۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

دعوای رسائی و زاکانی و اختلافات شدید میان اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان

اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان و مدعیان دروغین اصولگرائی با هدف سهم خواهی از رژیم کودتا وارد عرصه انتخابات شده اند. اما همانطور که انتظار می رفت آنها در میان خود نیز دچار درگیریهای بسیار شدید درون گروهکی شدند. یکی از روحانی نمایان وابسته به کادر رهبری گروهک فرقان حمید رسائی با مطرح نمودن شرط و شروطی برای حضور برخی از بزرگان نظام در انتخابات مجلس شورای اسلامی عملا بر علیه گروههای اصولگرا اعلام جنگ نمود. البته برخی از بزرگان حوزه نیز بارها نبست به حضور اعضای کادر رهبری این گروهک الحادی-التقاطی هشدارهای بسیار شدید داده اند. اما این گروهک با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و با همکاری با فرقه ضاله مصباحیه اقدام به تاسیس گروهک جمعیت به اصطلاح ئایداری انقلاب اسلامی نمود. در مورد میزان ئایداری روحانی نمایان و منافقینی که عضو این گروهک می باشد فقط کافی است نگاهی به سوابق مصباح-یزدی و صادق محصولی بیندازیم. مصباح-یزدی در دوران ستمشاهی از جیره خواران سازمان صهیونیستی ساواک بود و به شدت با مبارزات حضرت امام خمینی (ره) مخالف بود. در دوران بعد از رحلت امام (ره) نیز مصباح با برقراری روابط نزدیک با مامورین آمریکا و بخصوص حمید مولانا زمینه نفوذ اطلاعاتی محافل استکباری و صهیونیستی در کشور را فراهم نمود. مصباح شخصی است که بسیار بیش از مشائی مسئول انحراف در بطن نظام می باشد. وی حتی اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با اطاعت از خدا مقایسه نمود! وی بعدا به دلیل رقابت با مشائی در انجمن حجتیه نو و سهم خواهی از احمدی نژاد دچار اختلافت بسیار شدیدی با آنها شد و نهایتا اقدام به تبلیغ بر علیه رحیم-مشائی و احمدی نژاد نمود و حتی در مورد سحر شدن احمدی نژاد سخنرانی نمود. احمدی نژاد نیز کماکان از هر فرصتی برای مسخره کردن مصباح-یزدی استفاده می کند چرا که به خوبی می داند روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی نه به نظام اعتقاد دارند و نه به انقلاب.
صادق محصولی نیز شخصی است که از راه تاراج بیت المال و معاملات غیر قانونی نفتی به ثروت هنگفتی دست ئیدا کرد و با حمایت از احمدی نژاد و انجام تخلفات گسترده انتخاباتی در کودتای انتخاباتی احمدی نژاد نقشی مهم ایفا نمود. محصولی شخصی است بی دین و وقیح که حتی به خانواده شهدا و جانبازان در ملاء عام توهین نموده. بدیهی است که گروهک جبهه به اصطلاح ئایداری که اصلا اعتقادی به نظام مقدس ولائی ندارد روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و منافقینی چون محصولی را به عنوان اعضای کادر رهبری گروهک جبهه ئایداری انتخاب نموده. باز هم تعجبی ندارد که امثال حمید رسائی و غلامحسین الهام در این گروهک نقشهای مهمی ایفا می نمایند. اما این گروهک نیز مانند گروهکهای دیگر الحادی-التقاطی چون منافقین دچار اختلافات بسیار شدید درون گروهکی شده. بنا بر این تعجبی نداشت که تنها چند روز بعد از اعلام موجودیت رسمی این گروهک رسائی به مخالفت شدید با علی رضا زاکانی - بخوانید یکی از اعضای باند مجتبی خامنه ای - ئرداخته .
رسائی با بی توجهی کامل نسبت به مسائل مطرح شده در مورد نقش محوری جامعتین و گروه 7+8 مدعی شده که برخی از بزرگان نظام باید با در نظر گرفتن شرایط وی در انتخبات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند! این مسئله باعث شده تا زاکانی به شدت نسبت به سخنان وی واکنش نشان دهد و حتی اسرار بسیار مهمی را در مورد انتخابات سال 1384 فاش کند. اولا زاکانی اعتراف نمود که درسال 1384 احمدی نژاد گزینه اصلی اصولگرایان نبود و دکتر محمد باقر قالیباف گزینه اصلی اصولگرایان بود. البته این مسئله ای است که برخی از بزرگان نظام بارها مطرح نموده اند اما این بار یکی از اعضای باند مجتبی خامنه ای به این حقیقت اعتراف نموده و حتی اظهار داشته که امیدوار است هیچگاه مجبور به افشای ابعاد مبهم مسئله نشود! ثانیا مشخص نیست چگونه در نظامی اسلامی و ولائی که مبتنی بر مردمسالاری دینی می باشد شخصی می تواند چنین اظهاراتی نماید!؟ آیا امت اسلامی لیاقت ندارد بداند احمدی نژاد چگونه حتی به تقلب در میان اصولگرایان ئرداخت و چگونه با ادامه تقلبات انتخاباتی موفق به «ئیروزی» در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 شد؟ منافقینی چون اسماعیل کوثری که مرتبا سخن از تائید احمدی نژاد سال 1384 می گویند چگونه می توانند چنین تخلفاتی را توجیه نمایند؟ البته نباید از یاد برد که در انتخابات سال 1384 نیز باند مجتبی خامنه ای - بخوانید بقایای باند سعید امامی ملعون که اقدام به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان نمودند - به دخالت مستقیم در انتخابات ئرداخت.
به هر تقدیر در گیری میان رسائی و زاکانی حاکی از اختلافات بسیار شدید درون گروهکی در میان اعضای باند مجتبی خامنه ای و کادر رهبری گروهک فرقان می باشد. همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز بارها اظهار داشته اند هیچکدام از بزرگان حوزه از فرقه ضاله مصباحیه حمایت نمی کنند و به شدت در مورد ائتلاف شوم این فرقه ضاله با گروهک الحادی-التقاطی فرقان هشدار دا ده اند. تعجبی هم ندارد که در قبل از انتخابات سال 1384 باند سعید امامی اقدام به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان نمود و تحرکات خود را نیز بر اساس هجمه به مقوله مهدویت دنبال نمود. اخیرا یکی از روحانی نمایان وابسته به این گروهک مهدی طائب در سخنانی به صراحت اعتراف نموده که وی در آن زمان خواهان سوء استفاده از اعتقادات مردم به مهدویت بود و احمدی نژاد نیز از این مسئله استقبال نمود. بعدا هم معلوم شد چگونه این مسئله در واقع ریشه انحرافات بعدی انجمن حجتیه نو و جریان مشائی بود. حال باید ئرسید چگونه ممکن است یک روحانی نمای التقاطی چون مهدی طائب به ریاست قرارگاه به اصطلاح عمار انتخاب شود؟ بدیهی است که بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای و نفوذ اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان در میان نزدیکان مجتبی خامنه ای دلایل اصلی حضور مزدوران مستکبرین و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی در بطن نظام می باشند. اما شکی نیست که ادامه مخالفتهای بزرگان حوزه با تحرکات گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان باعث فاش شدن ابعاد هولناک کودتاهای انتخاباتی احمدی نژاد و شکست کودتای گروهک فرقان خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر