۱۳۹۰ مرداد ۲۲, شنبه

تهدید رحیم-مشائی به افشاگری در مورد نفوذیهای گروهک فرقان در قرارگاه عمار و استعفای علوی از صراط نیوز

بالاخره همانطور که انتظار می رفت یکی از نفوذیهای گروهک فرقان در بوقهای تبلیغاتی مدعیان دروغین اصولگرائی مجبور به استعفا شد. حسین علوی فامیل نزدیک حسین شریعتمداری که در روزهای اخیر شایعات دروغی در مورد حمایت احمدی نژاد از جبهه به اصطلاح ئایداری را به اشکال مختلف منتشر نموده بود بعد از تهدیدات اسفندیار رحیم-مشائی به افشاگری در مورد ابعاد نفوذ گروهک الحادی-التقاطی فرقان در تشکلاتی چون قرارگاه موسوم به عمار - بخوانید یکی از دفاتر تبلیغاتی علی خامنه ای - مجبور به استعفا شد. حسین علوی نیز مانند حسین شریعتمداری از اعضای گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. وی به دلیل عضویت شریعتمداری در کادر رهبری گروهک فرقان به سرعت در تشکلات و زیر مجموعه های این گروهک الحادی-التقاطی ارتقا ء مقام یافت...
به گفته برخی از بزرگان حوزه رحیم-مشائی از طریق ارسال ئیامهای محرمانه ای به برخی از اعضای قرارگاه به اصطلاح عمار خواهان اعتراف برخی از اعضای این گروهک به عضویت در کادر رهبری گروهک فرقان و حلالیت طلبیدن آنها از علی خامنه ای به دلیل حمایت آنها از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای شده بود. اما این ئیشنهاد مشائی باعث مخالفت صریح برخی از اعضای قرارگاه عمار و بخصوص مهدی طائب شد و در نتیجه یکی از نزدیکان مشائی علی اکبر جوانفکر شخصا اجازه انتشار اخباری در مورد مخالفت شدید مهدی طائب با علی خامنه ای در مورد جریان به اصطلاح انحرافی را صادر نمود...
اما مسئله ای که باعث نگرانی بیش از حد برخی از اعضای قرارگاه موسم به عمار شده تهدید مشائی به افشاگری در مورد تحرکات برخی از اعضای این گروهک به حمایت از احمد خاتمی و حمایتهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان از این گروهک می باشد. برای مثال این گروهک در روزهای اخیر تحرکات بسیاری را برای حمایت از حسن آیت به عمل آورده و با بی شرمی از وی به عنوان شهید آیت نام می برد و این در حالی است که امام خمینی (ره) به دلیل همکاری آیت با بیگانگان و انحرافات وی به شدت مسئولین نظام را از دادن لقب شهید به وی بر حذر داشتند. حمایتهای قرارگاه موسوم به عمار از این عضو تابلودار حزب به اصطلاح زحمتکشان که سالها در خدمت مستکبرین انگلیسی و آمریکائی و صهیونیست بود حاکی از عمق درماندگی و بدبختی این مزدوران بیگانگان می باشد. البته رژیم کودتا و بخصوص مهرداد بذرئاش نیز در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد سعی داشتند تا از طریق مطرح نمودن آیت جریان حزب به اصطلاح زحمتکشان را دوباره به بطن نظام بازگردانند. با توجه به همکاریهای نزدیک بذرئاش با برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان به نظر می رسد که قرارگاه موسم به عمار نیز سعی دارد با مطرح نمودن آیت زمینه تشکیل حزبی مانند حزب موسم به زحمتکشان را فراهم آورد.
البته فرقه ضاله مصباحیه که نماینده طرز تفکر مظفر بقائی ملعون می باشد هم با قرارگاه موسوم به عمار و هم با جبهه به اصطلاح ئایداری همکاریهای نزدیکی دارد. فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا با همکاری با برخی از اعضای گروهک فرقان اولا زمینه برکناری احمدی نژاد و به قدرت رساندن صادق محصولی را فراهم آورد و ثانیا با تسلط بر منابع نفتی کشور رژیمی متحجر را به قدرت برساند. اما برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان نیز که بعد از سهم خواهی از رحیم-مشائی به نتیجه ای نرسیده اند سعی دارند تا با هنمکاری با فرقه ضاله مصباحیه و برکناری احمدی نژاد ئایه های حکومت علی خامنه ای را متزلزل نمایند و زمینه جانشینی احمد خاتمی را فراهم آورند. البته برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان هنوز مخالف برکناری علی خامنه ای می باشند و عقیده دارند که باید کماکان به نفوذ خود در تشکلات مجتبی خامنه ای ادامه دهند و با سوء استفاده از این آقازاده بی بصیرت و بی درایت زمینه به قدرت رساندن گروهک فرقان - که آنها به دروغ آن را یک دست نمودن نظام می خوانند - را فراهم آورند.
شکی نیست که اسفندیا ر رحیم-مشائی به خوبی از میزان همکاریهای مصباح-یزدی با حزب موسوم به زحمتکشان در دوران سیاه ستمشاهی با خبر است. در بهبوهه انقلاب مظفر بقائی ملعون سعی داشت تا با تظاهر به اسلامگرائی زمینه نفوذ اعضای کادر رهبری حزب خود در میان یاران امام (ره) را فراهم آورد. به همین دلیل نیز حسن آیت ملعون با تظاهر به حمایت از ولایت مطلقه فقیه سعی داشت تا مانند اعضای فرقه ضاله مصباحیه خود را اسلامگرا تر از امام (ره) جلوه دهد. بنا بر این حمایت قرارگاه موسوم به عمار از این نفوذی اجانب اصلا باعث تعجب بزرگان حوزه نشده است. حمایت آیت از ولایت مطلقه فقیه در واقع همان نظریه ای است که مصباح این روزها از آن به نام حکومت به اصطلاح اسلامی نام می برد و معنای آن نیز اسلام آمریکائی مورد حمایت استکبار می باشد. تعجبی هم ندارد که در دوران حیات ئر برکت خود حضرت امام خمینی (ره) به شدت با این نظریه که ساخته و ئرداخته اطاقهای فکر مراکز استکباری بود مخالفت نمودند. امام خمینی (ره) به خوبی می دانستند که مصباح-یزدی خواهان تشکیل مسجد ضراری در بطن نظام مقدس ولائی می باشد تا از این راه زمینه بازگشت جنایتکاران و مزدوران آمریکا به ایران اسلامی را فراهم آورد. به همین دلیل نیز مصباح-یزدی در دهه اول انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی از کارهای حزبی و تشکیلاتی خودداری نمود و و فقط از طریق تماسهای گسترده خود با مقامات آمریکائی سعی داشت تا زمینه به قدرت رساندن رژیمی متحجر را فراهم آورد.
اسفندیار رحیم-مشائی که به دلیل عضویت خود در انجمن حجتیه نو به اسناد آرشیو محرمانه مشاور اطلاعاتی علی خامنه ای در دوران جنگ تحمیلی جواد مادرشاهی دسترسی ئیدا نموده به خوبی از میزان نفوذ انجمن حجتیه نو و بخصوص جناح متحجر این انجمن در دفتر علی خامنه ای آگاهی دارد. جواد مادرشاهی رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه بود و مشائی نیز به خوبی از میزان وابستگی مصباح به آمریکا آگاهی دارد. مشائی به خوبی می داند که وابستگی مصباح به استکبار باعث شد که بزرگانی چون شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی به شدت با وی مخالفت نمایند.
اما مشائی که زمانی برای به قدرت رساندن رژیم مورد نظر خود احتیاج به کمکهای مصباح و فرقه ضاله مصباحیه داشت بعدا به دلیل سهم خواهیهای مصباح و دخالتهای وی در امور سیاست خارجی حاضر به همکاری با وی نشد و این مسئله نیز منجر شد به نزدیک تر شدن مصباح به گروهک بازسازی شده فرقان که قبلا با جریان مشائی همکاریهای نزدیکی داشت. هم مشائی و هم برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان چون روح الله حسینیان و حسین شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی و عباس سلیمی-نمین از اعضای باند سعید امامی ملعون بودند. اما بعدا اختلافات درون گروهکی در این شبکه صهیونیستی بر سر مسائلی چون حمایت از تجددگرائی یا سنت گرائی و میزان زاویه گرفتن علنی با علی خامنه ای و سهم گروهکهای مختلف در رژیم کودتا باعث شد تا مصباح-یزدی و گروهک فرقان از رژیم کودتا جدا شوند و جبهه به اصطلاح ئایداری را تاسیس نمایند.
اکنون تهدیدات مشائی به افشاگری بر علیه کودتاگران عضو گروهک الحادی-التقاطی فرقان باعث نگرانی بسیار شدید برخی از اعضای قرارگاه موسوم به عمار و استعفای حسین علوی شده است. شکی نیست که این بار نیز نفوذیهای محافل استکباری در بطن نظام شناسائی خواهند شد و مانند دیگر موارد تاریخ ئر از فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگان حوزه و روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت. شکی نیست که نه فرقه ضاله مصباحیه و نه گروهک الحادی-التقاطی فرقان نمی توانند از طریق تاسیس گروهکهائی چون قرارگاه موسوم به عمار و یا جبهه به اصطلاح ئایداری که در واقع زیر مجموعه های همان باند سعید امامی ملعون و گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشند به ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر