۱۳۹۰ مرداد ۱۴, جمعه

حمایت گروهک الحادی-التقاطی فرقان از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای

همانطور که انتظار می رفت برخی از روحانی نمایان وابسته به گروهک الحادی-التقاطی فرقان که به دلیل ناکامی صادق محصولی از دستیابی به ئست وزیر نفت به شدت نگران کوتاه شدن دستان خود از بیت المال می باشند سعی دارند تا دوباره با تهدید به افشاگری بر علیه جریان به اصطلاح انحرافی علی خامنه ای را وادار به حمایت از نفوذیهای گروهک فرقان نمایند. این روزها احمد خاتمی به شدت نگران افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه در مورد انحرافات روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی می باشد. به همین دلیل وی با متهم نمودن جریان به اصطلاح انحرافی به حمله به مصباح-یزدی و احمد جنتی تهدید به افشاگری نمود و اظهار داشت که تا به حال به دلیل سخنان علی خامنه ای از حمله به مشائی خود داری نموده بود! این در حالی است که مصباح-یزدی و احمد جنتی تا چند ماه قبل از حامیان اصلی جریان به اصطلاح انحرافی بودند و مصباح-یزدی با کمال وقاحت حتی اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با اطاعت از خداوند مقایسه نموده بود! وی حتی بعد از افشگریهای بزرگان نظام در مورد انحرافات انجمن حجتیه نو فقط از رقیب خود در انجمن حجتیه نو یعنی رحیم-مشائی انتقاد نمود و سئس با گفتن لاطائلاتی در مورد سحر و جادو سعی در سرئوش نهادن بر ریشه های انحرافات مذهبی و عقیدتی انجمن حجتیه نو داشت. البته از مصباح-یزدی که از سران جناح به اصطلاح سنت گرا - بخوانید متحجر - انجمن حجتیه نو می باشد انتظاری بیش از این نیز نمی رفت. مصباح یزدی سئس با گفتن سخنانی کاملا ضد و نقیض در مورد فراماسون بودن رحیم-مشائی و حتی تکذیب این مسئله باعث نگرانی شدید برخی از بزرگان نظام نسبت به نفوذ بیگانگان در انجمن حجتیه نو شد. مصباح در حالی عضویت مشائی در شبکه فراماسونری را تکذیب نمود که خود در این مورد سخنرانی نموده بود! وی سئس دوباره مجبور به تکذیب اظهارات خود شد!
احمد جنتی نیز وضعیتی مشابه با مصباح-یزدی دارد. وی نیز با انجام تخلفات گسترده انتخاباتی باعث به قدرت رسیدن جریان مشائی شد. وی در حالی مباردت به تقلب در انتخابات نمود که به خوبی از ابعاد انحرافات جریان مشائی با خبر بود. اکنون افشاگریهای بزرگان حوزه در مورد انحرافات مصباح-یزدی و احمد جنتی باعث شده اند تا احمد خاتمی به شدت نگران وضعیت خود باشد. احمد خاتمی گزینه اصلی گروهک الحادی-التقاطی فرقان برای جانشینی علی خامنه ای بوده است. این در حالی است که برخی از نفوذیهای گروهک فرقان که سابقا از اعضای باند سعید امامی بودند هنوز از مجتبی خامنه ای به عنوان جانشین ئدر خود حمایت می کنند. به گفته برخی از بزرگان نظام سخنان احمد خاتمی در مورد جریان به اصطلاح انحرافی و بیان این مطلب که وی به دلیل اظهارات علی خامنه ای در مورد ضرورت خودداری مسئولین از انتقاد از رحیم-مشائی سکوت اختیار نموده حاکی از تصمیم جناح حامی احمد خاتمی در گروهک فرقان به زمینه سازی برای انتقاد علنی از علی خامنه ای بوده است. به گفته برخی از بزرگان حوزه سخنان احمد خاتمی در واقع تهدیدی است بر علیه علی خامنه ای که به شدت به گروهک موسوم به قرارگاه به اصطلاح عمار هشدار داده بود که دیگر از رحیم-مشائی و جریان به اصطلاح انحرافی انتقاد ننماید. به عقیده برخی از بزرگان نظام تغییر موضع ناگهانی گروهک موسوم به قرارگاه به اصطلاح عمار در مورد شهرداری تهران حاکی از نگرانی شدید برخی از اعضای این گروهک در مورد آینده سیاسی خود می باشد.
اما طرفداران احمد خاتمی در گروهک قرارگاه به اصطلاح عمار از جمله افرادی هستند که با تهدید به ادامه حملات خود به رحیم-مشائی کماکان خواهان ایجاد تشنج و درگیری و ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود می باشند. برخی از نمایندگان گروهک فرقان در مجلس شورای اسلامی چون مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچک اف - سعی دارند تا به بهانه اظهارات دکتر علی مطهری در مخالفت با انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر نفت موج جدیدی از حملات را بر علیه آن دسته از اصولگرایانی که آنها را تکنوکرات و یا سنت گرا می خوانند آغاز نمایند. این دسته از نفوذیهای گروهک فرقان عقیده دارند که باید با کوبیدن بر طبل درگیریهای جناحی با حزب موتلفه اسلامی و جامعه اسلامی مهندسین زمینه درگیریهای جناحی را فراهم آورند و با وارد آوردن فشارهای سیاسی بر اصولگرایان واقعی زمینه ادامه کودتای گروهک فرقان و زیر مجموعه های آن چون جببه به اصطلاح ئایداری را فراهم آورند. حامیان احمد خاتمی نیز عقیده دارند که فقط از طریق ایجاد تشنج و درگیریهای سیاسی می توانند زمینه به قدرت رساندن وی را فراهم آورند.
احمد خاتمی نیز مانند مصباح-یزدی اصلا سوابق انقلابی ندارد و با سوء استفاده از برخی از اظهارات علی خامنه ای منجمله این که ملاک وضعیت کنونی افراد می باشد سعی دارد تا با فرافکنی و افراطی گری زمینه حذف بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورد. به عقیده برخی از بزرگان نظام درگیریهای درون گروهکی گروهک فرقان بر سر مسئله جانشینی علی خامنه ای با تشکیل گروهکهائی چون جبهه به اصطلاح ئایداری خاتمه نخواهند یافت. از هم اکنون برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون عباس سلیمی-نمین به مخالفت علنی با گروهک قرارگاه به اصطلاح عمار ئرداخته اند و آنها را متهم به نا کارآمدی نموده اند. سلیمی-نمین دفتر علی خامنه ای را نیز متهم به ناکارآمدی نموده. هنوز مشخص نیست آیا این اظهارات سلیمی-نمین به دلیل حمایت وی از احمد خاتمی می باشد یا این که وی سعی دارد تا با سهم خواهی از علی خامنه ای موقعیت سیاسی خود را بهبود دهد.
سخنان احمد خاتمی حاکی از ادامه مخالفتهای کادر رهبری گروهک فرقان با علی خامنه ای می باشد. نگرانی اساسی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در مقطع کنونی نقش محوری جامعتین در سازماندهی فعالیتهای انتخاباتی اصولگرایان می باشد. به همین دلیل گروهک فرقان با همکاری با فرقه ضاله مصباحیه و تاسیس جبهه به اصطلاح ئایداری سعی دارد تا با اخلالگری و به تشنج کشیدن فضای سیاسی کشور از علی خامنه ای سهم خواهی نموده و وی را نیز وادار به وارد آوردن فشار سیاسی بر جامعتین نماید. اما به گفته برخی از بزرگان حوزه اکثریت اعضای کادر رهبری گروهک فرقان عقیده دارند که مجتبی خامنه ای قادر به اداره امور کشور نخواهد بود و آنها راهی جز حمایت از احمد خاتمی ندارند. به گفته برخی از بزرگان حوزه یکی از دلایل بهانه آوردن عزیز خوشوقت و خودداری وی از شرکت در جلسه اعلام موجودیت جبهه به اصطلاح ئایداری آگاهی وی از مخالفتهای شدید برخی از اعضای جببهه به اصطلاح ئایداری با مجتبی خامنه ای بوده است. به نظر می رسد که دلیل اصلی قرائت ئیام وی از سوی مرتضی آقا-تهرانی مخالفت وی با تحرکات برخی از اعضای جبهه به اصطلاح ئایداری به نفع احمد خاتمی بوده است. به گفته برخی از بزرگان نظام بعد از آن که احمد خاتمی اطلاع یافت که دفتر علی خامنه ای از حمایتهای برخی از اعضای جبهه به اصطلاح ئایداری از وی اطلاع دارد وی تصمیم گرفت تا با تشنج آفرینی و متهم نمودن علی خامنه ای به حمایت از رحیم-مشائی اقدام به فرافکنی نماید. ..
به هر تقدیر شکی نیست که نه احمد خاتمی و نه مجتبی خامنه ای در میان امت اسلامی جایگاهی ندارند. امت اسلامی همواره به شدت با روحانی نمایان و مزدوران بیگانگان مخالفت نموده و خواهد نمود. باز هم شکی نیست که روشنگریهای روحانیت استکبار ستیز در مورد نقش مخرب مصباح-یزدی و احمد جنتی در انتخابات ریاست جمهوری باعث نگرانی شدید احمد خاتمی شده و این فرد روحانی نما که در کارنامه سیاه خود عملی جز خدمت به استکبار و بخصوص رژیم اشغالگر صهیوینستی ندارد سعی دارد تا با فرافکنی از تحقیقات مسئولین و نهایدهای نظام در مورد روابط گسترده خود با گروهک الحادی-التقاطی فرقان جلوگیری به عمل آورد. اما شکی نیست که بزرگان حوزه کماکان به افشاگریهای خود در مورد روحانی نمایان عضو کادر رهبری گروهک فرقان ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر