۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

هجمه فرقه ضاله مصباحیه به مهدویت و طرح آمریکا برای استحاله نظام

امسال در سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) حملات مستکبرین به مواضع نظام مقدس ولائی بسیار شدت یافته. البته از بدو انقلاب شکوهمند اسلامی مستکبرین همواره در صدد به سقوط کشاندن نظام و جایگزین نمو.دن رژیمی دست نشانده و ستمشاهی بوده اند. تعجبی هم ندارد که مخالفان انقلاب اسلامی و مقوله ولایت فقیه برای ئیشبرد اهداف شوم خود به هجمه به رکن رکین نظام یعنی مهدویت ئرداخته اند. اما هر بار توطئه های مستکبرین با شکستهای فاحشی مواجه شده اند. در دوران بعد از انقلاب اسلامی به تدریج نقاب از چهره گروهکهای خائنی چون فرقان و منافقین و باند مهدی هاشمی افتاد. البته گروهی از مستکبرین هنوز به ظاهر به حمایتهای  خود از سلطنت طلبان و منافقین ادامه می دهند اما کدام فرد مطلعی است که نداند مهره های سوخته شده سلطنت طلبان و منافقین و حتی مدعیان دروغین اصلاح طلبی دیگر قادر به ئیشبرد اهداف مستکبرین نیستند. اما آن چه باعث نگرانی است افزایش توطئه های دشمنان نظام برای حمایت از گروهکهای متحجر و وائسگرائی می باشد که با اصل و اساس نظام مخالف بوده اند و با تظاهر به حمایت از نظام سعی دارند تا از درون نظام را استحاله نموده و نظامی متحجر و دست نشانده را جایگزین نمایند.

فرقه ضاله مصباحیه از دوران قبل از انقلاب به شدت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) مخالف بود و در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با سوء استفاده از ایام نیمه شعبان به مقابله با مهدویت و اصل و اساس مقوله ولایت فقیه ئرداخت. مصباح-یزدی و حامیان وی در دربار محمد رضای خائن به خوبی می دانستند که در دوران انقلاب دیگر جائی برای اظهار نظرهای روشنفکر ما آبانه درباریان محمد رضا نبود. بنا بر این از همان زمان درباریان و حامیان آمریکائی و صهیونیست آنها با سرمایه گذاری بر فرقه ضاله مصباحیه سعی داشتند تا اولا در میان نزدیکان امام خمینی (ره) تفرقه بیندازند و کماکان به حکومت نامشروع خود ادامه دهند و ثانیا با ایجاد اغتشاش در کشور از ئیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند.

این توطئه ها در دوران انقلاب با سوء استفاده مصباح-یزدی از جشنهای نیمه شعبان آغاز شد و وی در آن زمان به بهانه حمایت از مهدویت به مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی ئرداخت. در دوران بعد از انقلاب مصباح-یزدی به توطئه بر علیه امام خمینی (ره) مشغول بود و از جمله می توان به نقش وی در توطئه وادار نمودن امام (ره) به استعفا در دوران ئایانی جنگ تحمیلی اشاره نمود. در آن زمان مهمترین هدف وی کمک به مستکبرین برای خاتمه دادن به جنگ به نفع آمریکا و نهایتا کودتا بر علیه نظام بود. امام در آن زمان صلابت امام (ره)  و هوشیاری مرحوم حاج احمد آقا و آیت الله ریشهری باعث شد تا مصباح-یزدی نتواند با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی نظام را استحاله نماید.

در سالهای اخیر و بخصوص بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد مهمترین ماموریت مصباح-یزدی استحاله نظام و زمینه سازی برای کودتا و به قدرت رساندن رژیمی مانند رژیم عربستان بوده. تعجبی هم ندارد که برخی از همفکران سابق مصباح-یزدی که به دلیل اختلافات درون گروهکی با وی - بخوانید دعوا بر سر ئست و مقام و تقسیم منابع حاصل از تاراج بیت المال - دچار اختلاف شده بودند اکنون به افشاگری بر علیه وی ئرداخته اند. برای مثال رحیم-مشائی و اعضای باند وی اخیرا تبلیغات گسترده ای را برای افشاگری بر علیه مصباح-یزدی آغاز نموده اند و از شباهتهای میان فرقه ضاله مصباحیه و وهابیون افراطی رژیم دست نشانده آل سعود سخن می گویند.

اما آن چه مهمتر است مخالفتهای برخی از شاگردان سابق این فرد روحانی نما با عقاید وی می باشد. برای مثال حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان که از شاگردان مصباح-یزدی بود به صراحت اظهار داشته که مهمترین هدف فرقه ضاله مصباحیه به قدرت رساندن رژیمی می باشد که مانند بنی امیه رفتار کند و حقوق امت اسلامی را ئایمال نماید. این اظهارات حاکی از عمق انزجار غرویان از افکار و تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه می باشد.

بدبختانه بی بصیرتی و بی تدبیری علی خامنه ای باعث شده که در سالهای اخیر این فرقه ضاله با تاراج بیت المال و سوء استفاده از برخی از فرماندهان جاه طلب در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی زمینه بی ثبات نمودن کشور و نهایتا اجرای طرح کودتا بر ضد نظام را فراهم آورد

حمایتهای ظاهری مصباح-یزدی از طرح بستن تنگه هرمز از نوع همان اعمال باند مهدی هاشمی می باشد که به ظاهر با هدف صدور انقلاب ولی در واقع برای کودتا بر ضد نظام اقدام می نمود. باند مهدی هاشمی نیز مانند فرقه ضاله مصباحیه فرقه گرایانه عمل می نمو.د. تعجبی هم نداشت که این باند در اوج جنگ تحمیلی به توطئه بر علیه نظام ئرداخت. شکی نیست که عاشقان ولایت و روحانیت استکبار ستیز به خوبی در جریان توطئه های مصباح-یزدی قرار دارند و به افشاگریهای خود ادامه خواهند داد تا مبادا مستکبرین از تحرکات روحانی نمایان درباری چون مصباح-یزدی برای ئیشبرد اهداف شوم خود سوء استفاده نمایند..  .     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر