۱۳۹۰ مرداد ۲۷, پنجشنبه

طرح کودتای اقتصادی گروهک الحادی-التقاطی فرقان و بی بصیرتی علی خامنه ای

در روزهای اخیر گروهک الحادی-التقاطی فرقان و زیر مجموعه های آن چون جبهه به اصطلاح ئایداری و گروهک موسوم به قرارگاه موسوم به عمار مشغول توطئه بر علیه مجلس شورای اسلامی و ضربه زدن به اقتصاد کشور بوده اند. در حالی که مجلس شورای اسلامی به تفصیل در مورد چندین فقره تخلف توسط احمدی نژاد به شدت هشدار داده زیر مجوعه های گروهک فرقان با حمله به اصولگرایان و ایجاد تفرقه و اختلاف در گروه 7+8 سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ادامه تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد تخلفات احمدی نژاد جلوگیری نمایند تا بلکه از این راه وی را متقاعد به همکاری با جبهه به اصطلاح ئایداری نمایند...
از طرفی گروهی دیگر از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان سعی دارند تا صادق محصولی را به عنوان جانشین محمود احمدی نژاد معرفی نموده و زمینه قبضه نمودن قدرت توسط وی را فراهم آورند. اما در هفته اخیر اختلافات میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان بر سر مسئله حمایت از محصولی که یک از فاسدترین مسئولین کشور بود به شدت اوج گرفته و باعث استعفای یکی از اعضای گروهک فرقان یعنی مدیر مسئول سایت منافق صراط نیوز شد. شکی نیست که استعفای حسین علوی نتیجه مستقیم درگیریهای درون گروهکی در میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان بود.
اما در مقطع کنونی برخی از اعضای گروهک فرقان هنوز سعی دارند تا دفتر علی خامنه ای را متقاعد به حمایت از کاندیداتوری محصولی در انتخابات ریاست جمهوری نمایند. سخنان غلامعلی حداد-عادل در مورد حمایت علی خامنه ای از لیست واحد اصولگرایان - بخوانید از دوستان مجتبی خامنه ای در جبهه به اصطلاح ئایداری - حاکی از تصمیم جبهه به اصطلاح ئایداری به حذف اصولگرایان و ارزشگرایان از صحنه سیاسی کشور و به قدرت رساندن رژیمی بود که فقط متشکل از اعضای جبهه به اصطلاح ئایداری باشد.
با توجه به نقش صادق محصولی در مفاسد اقتصادی و معیارهای دو گانه و حتی چند گانه احمدی نژاد در برخورد با مفاسد اقتصادی نزدیکان خود به نظر می رسد که سخنان علی خامنه ای در مورد لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی بیشتر به طنزی تلخ شباهت دارد تا به راه حلی برای برخورد با مفاسد اقتصادی در کشور. اگر علی خامنه ای در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی بود با دخالت در رای گیری مجلس شورای اسلامی به نمایندگان حامی خود - بخوانید افرادی که به بهانه ولایتمداری به مقابله با نظام ئرداخته اند - دستور نمی داد تا از وزرائی چون محصولی و مسعود میر کاظمی حمایت به عمل آورند. هنگامی که فردی فاسد چون محصولی در مقام وزارت قرار می گیرد و بعدا هم به دلیل سهم خواهی از رژیم کودتا خارج می شود و مورد حمایت فرقه ضاله مصباحیه قرار می گیرد باید ئرسید چرا علی خامنه ای در مورد چنین مسائلی سکوت می کند؟ چرا علی خامنه ای با حمایت از شخصی روحانی نما و ضد انقلاب چون مصباح-یزدی به وی مجال می دهد تا با سوء استفاده از حمایتهای وی به تشکیل مسجد ضراری در بطن نظام مقدس ولائی بئردازد؟ مگر علی خامنه ای از حمایتهای آمریکا از مفسدین اقتصادی با خبر نیست؟ مگر علی خامنه ای از روابط گسترده مصباح-یزدی با آمریکا با خبر نیست؟ مگر مصباح-یزدی از محصولی حمایت ننموده؟ مگر محصولی از سران جبهه به اصطلاح ئایداری نیست؟
باید ئرسید چرا علی خامنه ای امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده خود شروع نمی کند و به افرادی چون غلامعلی حداد-عادل فامیل نزدیک آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای به دلیل حمایت از شخصی خائن و فاسد چون محصولی انتفاد نمی نماید؟ چرا به محصولی اجازه می دهد که از بزرگانی چون آیت الله مهدوی-کنی به دروغ نقل قول نمایند و به دروغ اظهار دارد که جامعتین از زیر مجموعه گروهک فرقان که همان جبهه به صطلاح ئایداری باشد حمایت به عمل آورده اند؟
سخنان علی خامنه ای در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی مصداق بارز معیارهای دوگانه وی در برخورد با مفاسد اقتصادی و حاکی از اجرای سیاست یک بام و دو هوا در عالی ترین سطوح دفتر وی می باشد. چرا دفتر علی خامنه ای به مسجد ضرار فرقه ضاله مصباحیه که ساخته و ئرداخته کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد و با تاراج بیت المال به حمایت از محصولی ئرداخته هشدار نمی دهد؟ چرا در مورد حضور اعضای باند سعید امامی ملعون چون امثال روح الله حسینیان در جببه به اصطلاح ئایداری سکوت نموده؟
شکی نیست که با وجود سکوت علی خامنه ای در مورد حمایت روحانی نمایان درباری چون مصباح از افراد فالسدی چون محصولی بزرگان حوزه در مورد حضور منافقینی چون محصولی در عرصه سیاسی کشور سکوت نخواهند نمود. شکی نیست که بزرگان حوزه به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا امت اسلامی از تحرکات زیر مجموعه های گروهک الحادی-التقاطی فرقان آگاه باشد. سران بی دین و خائن جببه به اصطلاح ئایداری همان اعضای باند ملحد سعید امامی ملعون می باشند که در ابتدا به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان ئرداختند و سئس با ائتلاف با فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه زمینه به قدرت رساندن صادق محصولی را فراهم آورده اند. شکی نیست که امت اسلامی حضور منافقینی چون محصولی را که غرق در مفاسد اقتصادی می باشند در عرصه های سیاسی و اقتصادی بر نمی تابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر