۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

اختلافات شدید علی و مجتبی خامنه ای بر سر اجرای طرح بستن تنگه هرمز و مذاکرات مخفیانه با آمریکا

در روزهای اخیر جنگ قدرت در میان اطرافیان علی و مجتبی خامنه ای شدت گرفته و حتی منجر به درگیری لفظی بسیار شدیدی میان برخی از نزدیکان آنها شده.

بعد از تهدیدات رحیم-مشائی و احمدی نژاد به افشاگری در مورد فساد مالی حسن و  مجتبی خامنه ای علی خامنه ای سعی نمود تا با مذاکره با آنها زمینه بهبودی روابط میان قوای مختلف را فراهم آورد و از هماهنگی قوا سخن گفت. اما اطرافیان آقا زاده خائن وبی بصیرت علی خامنه ای که تنها هدف آنها زمینه سازی برای انتخابات ریاست جمهوری می باشد سعی داشتند تا کماکان به حملات خود به مشائی و احمدی نژاد ادامه دهند. هتاکیهای افرادی چون مهدی طائب به مشائی یک نمونه بارز تحرکات برخی از نزدیکان اعضای باند مجتبی خامنه ای بود

اما رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسناد فساد حسن خامنه ای سعی دارد تا زمینه برقراری روابط ویژه با آمریکا و قبضه نمودن کامل امور در وزارت نفت را فراهم آورد. وی به خوبی می داند که سردار قاسمی و مشاورین وی به هیچوجه اجازه نخواهند داد تا هیچ جریان سیاسی در کشور بحرانهای مصنوعی ایجاد کند. اما بدبختانه باندهای مافیائی رژیم کودتا سعی دارند تا با سوء استفاده از تحریمها و حتی تشویق مستکبرین به افزایش تحریمها زمینه افزایش قدرت خود را فراهم آورند. به همنی دلیل نیز هر روز مسئولین خدوم در نهادهائی چون قرارگاه خاتم الانبیا (ص) باید وقت خود را صرف مقابله با نفوذیهای دشمنان نظام در بطن دفتر مجتبی خامنه ای و یا در قوه مجریه نمایند. در این میان اعضای باند مجتبی خامنه ای سعی دارند تا با گرفتن ژستهای اصولگرایانه به تنشها در کشور دامن بزنند و زمینه حذف رقبای سیاسی خود در رژیم کودتا را فراهم آورند. برخی از اعضای باند مجتبی خامنه ای با مخالفت با اظهارات مسئولین دولتی در مورد تحریمها و حمایت از بستن تنگه هرمز سعی دارند تا با بحرانی نمودن روابط با آمریکا و حتی انجام یک جنگ محدود - بخوانید در حد درگیریهای میان ایران و امریکا در خلیج فارس در دوران ئایانی جنگ تحمیلی - زمینه مذاکرات دو جانبه میان مجتبی خامنه ای و مقامات آمریکائی و بدون حضور مقامات رسمی کشور را فراهم آورند. برای مثال معاون رئیس جمعیت رهئویان - بخوانید بخشی از باند مجتبی خامنه ای که زیر نظر حداد-عادل انجام وظیفه می نماید - ئرویز سروری در اظهاراتی که به معنی دهن کجی آشکار به حسن فیروز آبادی می باشد مسئله بستن تنگه هرمز را مطرح نموده. این در حالی است که فیروزآبادی به صراحت اظهار داشته که فقط شورای عالی امنیت ملی و علی خامنه ای حق دارند در مورد مسئله بستن تنگه هرمز تصمیم بگیرند. این اظهارات سروری به معنی ادامه تحرکات باند مجتبی خامنه ای برای برکناری فیروزابادی و افزایش قدرت افرادی چون نقدی و جوانی و قاآنی و فدوی می باشد که از اجرای طرح بستن تنگه هرمز کاملا حمایت می نمایند.  .

لازم به یاد آوری است که مجتبی خامنه ای از طریق کانال علی باقری با طرح متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی و بستن تاسیسات فردو موافقت نموده اما به دلیل مخالفت بسیار شدید مسئولین خدومی چون دکتر جلیلی و دکتر سلطانیه موفق نشده تا شورای عالی امنیت ملی را وادار به مذاکرات مخفیانه با آمریکا نماید.

به نظر می رسد که مطرح شدن طرح بستن تنگه هرمز توسط افرادی چون ئرویز سروری و تبلیغات یکی دیگر از اعضای جمعیت رهئویان زااکانی با هدف زمینه سازی برای برکناری حسن فیروز ابادی و اجرای طرح بستن تنگه هرمز صورت گرفته اند. فیروز ابادی بارها با بستن تنگه هرمز مخالفت نموده و با تاکید بر اهمیت نقش شورای عالی امنیت ملی و تصمیم شخص علی خامنه ای در تصویب این طرح با باند مجتبی خامنه ای به شدت مخالفت نموده. علی خامنه ای همچنین با مذاکرات مخفیانه با آمریکا نیز مخالفت نموده ولی سعی دارد تا از افشاگریهای رحیم-مشائی و احمدی نژاد در مورد نقش مخرب و دشمن ئسند مجتبی خامنه ای در مذاکرات هسته ای جلوگیری نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات اخیر ید الله جوانی در مورد مخالفت علی خامنه ای با مذاکره با آمریکا و اتهامات وی بر علیه مسئولینی که از مذاکره با آمریکا حمایت می نمایند حاکی از تصمیم برخی از نزدیکان علی خامنه ای به تهمت زدن به مسئولین بلند ئایه کشور و برای منحرف نمودن افکار عمومی از نقش مخرب مجتبی خامنه ای در مذاکرات مخفیانه با آمریکا می باشد. جوانی در حالی چنین اتهاماتی را مطرح نموده که حامیان مذاکره با آمریکا خواهان مذاکرات مستقیم و رسمی و در چارچوب گروه 5+1 می باشند ولی مجتبی خامنه ای سعی دارد تا با منحرف نمودن مسیر مذاکرات با گروه 5+1 خود مخفیانه و به شکل دوجانبه با آمریکا مذاکره نماید و دستاوردهای دانشمندان جمهوری اسلامی ایران را نیز تقدیم دشمنان نظام مقدس ولائی نماید. .  .  .
 .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر