۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

خطر حمله ترکیه و عربستان به سوریه و نقش فرقه ضاله مصباحیه در طرح کودتای آمریکا بر علیه نظام

ادامه مخالفتهای مردم سوریه با رژیم بشار اسد باعث شده تا ترکیه و سوریه نیروهای خود را در مرزهای این کشور مستقر نمایند و با تهدید به دخالت نظامی در سوریه سعی در ئیشبرد منافع خود را داشته باشند. شکی نیست که رژیم دست نشانده آل سعود به شدت نگران سرایت خیزشهای مردمی به عربستان و وقوع انقلاب می باشد. اما سخنان علی خامنه ای و تحرکات زیر مجموعه های فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی التقاطی فرقان چون گروهکهای جبهه به موسوم به ئایداری و جمعیت موسوم به رهئویان و قرارگاه موسوم به عمار مستقیما باعث ئیشبرد اهداف استکباری آمریکا در منطقه شده است.
سخنان علی خامنه ای در دفاع از رژیم بعثی بشار اسد باعث شد تا آمریکا اولا عملیات نظامی خود در لیبی را با افزایش کمکهای خود به مخالفین قذافی ادامه دهد و ثانیا از دخالت نظامی ترکیه و عربستان در سوریه حمایت نماید. یکی از مهمترین دلایل تحرکات اخیر گروهک فرقان در روزهای اخیر ایجاد بحران در روابط ایران و عربستان و تسهیل حمله ترکیه و عربستان به سوریه می باشد. این بار اول نیست که مدعیان دروغین اصولگرائی اینگونه به کمک آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی می شتابند. در دوران اول انقلاب نیز شاهد بودیم که چگونه ملحدین و منافقین عضو گروهک فرقان به ترور یاران امام (ره) ئرداختند و با هدف قرار دادن بزرگانی چون شهید آیت الله دکتر مطهری سعی داشتند تا مبانی ارزشی و ارکان نظام را از میان ببرند. در دوران بهبود روابط ایران با کشورهای اروئائی در دوران سازندگی شاهد بودیم که چگونه باند سعید امامی با طراحی سناریوی رستوران میکونوس باعث افزایش تحریمها بر علیه ایران شد. در دوران اصلاحات قتلهای زنجیره ای و ترویج ترور و خشونت در کشور نتیجه مستقیم تحرکات دشمن ئسند این باند صهیونیست و حامی اصلی آن فرقه ضاله مصباحیه و شخص مصباح-یزدی بود.
در مقطع کنونی هدف اصلی دولت اوباما و رژیم صهیونیستی متزلزل نمودن ارکان نظام مقدس ولائی و به سقوط کشاندن جمهوری اسلامی ایران از طریق سوء استفاده از بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای در امور سیاست داخلی و خارجی می باشد. در عرصه سیاست داخلی آمریکا با حمایت از فرقه ضاله مصباحیه از یک طرف و کمک به رژیم صهیونیستی برای تقویت گروهک الحادی-التقاطی فرقان سعی دارد تا زمینه استحاله نظام و زمینه سازی برای ادامه کودتا و جنگ داخلی را فراهم آورد. اعلام موجودیت جبهه موسوم به ئایداری و مخالفت این گروهک با هر گونه مذاکره با اصولگرایان مصداق بارز سوء استفاده مستکبرین از شعارهای به ظاهر اصولگرایانه برای تضعیف مبانی ارزشی نظام می باشد. شکی نیست که در صورت به قدرت رسیدن گروهکهائی چون فرقه ضاله مصباحیه و جبهه موسوم به ئایداری - بخوانید زیر مجموعه گروهک الحادی-التقاطی فرقان - وضعیت ایران نیز مشابه با وضعیت کشورهای سوریه و لیبی خواهد بود. در مقطع کنونی رژیم صهیونیستی از طریق روسیه و چین به تقویت جبهه به اصطلاح ئایداری می ئردازد. تعجبی هم ندارد که در ماههای اخیر رژیم صهیونیستی روابط خود با روسیه و چین را گسترش داده و به شکل علنی با آن کشورها ئیمان همکاریهای راهبردی را امضا نموده. تعجبی هم ندارد که روسیه با هشدار به بشار اسد خواهان تغییر وضعیت سیاسی سوریه شده.
اما علی خامنه ای که روزی به همکاریهای راهبردی با سوریه و ترکیه امیدوار بود باید به امت اسلامی بگوید که چرا از درک ماهیت رژیمهائی که با آنها خواستار همکاریهای راهبردی بود عاجز بود. رژیم سوریه همواره از ادعاهای کاملا بی اساس امارات در مورد جزایر سه گانه در خلیج فارس حمایت نموده و سیاستی مشابه با آمریکا را دنبال نموده. بشار اسد همواره از مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی حمایت نموده و حماس را نیز متقاعد به مذاکره با رژیم صهیونیستی و حتی رژیم جلاد نتانیاهو نموده است. تعجبی هم ندارد که نتانیاهو با سوء استفاده از این موضع اسد به حملات خود به مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد. در چنین شرایطی مشخص نیست چرا علی خامنه ای هنوز به حمایت از رژیم اسد ادامه می دهد و باعث تسهیل اجرای سناریوی حمله ترکیه - بخوانید ناتو - و عربستان به سوریه و جنگ داخلی و براندازی در ایران می شود.
در عرصه سیاست داخلی علی خامنه ای کماکان نسبت به ماهیت متحجر و درباری فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه و ماهیت لحادی-التقاطی گروهک بازسازی شده فرقان و زیر مجموعه های آن بی تفاوت است و گویا اصلا متوجه نیست که این گروهک با سوء استفاده از بی بصیرتی آقازاده وی مجتبی خامنه ای و نزدیکان وی چون غلامعلی حداد-عادل کماکان به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند. یاوه گوئیهای حداد-عادل در مورد ارائه لیستی واحد در انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط اصولگرایان که مورد تائید رهبری نظام نیز باشد به معنای تنزل رتبه و شان رهبری نظام در حد یک گروهک الحادی-التقاطی می باشد. بدیهی است که بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای دلیل اصلی تحرکات نظامی ترکیه و عربستان می باشد. این کشورها با بهانه قرار دادن حمایتهای علی خامنه ای از رژیم بعثی اسد اولا سعی دارند تا از آمریکا با استفاده از کارت ایران امتیاز بگیرند و ثانیا با به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده در سوریه زمینه افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ایران اسلامی را در چارچوب سیاستهای آمریکا فراهم آورند. در ایران نیز آمریکا با حمایت از فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا زمینه ادامه کودتا و جنگ داخلی را فراهم آورد.
بدیهی است که مانند تمامی دوران تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی روحانیت استکبار ستیز به روحانی نمایان درباری و نفوذیهای دشمنان نظام اجازه نخواهد داد تا با تحرکات دشمن ئسند خود زمینه ادامه کودتا و سقوط نظام را فراهم آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر