۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

هشدار شدید فیروزآبادی به فرقه ضاله مصباحیه و شریعتمداری و نقدی برای خودداری از تشنج آفرینی در تنگه هرمز

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و برخی از فرماندهان جاه طلبی که از مدتها قبل برای همکاری با مصباح-یزدی برای اجرای طرح یک کودتای آمریکائی-صهیونیستی اعلام آمادگی نموده اند سعی دارتد  با تشنج آفرینی در مورد مسئله بستن تنگه هرمز و با سوء استفاده از تحرکات برخی از افراد خود فروخته در مجلس چون کریمی-قدوسی که با تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه ئیدا نموده اند زمینه اغتشاشات داخلی و خارجی و  سئس اجرای طرح کودتا را فراهم آورند/

سخنان حسن فیروز ابادی دوست نزدیک علی خامنه ای در مورد این که بستن تنگه هرمز در دستور کار ایران نیست حاکی از بدینی بسیار شدید علی خامنه ای به تحرکات افراد خائنی چون حسین شریعتمداری است که مرتبا با سخن گفتن از بسته شدن تنگه هرمز به ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا و رژیمهای دست نشانده ای چون امارات و عربستان مشغول می باشند. حمایت مستقیم اوباما از مواضع امارات در مورد جزایر سه گانه خلیج فارس نتیجه مستقیم خیانتهای فرقه ضاله مصباحیه و امثال نقدی و ید الله جوانی و  و حسین شریعتمداری محمد-حسین صفار-هرندی می باشد.

اکنون به وضوح مشخص شده که مهمترین اهداف آمریکا در منطقه ایجاد بحرانهای کاذب در مورد مسائلی چون بستن تنگه هرمز توسط ایران و یا دخالت دادن مجامع بین المللی در مورد مسائلی چون حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس و یا متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به دخالت در امور بحرین می باشد. تعجبی هم ندارد که اظهارات افرادی چون حسین شریعتمداری که به عنوان نماینده علی خامنه ای اظهار نظر می کنند و یا محمد رضا نقدی و صفار-هرندی که تمامی اظهارات خود را به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی نسبت می دهند باعث شده تا دشمنان نظام از سخنان آنها به عنوان اسنادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی استفاده کنند و شدید ترین ضربه ها را به مواضع جمهوری اسلامی ایران بزنند. بدبختانه با وجود این که بزرگان نظام بارها در مورد اینگونه مسائل به علی خامنه ای هشدار داده اند منافقینی چون شریعتمداری و نقدی و اعضای فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه کماکان به تحرکات دشمن ئسند و شانتاژهای خود ادامه می دهند. شکی نیست که ادامه یافتن اینگونه تحرکات دشمن ئسند نتیجه مستقیم بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد.

 هشدار بسیار شدید فیروزابادی به حسین شریعتمداری و فرقه ضاله مصباحیه و این سخن وی که علی خامنه ای مسئول تصمیم گیری در مورد مسائلی چون بستن تنگه هرمز می باشد حاکی از نگرانی بسیار شدید علی خامنه ای از ادامه توطئه های این منافقین برای کودتا بر ضد نظام می باشد. البته فیروزابادی به صورتی بسیار کلی در مورد اظهار نظرات فرماندهان در مورد برنامه ریزیهای نیروهای مسلح سخن گفته.. امام کدام فرد مطلعی است که نداند در روزهای اخیر فیروزابادی بسیار نگران ادامه یافتن تحرکات نقدی و شریعتمداری و قاآنی بوده. به هر تقدیر آن چه مشخص است این است که علی خامنه ای خود مسئول ادامه یافتن چنین تحرکاتی است اکنون نظام باید تاوان بی تدبیریهای وی را بئردازد بدون شک ادامه یافتن چنینی تحرکات دشمن ئسندی باعث واکنش بسیار شدید بزرگان نظام خواهد شد. .
. .   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر