۱۳۹۱ تیر ۲۲, پنجشنبه

تشکیل ستاد سرکوب و حبس حامیان نظریه تشکیل شورای فقهی زیر نظر نقدی و جوانی و احمدی مقدم

در روزهای اخیر برخی از کودتاگران به شدت نگران افزایش مخالفتهای بزرگان نظام با سیاستهای دشمن ئسند علی و مجتبی خامنه ای بوده اند. طرح تشکیل شورای فقهی که مهمترین هدف آن زمینه سازی برای ایجاد یک هیات رهبری منتخب مردم می باشد باعث نگرانی بسیار شدید برخی از کودتاگرانی شده که هدفی جز افزایش قدرت و ثروت شخصی خود ندارند. به همین دلیل در روزهای اخیر تحرکات مافیاهای قدرت و ثروت بر علیه بزرگان حوزه های علمیه به شدت افزایش یافته. برای مثال در حالی که مسئولین کشور سعی دارند تا با عادی جلوه دادن فضای کشور از سوء استفاده های دشمنان نظام از تحریمها جلوگیری نمایند و در حالی که حتی علی خامنه ای اظهار داشته که تحریمها کشور را واکسینه نموده اند ید الله جوانی رئیس سابق دفتر سیاسی سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشته که قیمنها به زودی 70 در صد افزایش خواهند یافت! وی سئس با حمله شدید به وزارت ارشاد و متهم نمودن وزیر ارشاد و کارکنان وزارت ارشاد به دنبال نمودن سیاستهای غیر اسلامی سعی داشته تا زمینه را برای ایجاد تشنجات اجتماعی-سیاسی را فراهم آورد. اینگونه اظهارات باعث انزجار برخی از مسئولینی شده که ماموریت آنها جلوگیری از سوء استفداده دشمنان نظام از اوضاع نابسمان سیاسی و اقتصادی کشور می باشد..
در این میان فرمانده نیروی انتظامی اسماعیل احمدی مقدم نیز که اخیرا با تغییر و جابجائی تعدادی از فرماندهان زمینه سازی برای سرکوب بزرگان نظام و کودتا توسط جناجهای تمایمت طلب را فراهم آورده با وقاحت خاص دشمنان نظام اظهار داشته که در وقایع سال 1388 بسیاری از بزرگان نظام دچار لغزش شدند! احمدی مقدم گویا متوجه نیست که در جمهوری اسلامی ایران فرماندهان نظامی نباید در مورد عقاید بزرگان نظام یا سیساستمداران اظهار نظر نمایند و این امت اسلامی است که باید تصمیم بگیرد از کدام سیاستمداران باید حمایت کند. اخیرا احمدی مقدم اظهار داشت که وظیفه یکان ویژه نیروی انتظامی سرکوب مردم نیست. اما اظهارات وی حاکی از آن است که ماموریت اصلی وی سرکوب آن دسته از بزرگان نظام است که به صراحت مخالفت خود با سیاستهای دشمن ئسند جناح تمامیت طلب را ابراز داشته اند. به عبارتی هدف اصلی احمدی-مقدم سوء استفاده از نگرانیهای علی و مجتبی خامنه ای برای کمک به قبضه نمودن قدرت توسط کودتاگران فرقه ضاله مصباحیه و کودتاگرانی چون نقدی و جوانی می باشد که از یک طرف نگران مخالفتهای مردمی با سیاستهای رژیم کودتا می باشند و از طرف دیگر بیم دارند که مشائی جانشین احمدی نژاد شود..     

اما اظهارات جوانی و احمدی مقدم حاکی از افزایش تحرکات ستادی است که اخیرا از جانب برخی از کودتاگران مخالف مشائی و احمدی نژاد تشکیل شده. مهمترین هدف این کمیه البته سوء استفاده از تحرکات مشائی و احمدی نژاد برای مقابله با آن دسدته از بزرگان نظام است که به هیچ قیمتی حاضر نیستند اجازه دهند تا کودتاگران رکن جمهوریت نظام را حذف کنند. به همین دلیل نیز اخیرا برخی از کودتاگران با تشکیل ستاد سرکوب حامیان نظریه تشکیل شورای فقهی سعی دارند تا زمینه تک صدائی شدن نظام را فراهم آورند. گفته می شود مهمترین هدف این ستاد سرکوب و حبس بزرگان نظام در صورت اجرای طرح کودتا می باشد و به نظر می رسد که برخی از اعضای این ستاد از هم اکنون با مخالفت با آزادی کروبی سعی دارند تا زمینه سرکوب بیشتر مخالفان را فراهم آورند. ذوالنور و نقدی و جوانی و احمدی مقدم و مقدم فر و قا آنی از اعضای مهم این کمیته می باشند. اما به گفته برخی از بزرگان نظام این ستاد سرکوب از هم اکنون با برخی از اعضای گروهک موسوم به قرارگاه عمار و فرقه ضاله مصباحیه دچار اختلافات بسیار شدید عقیدتی شده و به نظر می رسد که این اختلافات باعث انشعاباتی در این گروهکها شود....  . .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر