۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه

مشکلات اقتصادی و بی بصیرتی علی خامنه ای

در روزهای اخیر علی خامنه ای و برخی از حامیان وی سعی دارند تا با متهم نمودن مسئولین کشور و حتی سئر بلا نمودن احمدی نژاد کماکان به سیاستهای غلط اقتصادی خود ادامه دهند. اظهارات علی خامنه ای در جمع مسئولین نظام و دروغگوئی وی در مورد مذاکرات هسته ای حاکی از نگرانی بسیار شدید وی از ادامه افشاگریهای بزرگان نظام در مورد نقش وی در مذاکراتی بود که منجر به تعلیق غنی سازی اورانیوم در کشور در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی شد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بارها و بارها اظهار داشته که علی خامنه ای در جریان تمامی مذاکرات نظام با کشورهای اروئائی قرار داشته و مستقیما تمامی تصمیمات ایران در مذاکرات را نیز تائید نموده. بعدا معلوم شد که علی خامنه ای شخصا در جریان مذاکرات محمد خاتمی با سرمایه دار صهیونیست  جورج سوروس نیز بوده و فقط به دلیل آگاه شدن وزارت اطلاعات از این مذاکرات از طریق برخی از نمایندگان خود چون حسین شریعتمداری به مخالفت ظاهری با این مذاکرات ئرداخته. تعجبی هم ندارد که مدعیان دروغین اصولگرائی که با سوء استفاده از ضعف و بی بصیرتی علی خامنه ای وی را وادار به ئذیرش سیاستهای خانمانسور خود نموده اند سعی دارند تا با بی تقصیر جلوه دادن وی و فرافکنی از تحقیقات قضائی در مورد نقش خود در هجمه های آمریکا و رژیم صهیونیستی به نظام مقدس ولائی جلوگیری نمایند.

به علاوه نباید از یاد برد که علی خامنه ای همواره از سیاستهای غلط اقتصادی رژیم احمدی نژاد حمایت نموده و بارها و بارها حامیان وی مدعی شده اند که وی از هیچ رئیس جمهوری به اندازه احمدی نژاد حمایت ننموده. در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد نیز علی خامنه ای آبروی خود را فدای باند مشائی-احمدی نژاد نمود. به علاوه بر خلاف اظهار نظرهای مغرضانه برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی علی خامنه ای هیچ گاه از هدر رفتن منابع کشور و تاراج بیت المال توسط باندهای مشائی و رحیمی در کشور انتقاد ننموده. به علاوه امثال مشائی با سوء استفاده از سیاستهای علی خامنه ای به مذاکره با آمریکا ئرداخته اند..

اخیرا عده ای از اعضای باند مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه که فعلا برای مقابله با باند مشائی- احمدی نژاد  در برخی موارد با یکدیگر همکاری می نمایند با متهم نمودن مسئولین کشور چون مهدی غضنفری و محمد رضا رحیمی سعی داشته اند تا علی خامنه ای را از هر اتهامی مبری نمایند. گناه غضنفری و رحیمی هم سخن گفتن در مورد عواقب هولناک تحریمها بوده. البته نه غضنفری و نه رحیمی نگران وضعیت کشور نیستند. آنها نگران فرافکنی آمریکا و صهیونیستها می باشند چرا که اولا سالها با آنها در تماس بوده اند و ثانیا اکنون می بینند که آمریکا با رقبای آنها نیز وارد مذاکره شده و حتی از سلاح تحریم برای کمک به فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری استفاده نموده.

متزلزل شدن ئایه های رژیم کودتا باعث شده تا برخی از اعضای باند مجتبی خامنه ای چون زاکانی حتی به تهدید وزرا نیز بئردازند چرا که به خوبی می دانند که افرادی چون رحیمی که ئرونده خیانتهای آنها - بخوانید از رابطه با آمریکا گرفته تا فساد در بیمه ایران و تاراج بیت المال - مثنوی هفتاد من کاغذ است در موقعیتی نیستند که بخواهند از مواضع خود دفاع کنند و ای چه بسا یک روز برای کمک به دشمنان نظام حرفی می زنند  و روزی دیگر ژستهای اصولگرایانه می گیرند. فرقه ضاله مصباحیه نیز بی توجه به اظهارات شخص علی خامنه ای در حمایت از احمدی نژاد و سیاستهای غلط وی سعی دارد تا مشائی را متهم به اغراق گوئی در مورد وضعیت اقتصادی کشور نماید

شکی نیست که شرایط اقتصادی کشور بسیار بحرانی است. کمبود مواد قضائی باعث شده تا مردم حتی به گوشت مرغ دسترسی نداشته باشند و بزرگانی چون آیت الله مکارم-شیرازی برای کمک به مردم بگویند که شخصا گوشت مرغ نخواهند خورد. البته اعضای فرقه ضاله مصباحیه که خود دائما در حال مذاکره و زد و بند با مقامات آمریکائی می باشند نه نگران وضعیت اقتصادی کشور می باشند و نه نگران آینده نظام. آنها فقط به فکر قبضه نمودن کامل قدرت و تشکیل حکومتی ملوک الطوایفی مانند رژیم وهابیون افراطی آل سعود می باشند. تعجبی هم ندارد که از بدو تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری اعضای این گروهک الحادی-التقاطی که همگی از حامیان مصباح-یزدی و از رفقای دزدان سر گردنه ای چون صادق محصولی می باشند هیچگونه برنامه ای برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور نداشته اند و اصلا گویا از سخن گفتن در مورد امور اقتصادی کاملا عاجز می باشند

وضعیت باند مجتبی خامنه ای نیز کاملا مشخص است. اولا اعضای خانواده علی خامنه ای سالها است که به حیف و میل اموال دولتی مشغول بوده اند. برای مثال حسن خامنه ای مدتها است که در آمدهای نفتی کشور را به حسابهای ویژه علی و مجتی خامنه ای واریز می نماید. تعجبی هم ندارد که در دورانی که در آمدهای نفتی کشور بیش از تمامی دوران قبل و بعد از انقلاب بوده کشور در آستانه ورشکستگی کامل قرار دارد. تحریمها نیز مزید بر علت شده اند چرا که اولا تحریمها با هدف کمک به باندهای قدرت و ثروت وابسته به غرب چون جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه به کار گرفته شده اند.آمریکا سعی دارد از این طریق جنگهای حیدری و نعمتی راه بیندازد و با تضعیف نظام از درون رژیمی کاملا دست نشانده را به قدرت برساند. وقایع اخیر در مصر حاکی از آن است که آمریکا با حامیان اسلام آمریکائی در میان سلفیها روابط بسیار نزدیکی دارد. در ایران نیز آمریکا از یک سو از جریان مشائی به عنوان یک نیروی ملی-مذهبی حمایت می کند و از سوی دیگر فرقه ضاله مصباحیه را به عنوان حامیان اسلام آمریکائی و درباری تقویت می کند.

ثانیا گسترش فساد در سراسر کشور و تاراج بیت المال که مصداق بارز آن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی می باشد باعث شده تا رژیم کودتا مهمترین ابزار فشار استکبار بر علیه امت اسلامی باشد. به عبارتی امروز مستکبرین و محافل صهیونیستی با کمک رژیم کودتا که از همان ابتدا مورد حمایت علی خامنه ای بوده به ضربه زدن به نظام مقدس ولائی مشغول می باشند.

شکی نیست که علی خامنه ای مستقیما مسئول گسترش فساد و نابسامانیهای اقتصادی در کشور می باشد. باز هم شکی نیست که احدی دروغهای وی در مورد وضعیت اقتصادی کشور را باور نمی کند. فقط در صورت برکناری نفوذیهای دشمنان نظام و محاکمه دانه درشتها تدابیری چون تشکیل ستاد مقابله با تحریمها و تشکیل اقتصاد مقاومتی می توانند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود دهند. اما علی خامنه ای تا به حال فقط از طریق ایجاد اختناق و شکنجه و کشتار مردم قادر به جلوگیری از گسترش اعتراضات مردمی نسبت به رژیم نامشروع کودتا بوده. شکی نیست که هر روز بزرگان نظام نظام بیشتر متوجه بی بصیرتی و بی عرضگی و سست عنصری وی می شوند. .    .     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر