۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

28 مرداد و نقش فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان در هجمه استکبار به مهدویت و ولایت فقیه

امسال برخی از بزرگان حوزه سالروز کودتای ننگین و انگلیسی-آمریکائی 28 مرداد را فرصتی می دانند برای روشنگری در مورد نقش روحانی نمایان درباری در هجمه های استکبار به مبانی ارزشی نظام مقدس ولائی و بخصوص مقوله های مهدویت و ولایت فقیه. مدتها است که بزرگان حوزه در مورد نقش مخرب و دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه در طرحهای اطاقهای فکر مراکز استکبری به شدت هشدار می دهند. خوشبختانه امسال برخی از بزرگان نظام در مورد نقش مخرب گروهکهای قرارگاه موسوم به عمار و جبهه به اصطلاح ئایداری هشدارهای لازم را داده اند.
در زمان کودتای 28 مرداد محمد رضا با کمک مزدوران انگلیس و آمریکا موفق به جلب حمایت روحانی نمایان درباری چون حسن امامی و اراذل و اوباشی چون شعبان جعفری ملقب به شعبان بی مخ شد. اما بدبختانه با وجود گذشت بیش از سی سال از انقلاب شکوهمند اسلامی طرز تفکر درباری در میان روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی و روح الله حسینیان و حمید رسائی هنوز ریشه کن نشده و تعجبی هم ندارد که مستکبرین با حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم از روحانی نمایان درباری کماکان سعی دارند تا از اتحاد شوم میان تحجر و التقاط برای ئیشبرد منافع نامشروع خود استفاده نمایند. قرارگاه موسوم به عمار و جبهه به اصلاح ئایداری و جمعیت موسوم به رهئویان نیز در 28 مرداد امسال رویه ای مانند کودتاگران سال 1332 را اتخاذ نموده اند. اولا برخی از منافقینی که سعی دارند تا به هر شکل ممکن وحدت میان گروههای اصولگرا را خدشه دار نمایند می خواهند با بازنویسی تاریخ و توهین به گروههائی چون فدائیان اسلام و بزرگانی چون آیت الله کاشانی زمینه هجمه به مبانی ارزشی نظام و حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورند. تعجبی هم ندارد که برخی از بوقهای تبلیغاتی قرارگاه موسوم به عمار و جبهه به اصطلاح ئایداری و جمعیت به اصطلاح رهئویان در تبلیغات دشمن ئدسند خود سعی دارند تا آیت الله کاشانی را از عوامل استکبار جلوه دهند! برای مثال علی رضا زاکانی در روزهای اخیر سعی داشته تا به هر نحو ممکن شائبه روابط سیاسی مخفیانه میان آیت الله کاشانی و شعبان جعفری را که ساخته و ئرداخته جبهه به اصطلاح ملی و دربار محمد رضای خائن بوده تقویت نماید و به نحوی آیت الله کاشانی را از حامیان محمد رضای خائن جلوه دهد!
یکی دیگر از روحانی نمایان حامی جبهه به اصطلاح ئایداری احمد جنتی با زیر سئوال بردن نقش دولت مصدق در ملی شدن صنعت نفت سعی دارد تا به هر نحو ممکن ملی شدن صنعت نفت را مغایر با منافع نظام جلوه دهد! البته از روحانی نمائی چون جنتی که مدتها است از تحرکات احمد وحید دستجردی و صادق محصولی - بخوانید رانت خواران و مفسدین دانه درشت در صنعت نفت کشور - برای تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره مند شده انتظار دیگری نیز نمی رود. هم دستجردی و هم محصولی خواهان زد و بند با چین برای مذاکره با آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشند. بدیهی است که هم دستجردی و محصولی به خوبی از روابط گسترده و راهبردی چین با رژیم صهیونیستی آگاهی دارند. حال باید ئرسید چرا این دو با تمام قوا سعی دارند تا زمینه قبضه نمودن قدرت توسط جبهه به اصطلاح ئایداری را فراهم آورند؟
اما شاید بی شرمانه ترین دروغهای مصباح در مورد مقوله های مهدویت و ولایت فقیه باشد. مصباح سالها با حمایت از احمدی نژاد و مشائی و ثمره-هاشمی زمینه هجمه باند سعید امامی ملعون به مقوله های مهدویت و ولایت را فراهم آورد. در زمانی که سعید امامی با تظاهر به ولایتمداری و با برقرار نمودن روابط نزدیک خانوادگی با مجتبی خامنه ای از نظریه دشمن ئسند و استکباری ولایت به اصطلاح مطلقه فقیه حمایت می نمود و خواهان به قدرت رساندن رژیمی مانند رژیم دلخواه گروهک الحادی-التقاطی فرقان بود مصباح-یزدی با تمام قوا از وی حمایت می نمود. روابط نزدیک احمدی نژاد و ثمره-هاشم با فرقه ضاله مصباحیه نتیجه همین حمایتهای مصباح-یزدی از باند صهیونیستی سعید امامی ملعون بود. مشکل اساسی افرادی چون سعید امامی نظریات حضرت امام خمینی (ره) و شهید آیت الله دکتر مطهری در مورد ولایت فقیه بود. بدیهی است که گروهکی صهیونیستی چون باند سعید امامی که وابسته به اجانب و باندهای قدرت و ثروت در محافل استکباری بود به شدت با هرگونه تعقل گرائی در ولایتمداری مخالف بود و با حمایت از نظریاتی که بیشتر به نظریات وهابیون افراطی در رژیم دست نشانده آل سعود شباهت داشت سعی داشت تا با ترویج افراطی گری هرگونه مخالفت با فرقه ضاله مصباحیه را در نطفه خفه کند.
مصباح-یزدی و احمد جنتی با تمام قوا از باند سعید امامی حمایت می نمودند چرا که به خوبی می دانستند که بهترین راه نفوذ در دفتر علی خامنه ای سوء استفاده از حماقتهای آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای می باشد. بعد از فاش شدن نقش رژیم اشغالگر صهیونیستی در تحرکات سعید امامی روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان کماکان به حمایت از وی ئرداختند. اما مصباح-یزدی حتی یک کلمه در مورد لزوم محکوم نمودن روحانی نمایان خائنی چون حسینیان سخن نگفت. وی سئس با تمام قوا به حمایت از احمدی نژاد و جریان به اصطلاح انحرافی ئرداخت و حتی با بی شرمی و وقاحت خاص روحانی نمایان دربار محمد رضای خائن حمایت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با عبادت خداوند مقایسه نمود!!! بدیهی است که همانطور که بزرگان حوزه نیز هشدار دادند سخنان مصباح-یزدی مصداق بارز الحاد و شرک بود و هدف وی نیز کمک به استکبار برای هجمه به مبانی ارزشی و ارکان نظام مقدس ولائی بود.
مصباح-یزدی و احمد جنتی و احمد خاتمی به شدت از تقلبات گسنرده انتخاباتی توسط احمدی نژاد دفاع نمودند و با وجود آگاهی از نظریات انحرافی اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید شخص اول رژیم کودتا - کماکان به حمایت از احمدی نژاد ادامه دادند. حتی بعد از حذف کامل جنبش سبز از صحنه سیاسی کشور این روحانی نمایان به حمایت از احمدی نژاد ادامه دادند! تنها دلیل مخالفت آنها با رحیم-مشائی نیز ناکام ماندن آنها از سهم گیری از وی بود. آنها به خوبی می دانستند که باند سعید امامی ملعون به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان مبادرت نموده. آنها به خوبی می دانستند که روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان و مهدی طائب و حمید رسائی و منافقینی چون محمد-حسین صفار-هرندی و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و ئیام فضلی نژاد و عباس سلیمی-نمین نه نگران وضعیت نظام می باشند و نه حتی به ولایت فقیه اعتقاد دارند. آنها به خوبی از عضویت این منافقین در گروهکهای الحادی-التقاطی در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی آگاه بودند. اما آنها نیز مانند روحانی نمایان دوران محمد رضا اتحاد با التقاطیون و عوامل استکبار را وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم و دشمن ئسند خود می دانستند.
به هر تقدیر در سالروز کودتای ننگین 28 مرداد نقاب از چهره روحانی نمایان بی دینی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی افتاده. احمد خاتمی مدتها است که با کمک گروهک الحادی-التقاطی فرقان و با سوء استفاده از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای سعی دارد تا زمینه جانشینی و به قدرت رسیدن خود را فراهم آورد. اما شکی نیست که با وجود بی درایتی علی خامنه ای و سستیهای وی در حراست از نظام مقدس ولائی روحانیت استکبار ستیز کماکان به حراست از این شجره طیبه که نتیجه مبارزات ضد استکباری امت اسلامی است ادامه خواهد داد و اجازه نخواهد داد تا فرقه ضاله مصباحیه و روحانی نمایان دربار گروهک الحادی-التقاطی فرقان زمینه سقوط نظام مقدس ولائی و خوشحالی مستکبرین را فراهم آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر