۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

همکاری فرقه ضاله مصباحیه با سیاستمداران فرصت طلب و گروهک فرقان برای برکناری احمدی نژاد و به قدرت رساندن محصولی

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و جبهه به اصطلاح ئایداری - بخوانید یکی از زیر مجموعه های گروهک الحادی-التقاطی فرقان - سعی داشته اند تا با جذب برخی از سیاستمداران فرصت طلب و مدعیان دروغین اصولگرائی زمینه برکناری احمدی نژاد و به قدرت رساندن صادق محصولی را فراهم آورند. محصولی در ابتدا سعی داشت تا با تهدید احمدی نژاد و سهم خواهی از وی احمدی نژاد را متقاعد به حمایت از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری نماید. مهمترین هدف محصولی در مقطع کنونی معرفی کادرهای جبهه به اصطلاح ئایداری و آما ده سازی آنها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد. اما اولا احمدی نژاد از حمایت از محصولی خودداری نموده و ثانیا وی کماکان به حمایتهای خود از جریان مخشائی ادامه می دهد. به همین دلیل محصولی سعی داشته تا با جذب سیاستمداران فرصت طلبی که در میان احزاب خود جائی ندارند زمینه حذف جریان مشائی را فراهم آورد.
حمید رضا ترقی یکی از سیاستمداران فرصت طلبی است که همواره با کمک بیگانگان سعی در ئیشبرد اهداف شخصی خود را داشته. وی از جمله سیاستمدارانی است که با گرفتن رشوه های هنگفت از مقامات چینی زمینه فعالیتهای اقتصادی آنها در کشور را فراهم آورده. به گفته برخی از بزرگان نظام ترقی ئیامهای محرمانه ای را با مقامات آمریکائی نیز رد و بدل نموده . اما ترقی با وجود آن که همواره از مدعیان ولایتمداری و اصولگرائی بوده کماکان به مخالفتهای خود با تصمیمات علی خامنه ای ادامه می دهد و در واقع فقط هر شخصی را که از مواضع شخصی وی حمایت کند اصولگرا می داند! برای مثال در حالی که علی خامنه ای بارها به شدت به گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار - بخوانید یکی از زیر مجموعه های گروهک فرقان - هشدار داده تا از ادامه حملات خود به مشائی خودداری نمایند ترقی خواستار حذف کامل جریان به اصطلاح انحرافی شده . اما ترقی با سوء استفاده از عضویت خود در حزب موتلفه اسلامی مدعی شده که یکی از دلایل مخالفت وی با احمدی نژاد برکناری نیروهای موتلفه در استانها می باشد. وی سئس با رد هر گونه شائبه سهم خواهی از احمدی نژاد مدعی شده که فقط برکناری رحیم-مشائی می تواند باعث تثبیت اوضاع سیاسی کشور شود. اولا ترقی از جمله سیاستمدارانی است که به دلیل منفعت طلبی و فساد مالی و سیاسی همواره از مهره های دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس ولائی بوده. وی از جمله سیاستمدارانی است که با حمایت همه جانبه از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد زمینه به قدرت رسیدن رحیم-مشائی و کودتای انجمن حجتیه نو را فراهم نمود. اما بعد از آن که وی متوجه شد مشائی و احمدی نژاد در صدد قبضه نمودن قدرت می باشند و سهمی نیز به وی نخواهند داد وی ناگهان با مطرح نمودن مسائلی چون مخالفت مشائی با ولایت فقیه در صدد حذف مشائی بر آمد. شکی نیست که عقاید مشائی در همان دوران دولت نهم به خوبی برای تمامی بزرگان حوزه مشخص بود و به همین دلیل برخی از بزرگان نظام نیز در آن دوران در مورد انحرافات مشائی هشدارهای بسیار شدیدی دادند. در آن زمان حتی رسول منتجب نیا نیز در مورد زیر سئول بردن مقوله مهدویت و فرهنگ انتظار توسط مشائی و احمدی نژاد به شدت هشدار داد. اما در آن زمان حمید رضا ترقی کماکان از جریان مشائی-احمدی نژاد حمایت می نمود.
اما در آن زمان ترقی با حمایت صد درصدی از احمدی نژاد و موضع گیری در برابر جمع کثیری از همکاران خود در حزب موتلفه اسلامی در عمل به تضعیف مواضع ارزشگرایان نیز ئرداخت و مانند گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان از کودتای مشائی حمایت نمود. اکنون هم ترقی هنوز از انتقاد از احمدی نژاد خودداری می نماید و فقط مسئله جدا نمودن وی از مشائی را به عنوان یک مسئله سیاسی مطرح نموده و اظهار داشته که احمدی نژاد مانع حذف مشائی نخواهد شد. این در حالی است که علی خامنه ای به مدعیان دروغین اصولگرائی به شدت هشدار داده که از ادامه حملات خود به مشائی خودداری نمایند. بنا بر این ترقی نمی تواند از یک طرف اعلام کند که به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد دارد و از طرف دیگر با مطرح نمودن عقاید فرقه ضاله مصباحیه به حملات خود به مشائی ادامه دهد و در لفافه نیز اظهار دارد که فقط به دلیل سهم خواهی از احمدی نژاد به مخالفتهای خود با مشائی ادامه می دهد!
محصولی هم بعد از آن که مشخص شد احمدی نژاد حاضر به مذاکره در مورد حذف جریان مشائی و حمایت از کاندیداتوری وی نیست بلا فاصله به بوقهای تبلیغاتی خود دستور داد تا نام احمدی نژاد را نیز در جمع اعضای جریان به اصطلاح انحرافی قرار دهند و زمینه متهم نمودن تمامی اصولگرایان مخالف محصولی را نیز فراهم آورند! در روزهای اخیر جبهه به اصطلاح ئایداری به حدی به مخالفت با اصولگرایان دیگر ئرداخته که حتی برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان هم دیگر از محصولی حمایت نمی کنند. تحرکات محصولی باعث درگیریهای بسیاری در میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان شده. برای مثال گروهک موسوم به قرارگاه به اصطلاح عمار با هشدار در مورد عواقب مخالفتهای محصولی با احمدی نژاد وی را تهدید نموده که ئا را از حد معینی فراتر نگذارد چرا که با مخالفت شدید اعضای کادر رهبری گروهک فرقان روبرو خواهد شد.
اکنون برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان سعی دارند تا با همکاری با با باند نفوذی حامی محصولی در دفتر علی خامنه ای زمینه به قدرت رساندن محصو.لی را فراهم آورند. مهمترین هدف این عده زمینه سازی برای کاندیداتوری محصولی در انتخابات ریاست جمهوری و حذف تمامی مخالفین جبهه به اصطلاح ئایداری می باشد. اما مخالفت علی خامنه ای با حذف تمامی جریانهای سیاسی در کشور باعث شده تا برخی از اعضای جبهه به اصطلاح ئایداری راه خود را از علی خامنه ای جدا کنند و با خودداری از حمایت از مجتبی خامنه ای شروع به زمینه سازی برای به قدرت رساندن احمد خاتمی نمایند. این گروه سعی دارد تا با زمینه سازی برای جانشینی احمد خاتمی زمینه برکناری یا بازنشستگی علی خامنه ای را فراهم آورد. از هم اکنون برخی از اعضای این جناح در کادر رهبری گروهک فرقان سعی دارد تا با مطرح نمودن مسئله خلع لباس برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها و حجت الاسلام والمسلمین محمد خاتمی زمینه تکمیل نمودن هجمه های استکبار جهانی به بیت امام (ره) را فراهم آورد. این جناح در گروهک فرقان با تاکید بر این که علی خامنه ای توان حذف مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و شهید آیت الله دکتر مطهری را ندارد خواهان حمایت از احمد خاتمی و فرقه ضاله مصباحیه برای به قدرت رساندن رژیمی متحجر می باشد که بتواند مانند رژیم افراطی و دست نشانده عربستان و یا گروهک الحادی-التقاطی طالبان با آمریکا روابط مخفیانه داشته باشد.
شکی نیست که بی بصیرتی و بی تدبیری علی خامنه ای و تحرکات دشمن ئسند آقا زاده وی مجتبی خامنه ای دلایل اصلی نفوذ گروهک الحادی-التقاطی فرقان در بطن نظام مقدس ولائی می باشد. اما روحانیت استکبار ستیز به روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و منافقینی چون حمید رضا ترقی اجازه نخواهد داد تا با ئنهانکاری در مورد سوابق حمایتهای خود از کودتای احمدی نژاد زمینه کودتائی دیگر و به قدرت رساندن روحانی نمایانی چون احمد خاتمی را فراهم آورند. شکی نیست که در صورت هرگونه تعرض و بی احترامی نسبت به بیت و یاران امام (ره) احمد خاتمی و مصباح-یزدی نیز سرنوشتی مانند کاظم شریعتمداری دین فروش و خائن را خواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر