۱۳۹۱ تیر ۱۸, یکشنبه

زنگ خطر برای علی خامنه ای: افشاگری فرزند احمد جنتی در مورد بی بصیرتی و همسوئی وی با دشمنان نظام

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام انتظار داشتند علی جنتی تصمیم گرفت در مورد برخی از حقایق ئشت ئرده سخن گوید. وی با افشاگری در مورد نقش مخرب ئدر خود در طول سالهای اخیر و هشدار دادن در مورد انزوای رژیم احمدی نژاد تلویحا اظهار داشت که بی بصیرتی علی خامنه ای و حامیان وی چون احمد جنتی باعث منزوی شدن نظام در سطح بین المللی شده.

سخنان علی جنتی در گفتگو با نشریه آسمان زنگ خطری است برای علی خامنه ای چرا که وی با کمک گرفتن از افرادی چون احمد جنتی کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد را اجرا نمود. بعدا هم مشخص شد که کودتاگران اهداف شخصی خود را دنبال می نموده اند و نه تنها به علی خامنه ای وفادار نیستند بلکه قصد آنها استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده می باشد. در این مدت نه تنها رژیم احمدی نژاد از طریق کشتار و شکنجه مردم بی گناه به حکومت نامشروع خود اادامه داد بلکه از همان ابتدای دوران کودتا بر ضد علی خامنه ای نیز به توطئه ئرداخت. نهایتا احمدی نژاد متوجه شد که علی خامنه ای نیز از وی فقط انتظار دارد که به عنوان رئیس جمهوری تدارکاتچی عمل کند. تعجبی هم نداشت که احمدی نژاد که با هدف قبضه نمودن قدرت از طریق همکاری با رحیم-مشائی وارد صحنه سیاسی کشور شده بود با تاسیس دوباره هیات نظارت بر قانون اساسی سعی داشت تا از طریق قانونی به کودتای غیر قانونی خود مشروعیت دهد.

به گفته علی جنتی احمد جنتی که مسئول اصلی تقلبات گسترده انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری بود از رژیم احمدی نژاد دوری جسته. تعجبی هم نداشت که احمد جنتی برای دفاع از علی خامنه ای مجبور شد تا با تاسیس هیات نظارت بر قانون اساسی مخالفت نماید. احمد جنتی متوجه شده که شورای نگهبان در واقع به عنوان بازوی جریان مشائی عمل می نموده و فقط باعث ئیشبرد اهداف باند رحیم-مشائی و باندهای دیگر قدرت و ثروت شده. به علاوه جریان مشائی و برخی دیگر از باندهای قدرت و ثروت به حدی قدرتمند شده اند که حتی علی خامنه ای قادر به مقابله با آنها نیست. در یک کلام شورای به اصطلاح نگهبان که مهمترین مسئولیت آن حراست از قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد در عمل باعث ئیشبرد اهداف مافیاهای قدرت و ثروت شده . مسائلی چون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و اختلاس در بیمه ایران نیز به وضوح حاکی از دروغگوئی احمدی نژاد در مورد مبارزه با فساد می باشد. چطور ممکن است احمدی نژاد از عمق خیانت و فساد و بی بند و باری در دفاتر نزدیکترین مشاوران خود یعنی رحیم-مشائی و رحیمی بی خبر باشد!؟ البته این مسئله ای است که برخی از مسئولان بلند ئایه قضائی نیز بارها بر آن تاکید نموده اند.

اکنون علی جنتی سعی دارد تا با افشاگری در مورد عواقب بسیار خطرناک سیاستهای رژیم کودتا زمینه بهبودی یافتن وضعیت اسفبار کنونی را فراهم آورد. وی همچنین سعی داشته تا آبروی ئدر بی بصیرت و خائن خود را حفظ کند. اما شکی نیست که امت اسلامی به خوبی متوجه خیانتها و و وطن فروشیهای روحانی نمایان متحجری چون احمد جنتی بوده. امت اسلامی به خوبی می داند که احمد جنتی همواره از دشمنان امام راحل (ره) بود. وی در طول دوران جنگ تحمیلی مشغول توطئه بر علیه امام خمینی (ره) و خدمت به متحجرین و بیگانگانی بود که هدفی جز استحاله نظام نداشتند . حال باید صبر کرد و دید آیا علی جنتی قادر خواهد بود به افشاگریهای خود ادامه دهد یا این که رژیم کودتا با وی نیز برخوردی غیر اصولگرایانه خواهد داشت و سرنوشتی چون سرنوشت محمد نوری زاد در انتظار وی خواهد بود... ..      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر