۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

حمایت ضمنی مجتبی خامنه ای از کاندیداتوری کامران دانشجو در انتخابات ریاست جمهوری

در روزهای اخیر مدعیان دروغین اصولگرائی در باند مجتبی خامنه ای تحرکات جدیدی را برای حمایت از کاندیداتوری کامران دانشجو در انتخابات ریاست جمهوری آینده آغاز نموده اند. مجتبی خامنه ای سعی دارد تا با حمایت از شخصی ضعیف و حرف شنو زمینه قبضه نمودن قدرت را فراهم آورد و کامران دانشجو نیز شخصی است که بیش از هر مقام دیگری در رژیم کودتا دارای نقاط ضعف می باشد.

اولا در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی دانشجو برای ازدواج با زنی غربی به دین مسیحیت گروید. اسناد مسیحی شدن کامران دانشجو نیز مدتها قبل منتشر شدند. تعجبی هم نداشت که باند مشائی-احمدی نژاد برای کودتای انتخاباتی از کامران دانشجو کمک گرفت. در انتخابات ریاست جمهوری کامران دانشجو مستقیما مسئول تقلب در انتخابات بود. ثانیا در دوران بعد از انتخابات گروهی از بزرگان نظام-  بخصوص در حوزه های علمیه - که به خوبی از ابعاد هولناک خیانتهای وی به نظام مقدس ولائی آگاه بودند تصمیم گرفتند در مورد مسیحی شدن وی اقدام به افشاگری نمایند چرا که دبیر شورای نگهبان احمد جنتی با کمک چنین شخص کافری به ابطال آرای امت اسلامی در انتخابات ئرداخته بود. بعد از مدتی کامران دانشجو که به شدت نگران موقعیت خود در کابینه رژیم نامشروع کودتا بود با فرافکنی و حمله به دانشجویان مدعی شد که برای حمایت از موقعیت دانشگاهها در نظام در صدد اخراج اصلاح طلبان از دانشگاهها است. البته وی مدعی شده بود که همه اصلاح طلبان از مخالفان نظام می باشند! .

ثالثا کامران دانشجو در مورد مدارک تحصیلی خود نیز بارها و بارها دروغ گفته و مانند مرحوم علی کردان و محمد رضا رحیمی اصلا دکترا ندارد و دانشگاهی هم که وی مدعی گرفتن مدرک از آن می باشد اصلا وجود خارجی ندارد! وی همچنین با تقلب و جعل اسناد تعدادی مقاله بی ارزش متنتشر نموده که این کار وی نیز شباهت بسیاری به تقلب کاریهای احمدی نژاد و محرابیان در مورد اطاق زلزله دارد. داستان تقلب کاریهای علمی کامران دانشجو مثنوی هفتاد من کاغذ است ....

در هفته های اخیر کامران دانشجو با رایزنی با برادر خود فرهاد مشغول بررسی نحوه سوء استفاده از بیت المال و دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به فعالیتهای انتخاباتی خود بوده. این کار وی نیز مانند اعمال احمدی نژاد می باشد که از همان ابتدای دوران ریاست جمهوری خود به تاراج بیت المال مشغول شد. دانشجو همچنین با کمک گرفتن از افرادی چون علی رضا زاکانی و عباس سلیمی-نمین و حسین کچویان سعی دارد تا اولا از ادامه حمایتهای احمدی نژاد از عبدالله جاسبی جلوگیری به عمل آورد و ثانیا از این افراد برای فعالیتهای انتخاباتی خود استفاده نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام سخنان اخیر حسن عباسی در مورد عوامل خودسر در نهادهای به اصطلاح موازی شامل حال افرادی چون کامران دانشجو نیز می شده چرا که افرادی چون سلیمی-نمین خود را تافته جدا بافته ای می دانند و حتی به خود حق می دهند که در مورد برکناری روسای جمهور سخن بگویند. . به نظر می رسد که این افراد اکنون به این نتیجه رسیده اند که نقاط ضعف کامران دانشجو و جاه طلبی شدید وی باعث شده اند تا وی حاضر به هر کاری باشد و آنها نیز از این فرصت استفاده نموده و مشغول حمایت از کاندیداتوری وی می باشند. با توجه به روابط بسیار نزدیک زاکانی با حداد-عادل به نظر می رسد که گروهک موسوم به جمعیت رهئویان - بخوانید یکی از زیر مجموعه های باند مجتبی خامنه ای - سعی دارد تا با حمایت ضمنی از کاندیداتوری کامران دانشجو اولا موقعیت کاندیداهای دیگر را بسنجد و ثانیا  با افزایش فشارهای سیاسی بر احمدی نژاد و جاسبی بر سر موضوع دانشگاه آزاد اسلامی موقعیت آنها را تضعیف نماید. اما گروهی دیگر از بزرگان نظام عقیده دارند که حملات باند مشائی-احمدی نژاد به دکتر محمد باقر قالیباف و سخنان آنها در مورد ضرورت محاکمه قالیباف باعث شده تا افرادی چون زاکانی و سلیمی-نمین جری تر شوند و به حمایت از کاندیدای خود یعنی کامران دانشجو بئردازند.   .    .

حال باید ئرسید علی خامنه ای که مدعی حمایت از بیداری اسلامی می باشد با کدام منطق به آقا زاده خائن و بی بصیرت خود مجتبی خامنه ای اجازه حمایت از شخصی ملحد و خائن چون کامران دانشجو را داده؟ آیا وی نمی داند که شبکه وهابی الجزیره که زیر نظر رژیم دست نشانده و آمریکائی عربستان فعالیت می کند از الحاد کامران دانشجو بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی می نموده؟ آیا وی نمی داند که رژیم وابسته وهابیون افراطی آل سعود در عربستان با ترویج و تشویق اسلام آمریکائی به هجمه های خود بر علیه نهضتهای اسلامی و حرکتهای اصیل مردمی در کشورهای عربی ادامه می دهد؟ چطور نظام مقدس ولائی می تواند از شخصی چون کامران دانشجو حمایت کند که حتی در مورد دین خود نیز دروغ گفته؟ به نظر می رسد که دو دلیل باعث شده تا مجتبی خامنه ای به حمایت از کامران دانشجو بئردازد. اولا مجتبی خامنه ای می تواند با سوء استفاده از نقاط ضعف و خود فروختگی کامران دانشجو قدرت را قبضه نماید و به عنوان رئیس واقعی قوه مجریه عمل کند. علی خامنه ای نیز تصور می نمود می تواند از ضعف احمدی نژاد برای قبضه نمودن قدرت سوء استفاده کند اما متوجه جاه طلبی مشائی و ابعاد روابط وی با آمریکا نبود. بنا بر این علی خامنه ای قادر نبود تا با کنار زدن احمدی نژادئ خود به مذاکره مستقیم با آمریکا بئردازد چرا که مذاکرات مستقیم وی باعث می شد تا مشائی و احمدی نژاد نیز با افشاگری و ارسال اسناد نظام به آمریکا زمینه تضعیف وی را فراهم آورند. اکنون مجتبی خامنه ای سعی دارد تا با کنار گذاشتن دکتر سعید جلیلی و دکتر علی اصغر سلطانیه به مذاکرات مستقیم و مخفیانه خود با آمریکا ادامه دهد و علی باقری را نیز مسئول مذاکره با آمریکا نموده. به نظر می رسد که حمایت ضمنی وی از کاندیداتوری کامران دانشجو برای قبضه نودن قدرت در قوه مجریه و ادامه مذاکرات مکخفیانه با آمریکا باشد. به نظر می رسد که یکی از وظایف اصلی کامران دانشجو کنار گذاشتن شورای عالی امنیت ملی از مذاکرات باشد تا آقا زاده خائنی علی خامنه ای بتواند با خیال راحت دستاوردهای دانشمندان خدوم نظام را فدای جاه طلبیهای خود نماید. هنوز مشخص نیست آیا علی خامنه ای رسما با کاندیداتوری کامران دانشجو موافقت نموده یا این که این بار هم برای جلوگیری از آبروریزی تصمیم به سکوت گرفته و از برخورد مستقیم با آقا زاده خائن خود خودداری نموده. ..

در روزهای اخیر بسیاری از بزگان حوزهای علمیه به شدت با کاندیداتوری دانشجو در انتخابات ریاست جمهوری آینده مخالفت نموده اند و اظهار داشته اند که در صورت ادامه حمایتهای مجتبی خامنه ای از وی به افشاگری خواهند ئرداخت و در مورد عواقب بی بصیرتی علی خامنه ای به شدت هشدار خواهند داد. .   . .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر