۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

نگرانی شدید احمد خاتمی از افشاگری بزرگان حوزه در مورد طرح گروهک الحادی-التقاطی فرقان برای به قدرت رساندن وی

در روزهای اخیر احمد خاتمی به شدت نگران موج افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه در مورد طرح یکی از جناحهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان برای به قدرت رساندن وی می باشد. برخی از بزرگان حوزه اظهار داشته اند که مخالفت شدید اعضای جبهه موسوم به ئایداری - بخوانید یکی از زیر مجموعه های گروهک الحادی-التقاطی فرقان - با فراکسیون غدیر باعث شده تا آنها با روحانی نمایانی چون احمد خاتمی به شکل کاملا محرمانه وارد مذاکره شده و با دادن وعده هائی در مورد حمایت از وی به عنوان جانشین علی خامنه ای وی را متقاعد به همکاری با برخی از اعضای جبهه موسوم به ئایداری نمایند. در روزهای اخیر گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی داشته تا با تضعیف موقعیت آیت الله مهدوی-کنی زمینه برکناری ایشان را از ریاست مجلس خبرگان فراهم آورد و سئس با حمایت از جانشینی احمد خاتمی زمینه به قدرت رساندن وی را فراهم آورد. اما به دلیل اختلافات درون گروهکی در میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان برخی از اعضای این گروهک با به قدرت رسیدن احمد خاتمی به شدت مخالف نموده اند و کماکان از مجتبی خامنه ای حمایت می کنند. به گفته برخی از بزرگان حوزه حامیان احمد خاتمی اظهار داشته اند که وی از نظر سیاسی بسیار از مجتبی خامنه ای زیرکتر می باشد و به همین دلیل می توان با وی وارد زد و بندهای سیاسی شد. از طرفی رابطه نزدیک ولی ظاهری احمد خاتمی با فراکسیون غدیر و مخالفت شدید گروهک موسوم به جبهه ئایداری با برخی از اعضای این فراکسیون که به شدت با هر گونه افراطی گری مخالفت نموده اند باعث شده تا مخالفین مجتبی خامنه ای در میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان از باند حسینیان محصولی حمایت به عمل آورند.
لازم به ذکر است که محصولی در ابتدا مورد توجه باند مجتبی خامنه ای قرار گرفته بود و سعی داشت تا با همکاری با دفتر علی خامنه ای زمینه برکناری اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید شخص اول رژیم کودتا - را فراهم آورد. اما فساد و سوء شهرت محصولی باعث شد تا وی نهایتا مجبور به همکاری با فرقه ضالبه مصباحیه شود. نتیجه این زد و بندها سوء استفاده از افرادی چون منصور ارضی بود که به دلیل مخالفت شدید با مشائی مورد بهره برداری باند حسینیان-محصولی قرار گرفتند. اما سناریوی شعبان بی مخ سازی از ارضی که برای حذف سیاسی مشائی از صحنه سیاسی کشور و نسبت دادن اعمال محصولی به مجتبی خامنه ای صورت گرفته بود نهایتا با تهدیدات احمدی نژاد به تعقیب قضائی منصور ارضی و عقب نشینی ارضی خاتمه یافت. به گفته برخی از بزرگان حوزه باند مخالف مجتبی خامنه ای در گروهک فرقان سعی دارد تا با افشاگری در مورد روابط نزدیک مجتبی خامنه ای با سعید امامی زمینه برکناری وی و به قدرت رساندن احمد خاتمی را فراهم آورد. اما این بار نیز هوشیاری مسئولین ارزشگرا باعث شده تا بزرگان حوزه بلا فاصله از طرحهای باندهای قدرت و ثروت برای استحاله نظام با خبر شوند و اطلاعات لازم را در اختیار بزرگان حوزه قرار دهند تا روحانیت استکبار ستیز بتواند با همکاری نزدیک با مسئولین خدوم به روشنگری امت اسلامی بئردازد.
اما احمد خاتمی نیز این روزها به شدت نگران قدرت گرفتن باند مجتبی خامنه ای می باشد. اختلافات درون گروهکی گروهک موسوم به جبهه ئایداری باعث شد تا مخالفین احمد خاتمی در این گروهک برخی از نزدیکان عزیز خوشوقت را از طرح باند حسینیان-محصولی برای برکناری مجتبی خامنه ای با خبر نمایند. به گفته برخی از بزرگان نظام این مسئله باعث عدم حضور عزیز خوشوقت در جلسه اعلام موجودیت این گروهک شد.
اما در مقطع کنونی نگرانی اساسی احمد خاتمی مخالفت شدید آیت الله مهدوی-کنی با سهم خواهیهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. احمد خاتمی نیز مانند منافقینی چون احمدی نژاد با گرفتن ژستهای اصولگرایانه و دادن شعارهای عامه ئسند سعی دارد تا از فاش شدن ماهیت متحجر و التقاطی و درباری خود جلوگیری نماید. برای مثال در حالی که گروههائی چون حماس از طرح اعلام موجودیت دولت مستقل فلسطینی در سازمان ملل متحد حمایت می کنند احمد خاتمی در اظهاراتی به ظاهر ضد صهیونیستی خواهان ترک مذاکرات برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی شده! این در حالی است که تمامی گروههای فلسطینی خواهان تشکیل دولت مستقل فلسطین می باشند. اما احمد خاتمی با گرفتن ژستهای به ظاهر اصولگرایانه در واقع مواضعی شبیه به افراطی ترین جناحهای رژیم جلاد و خون آشام صهیوونیستی یعنی نتانیاهو و لیبرمن را اتخاذ نموده. احمد نژاد نیز در چنین مسیری گام برداشته که با توجه به ماهیت التقاطی باند مشائی این مسئله اصلا نباید باعث تعجب شود. به همین دلیل نیز تشکیلات خود گردان فلسطین به شدت به احمدی نژاد هشدار داده که از گرفتن مواضعی که فقط به ئیشبرد اهداف شوم افراطی ترین جناحهای رژیم صهیوینستی کمک می کند خود داری نماید. احمد خاتمی نیز حتی مواضعی بدتر از احمدی نژاد را اتخاذ نموده که فقط باعث کمک به تبلیغات جهت دار و هدفمند رژیم اشغالگر صهیونیستی شده. رژیم صهیونیستی همواره با تابلو کردن اظهارات روحانی نما و خائنی چون احمد خاتمی و منافقینی چون احمدی نژاد به ئیشبرد اهداف شوم خود ئرداخته و این بار نیز این این فرد روحانی نما درست در زمانی که گروههائی چون حماس و مجاهدین فلسطینی به کمک ایران اسلامی و بخصوص روحانیت استکبار ستیز احتیاج دارند با دادن شعارهای به ظاهر عامه ئسند به حمایت از افراطی ترین جناحهای رژیم اشغالگر و جلاد صهیونیستی ئرداخته.
در مورد حمایتهای ظاهری احمد خاتمی از ولایت نامشروع علی خامنه ای - به گفته بسیاری از بزرگان حوزه فقط یک مورد از حمایتهای وی از احمدی نژاد که باعث ادامه کودتای خزنده جریان مشائی و تسریع روند استحاله نظام شد برای نامشروع نمودن ولایت وی کافی بود - نیز باید گفت که منافقینی چون رحیم-مشائی و حمید بقائی نیز مرتبا عبارت بسیار زشت و غیر اسلامی «امام خامنه ای» را به کار می برند و حتی ادعا می کنند که علی خامنه ای مرجع تقلید آنها می باشد! ای چه بسا مشائی و بقائی واقعا از نظر سیاسی از علی خامنه ای حمایت می کنند چرا که بی بصیرتی و بی درایتی و بی کفایتی و سست عنصری وی باعث شده تا آنها بتوانند با خیال راحت تا می توانند به ارکان نظام مقدس ولائی ضربه بزنند. تعجبی ندارد که احمد خاتمی نیز که دغدغه ای جز افزایش قدرت سیاسی خود را ندارد سعی دارد تا با تملق و چائلوسی خاص روحانی نمایان دربار محمد رضای صهیونیست زمینه به قدرت رساندن خود را فراهم آورد. اگر احمد خاتمی ذره ای به ولایت فقیه و نظام مقدس ولائی اعتقاد داشت تا به حال از موقعیت خود در مجلس خبرگان رهبری برای افشاگری در مورد نقش فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان در حمایت از منافقینی چون صادق محصولی استفاده می نمود. اما افسوس و صد افسوس که این فرد روحانی نما که در دوران جنگ تحمیلی با باند مهدی هاشمی ملعون نیز روابط بسیار نزدیکی داشت سعی دارد تا با فرا فکنی و تملق گوئی از افشاگری بزرگان حوزه در مورد نقش مخرب خود در طرحهای اطاقهای فکر و محافل استکباری و صهیونیستی برای کودتا بر علیه نظام جلوگیری نماید. اما شکی نیست که بزرگان حوزه به وظایف خود عمل خواهند نمود و کماکان به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت تا روحانی نمایانی چون احمد خاتمی نتوانند با ئستی و خواری به نوکری برای اجانب ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر