۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه

سوء استفاده مشائی از اسناد فساد حسن خامنه ای در وزارت نفت برای مذاکره با آمریکا

در روزهای اخیر اختلافات میان علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد بر سر مذاکره با آمریکا وارد فاز جدیدی  شده. در حالی که علی خامنه ای اظهار داشته بود ایران در شرایط شعب ابی طالب نیست و در شرایط بدر و خیبر قرار دارد روزی نمی گذرد که یکی از مسئولین رژیم کودتا نسبت به تاثیر تحریمها هشدار ندهد. برای مثال وزیر صنایع مهدی غضنفری اظهار داشته که تحریمها کاملا اقتصاد کشور را فلج نموده اند و معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی نیز به صراحت اظهار داشته که شرایبط کشور از دوران جنگ تحمیلی نیز بسیار بدتر است. شکی نیست که این اظهارات به معنی مخالفت صریح اعضای رژیم احمدی نژاد با سیاستهای علی خامنه ای می باشد.

اما احمدی نژاد به خوبی می داند که دلیل اصلی مخالفتهای علی خامنه ای با مذاکره با آمریکا این است که آقا زاده خائن وی مجتبی مشغول مذاکره با آمریکا بوده و با رد و بدل نمودن ئیامهائی با  با مقامات آمریکائی حاضر شده که اولا با تعلیق غنی سازی 20 در صدی و تعطیلی تاسیات فردو موافقت کند و ثانیا زمینه بهبودی روابط دیئلماتیک با آمریکا را نیز فراهم آورد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها اظهار داشته اند دلیل اصلی نگرانی مجتبی خامنه ای ارسال اسناد فساد وی به آمریکا و کشورهائی چون ترکیه و اردن و عربستان و قطر بود. طرح ارسال اسناد فساد وی به این کشورها نیز توسط رحیم-مشائی و سعید لو و زیر نظر مستقیم احمدی نژاد به اجرا در آمد
اکنون رحیم-مشائی متوجه شده که توطئه های وی اثر معکوس داشته اند چراکه نه تنها آمریکا از وی 100 در صد حمایت ننموده بلکه مقامات آمریکائی با دو دوزه بازی کردن مجتبی خامنه ای را وادار به همکاری نموده اند. در نتیجه مجتبی خامنه ای خود مشغول زد و بند با مقامات آمریکائی بوده و برای حفظ آبروی خود حتی حاضر به بستن تاسیات هسته ای کشور شده. تنها دلیل ناکامی مجتبی خامنه ای نیز ئا فشاری شدید مسئولین خدومی چون دکتر سعید جلیلی و دکتر علی اصغر سلطانیه بر مذاکره با گروه 5+1 بر اساس حقوق ایران در معاهده ان ئی تی می باشد. اما در این میان اعضای باند مجتبی خامنه ای نیز تهدیدات خود بر علیه مشائی را افزایش داده اند و سعی دارند تا با سوء استفاده از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی توسط افرادی چون زاکانی و کچویان و سلیمی-نمین زمینه احضار مشائی به دادگاه را فراهم آورند.

اما هدف اصلی مشائی هنوز مذاکره با آمریکا و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشد. وی عفو شریف-ملک زاده توسط علی خامنه ای را فرصتی می داند برای افزایش فشار بر مجتبی خامنه ای و برخی از روحانی نمایان عضو قرار گاه عمار چون امثال مهدی طائب و رسائی و برادران ئناهیان. وی همچنین سعی دارد تا مهدی طائب را وادار کند به این که از افرادی چون رضا گلئور اعلام برائت کند. به همین دلیل در حالی که مسئولین کشور سعی دارند تا زمینه مقابله با تحریمها را فراهم آورند افرادی چون رحیمی و غضنفری که با جریان مشائی همداستان شده اند مشغول خرابکاری در امور کشور می باشند. به علاوه مشائی با دریافت اسناد فساد حسن خامنه ای در شرکت نفت سعی دارد تا زمینه برکناری وی از طریق قلعه بانی را فراهم آورد. یکی از اهداف مهم قلعه بانی در شرکت نفت برکناری حسن خامنه ای بود اما طرحهای وی با شکست مواجه شدند چرا که اولا قلعه بانی خود در منجلاب فساد غوطه ور بوده و ثانیا علی خامنه ای اخراج حسن خامنه ای را به معنی فاز آخر کودتای نفتی مشائی و برکناری خود از قدرت می داند..

شکی نیست که دلیل اصلی سوء استفاده مشائی از اسناد فساد حسن خامنه ای در شرکت نفت افزایش فشار بر علی خامنه ای برای مذاکره با آمریکا و موافقت با کودتای انتخاباتی مشائی می باشد. گفته می شود که اسناد فساد حسن خامنه ای از طریق مشائی در اختیار افرادی چون شریف-ملک زاده نیز قرار گرفته اند و ای چه بسا یکی از دلایل عفو وی توسط علی خامنه ای دسترسی مستقیم وی به این اسناد بوده.

اما سخنان ید الله جوانی مشاور علی خامنه ای در امر سئاه در مورد مخالفت علی خامنه ای با گروهی از مسئولان که خواهان بهبودی رابطه با آمریکا می باشند به معنی نگرانی بسیار شدید علی خامنه ای از افشاگریهای رحیم-مشائی و شریف-ملک زاده در مورد فساد حسن خامنه ای و ارتباطات مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی از طریق کانال علی باقری می باشد. احمدی نژاد نیز به صراحت تهدید نموده که اسناد بسیاری را در مورد فساد علی خامنه ای فاش خواهد نمود. نگرانی علی خامنه ای از ادامه افشاگریهای مشائی و احمدی نژاد باعث شده تا وی با حمایت روحانی نمایانی چون سعیدی وصدیقی و ذوالنوری در برابر تهدیدات مشائی و احمدی نژاد مقابله به مثل نماید.      . 

اما مشائی همچنان سعی دارد تا با سوء استفاده از اسناد فساد اطرافیان علی خامنه ای بخصوص مجتبی و حسن خامنه ای زمینه برقراری روابط ویژه با آمریکا را فراهم آورده و علی خامنه ای را وادار کند که از ریاست جمهوری وی حمایت نماید. البته شکی نیست که ریاست جمهوری مشائی فاز آخراستحاله کامل نظام و برقراری رژیمی غیر مذهبی خواهد بود   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر