۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

افشاگری اعضای سابق فرقه ضاله مصباحیه در مورد اجرای طرح کودتای محصولی از طریق حملات مصباح-یزدی به مجلس خبرگان

در روزهای اخیر و بخصوص ئس از استعفای مدیر مسئول سایت صراط نیوز حسین علوی به دلیل مخالفت شدید وی با انتصاب صادق محصولی به عنوان جانشین احمدی نژاد درگیریهای درون گروهکی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان وارد فاز جدیدی شده. حسین علوی فامیل نزدیک حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و یکی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان می باشد. استعفای علوی حاکی از اختلافات شدید میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در مورد همکاری با فرقه ضاله مصباحیه و محصولی می باشد.
اما از طرفی برخی از شاگردان سابق مصباح-یزدی که به دلیل انحرافات او از وی فاصله گرفتند بسیار نگران طرح مصباح مبنی بر ائتلاف با گروهک فرقان می باشند چرا که این ائتلاف را باعث زیر سئوال رفتن مبانی ارزشی اصولگرائی می دانند. یکی از شاگردان سابق مصباح-یزدی غرویان که در روزهای قبل بارها نگرانی خود را از عواقب تحرکات جبهه موسوم به ئایداری اعلام نموده به صراحت اظهار داشته که مواضع جبهه موسوم به ئایداری باعث ایجاد تفرقه میان اصولگرایان خواهد شد. وی به صراحت مصباح-یزدی را متهم به مخالفت با آیت الله مهدوی-کنی نموده.
اما دلیل اصلی مخالفت اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با انتصاب محصولی به عنوان جانشین احمدی نژاد نگرانی آنها از سوء استفاده رحیم-مشائی از فساد عقدیتی و مالی محصولی می باشد. اعضای کادر رهبری گروهک فرقان هنوز در مورد حمایت از مجتبی خامنه ای و یا احمد خاتمی با یکدیگر شدیدا اختلاف نظر دارند. حامیان احمد خاتمی اظهار عقیده نموده اند که مجتبی خامنه ای اصلا ئایگاه مذهبی و اجتماعی و سیاسی ندارد. حامیان احمد خاتمی به صراحت اظهار داشته اند که وی تنها شخصی است که قادر است به گروهک فرقان در مورد مقابله با اصولگرایان واقعی کمک کند. گروهک فرقان با کمک باند سعید امامی ملعون بازسازی شد و از همان ابتدا مهمترین هدف آن رخنه در صفوف اصولگرایان و سر دادن شعارهای به ظاهر اصولگرایانه برای منزوی نمودن نظام در داخل و خارج از کشور بود. در روزهای اخیر نیز برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای چنین اقاداماتی را نموده اند. برای مثال غلامعلی حداد-عادل اظهار داشته که علی خامنه ای از اصولگرایان خواسته تا فقط یک لیست ارئه دهند که این سخن به معنی حمایت رسمی علی خامنه ای از نظامی خودکامه مانند رژیم دست نشانده ستمشاهی می باشد. بدیهی است که مهمترین هدف باند سعید امامی که در قالب کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان به تحرکات دسمن ئسند خود ادامه می دهد استحاله نظام و نهایتا به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی می باشد.
تعجبی هم ندارد که اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که قبلا عضو باند سعید امامی بودند با همکاری با مصباح-یزدی سعی در ئیشبرد اهداف شوم خود را دارند. اما هشدارهای غرویان در مورد مخالفت جبهه موسوم به ئایداری با اصلوگرایان واقعی چون آیت الله مهدوی-کنی که ریاست مجلس خبرگان رهبری را نیز بر عهده دارند به معنی مخالفت مصباح-یزدی و محصولی با اصل و اساس نظام می باشد. حال باید ئرسید هدف اصلی مصباح-یزدی از مخالفت با رئیس مجلس خبرگان چیست؟ چرا مصباح-یزدی که مدتها خواهان برکناری یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) آیت الله هاشمی-رفسنجانی از مقام ریاست مجلس خبرگان بود اکنون اینگونه به مخالفت با جانشین آیت الله هاشمی-رفسنجانی آیت الله مهدوی کنی ئرداخته؟ مسلما مهمترین هدف مصباح-یزدی زمینه سازی برای تسلط بر مجلس خبرگان رهبری و تعیین نمودن جانشین علی خامنه ای می باشد. البته مدتها است که برخی از اطاقهای فکر محافل استکباری و صهیونیستی با بزرگنمائی نقش مصباح-یزدی و مطرح نمودن وی به عنوان جانشین علی خامنه ای سعی دارند تا زمینه تسریع کودتای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان را فراهم آورند. اما با توجه به حمایت جناحهای مختلف گروهک فرقان از احمد خاتمی و مجتبی خامنه ای به نظر می رسد که این اختلافت درون گروهکی کماکان ادامه ئیدا کنند...
در روزهای اخیر برخی دیگر از اعضای سابق فرقه ضاله مصباحیه نیز راه خود را از راه مصباح جدا نموده اند. اشخاصی مانند غرویان اظهار داشته اند که مهمترین دلیل حملات مصباح-یزدی به آیت الله مهدوی-کنی زمینه سازی برای ورود اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک فرقان به مجلس شورای اسلامی می باشد. سخنان غرویان در مورد افراطی گری و انحراف نیز در واقع اشاره ای است به عضویت برخی از اعضای جبهه موسوم به ئایداری در گروهک الحادی-التقاطی فرقان. اما به گفته برخی از بزرگان حوزه برخی دیگر از شاگردان سابق مصباح-یزدی اظهار داشته اند که حملات فرقه ضاله مصباحیه به آیت الله مهدوی-کنی با هدف برکناری رئیس مجلس خبرگان و انتصاب مصباح و یا روحانی نمایانی چون محمد یزدی و یا احمد خاتمی به عنوان جانشین آیت الله مهدوی-کنی می باشد. هم اعضای فرقه ضاله مصباحیه و هم اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان به خوبی می دانند که روحانیت استکبار ستیز به شدت با توطئه های آنها برای قبضه نمودن قدرت مخالفت خواهد نمود. به همین دلیل فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان سعی دارند تا از طریق کودتا بر علیه مجلس خبرگان زمینه تعیین جانشین برای علی خامنه ای را فراهم آورند. اما هدف کوتاه مدت این دشمنان نظام به قدرت رساندن شخصی بی دین و فاسد چون صادق محصولی به عنوان رئیس جمهور رژیم نامشروع کودتا می باشد.
با توجه به سوابق سوء محصولی - بخوانید اتحرافات عقیدتی چون ضدیت با نظام مقدس ولائی و تاراج بیت المال و رانت خواری - به نظر می رسد که مهمترین هدف وی نیز تسلط بر صنعت نفت کشور و سوء استفاده از منابع کشور برای رانت خواری و فراهم نمودن زمینه کودتای جبهه موسوم به ئایداری باشد. بدیهی است که بزرگان حوزه به این گروهکها اجازه ادامه تحرکات دشمن ئسند خود را که با هدف کودتا بر علیه نظام و به قدرت رساندن صادق محصولی می باشد نخواهند داد. شکی نیست که با وجود بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای بزرگان حوزه از نظام مقدس ولائی حراست خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر