ببرد. امروز مصباح-یزدی به همان بیراهه ای می رود که روحانیون درباری رفتند. امروز مصباح-یزدی در لفافه همان سخنان کاظم شریعتمداری را می گوید و تعجبی هم ندارد که بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی همان لاطائلات دشمن ئسند حلقه استکباری کیان را به گونه دیگری تکرار می کنند. اگر روزی که کفاری چون کامران دانشجو به مسئولیتهای مهم گمارده می شدند امثال مصباح-یزدی به تعریف و تمجید از امثال احمدی نژاد مشغول نبودند امروز نظام مقدس ولائی اینگونه مورد هجمه مستکبرین وصهیونیستها قرار نمی گرفت. آن روزی که مصباح-یزدی با وقاحت خاص درباریان صهیونیست محمد رضای خائن اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با اطاعت از خدا مقایسه نمود بزرگان نظام هشدار دادند که مصباحیه همان بهائیت است. امروز مصباح-یزدی مروج اصلی الحاد و التقاط در ایران اسلامی می باشد. امروز باند مشائی با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند دین فروشان متحجر و روحانی نمایان درباری چون مصباح-یزدی مشغول هجمه به اصل و اساس نظام مقدس ولائی می باشد. تعجبی هم ندارد که باند مشائی که فقط به دلیل جنگ قدرت با فرقه ضاله مصباحیه اختلاف دارد با سوء استفاده از سخنان بی شرمانه و بسیار سخیف مصباح-یزدی اقدام به هجمه به اصل و اساس مذهب شیعه نموده.

شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و بخصوص آیات عظام اینگونه توهینها به ائمه اطهار علیهم الاسلام را بر نمی تابند و به شدت با ادامه تحرکات فرقه ضاله مصباحیه و باند مشائی مقابله خواهند نمود..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر