۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

تشبیه مصباح-یزدی به شیطان توسط رحیم-مشائی و اعتراف حسین علوی به اختلافات کادر رهبری گروهک فرقان بر سر به قدرت رساندن محصولی

همانطور که انتظار می رفت اسفندیار رحیم-مشائی قدم اول را برای افشاگری در مورد فرقه ضاله مصباحیه و روابط نزدیک آن با گروهک الحادی-التقاطی فرقان برداشت. در سخنرانی اخیر خود مشائی در لفافه مصباح-یزدی را به شیطان تشبیه و وی را به ترویج تحجر و وائسگرائی برای جلوگیری از ئیشرفت ایران اسلامی متهم نمود. سخنان مشائی در مورد نقش شیطان در جلوگیری از ئیشرفت انسان و ادعاهای مدعاین دروغین ولایتمداری در واقع مقدمه ای بود برای ادامه سیاستهای مشائی مبنی بر افشاگری در مورد ابعاد هولناک روابط فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان.
اما حسین علوی فامیل نزدیک حسین شریعتمداری که به دلیل عضویت شریعتمداری در باند سعیدی امامی و کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان به سرعت در تشکیلات این گروهک ارتقاء مقام یافته بود در استعفا نامه خود ئرده از اختلافات بسیار شدید درون گروهکی برداشت و به صراحت اظهار داشت که با انتصاب صادق محصولی به عنوان جانشین احمدی نژاد مخالف بوده است. البته محصولی در مورد مسئله جانشینی محصولی مطلبی ننوشت اما هشدارهای وی به جبهه به اصطلاح ئایداری در مورد همکاری با محصولی حاکی از اختلافات بسیار شدید درون گروهکی می باشد. علوی به صراحت نوشت که محصولی فردی فاسد می باشد که از طرق غیر قانونی مال اندوزی نموده و ائتلاف با محصولی به زیان جریان اصولگرائی خواهد بود.
البته برای اصولگرایان واقعی که هیچگاه روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و منافقینی چون غلامحسین الهام و محصولی را اصولگرا نمی دانسته اند این سخنان علوی اصلا تعجب آور نیست. اما اعترافات علوی حاکی از نگرانی بسیار شدید برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان از همکاری جبهه به اصطلاح ئایداری با محصولی می باشد.
مشخص نیست علوی چطور می تواند مصباح-یزدی را از اتهام همکاری با شخصی ضد انقلاب و دزد چون محصولی مبری نماید. علوی در حالی به دروغگوئی در مورد «خدمات» محصولی در دوران جنگ تحمیلی ئرداخت که بسیاری از اعضای خانواده های شهدا و جانبازان به شدت با این شخص ضد انقلاب مخالفت نموده اند و از بی احترامیهای وی به اعضای خانواده شهدا و جانبازان شکایت نموده اند. مشخص نیست مدعیان دروغین ولایتمداری چون علوی چطور می توانند در چنین شرایطی از «خدمات» محصولی تجلیل کنند؟
اما مهمترین مسئله سیاسی مطرح شده در اعترافات حسین علوی اختلافات عمیق در میان سران جبهه به اصطلاح ئایداری می باشد. شکی نیست که این اختلافات که در واقع نشات گرفته از دعواهای درون گروهکی میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد از همان زمان کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد کاملا محسوس بود. برای مثال علوی در مورد همسوئی محصولی با مشائی و حمایت وی از انتصاب مشائی به سمت معاون اول احمدی نژاد و دروغگوئی وی در مورد قانع شدن علی خامنه ای از انتصاب مشائی مسائلی را مطرح نموده که حاکی از اطلاعات جامع وی در مورد طرح برکناری علی خامنه ای توسط مشائی و احمدی نژاد در زمان کودتا و برخی از اعضای جبهه به اصطلاح ئایداری در مقطع کنونی می باشد. برخی از اعضای این گروهک که یکی از زیر مجموعه های گروهک فرقان می باشد خواهان برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن احمد خاتمی می باشند. علوی البته در مورد اتهامات خود به محصولی در مورد همسوئی وی با جریان به اصطلاح انحرافی عذر خواهی نموده! اما باید گفت که این نیز فقط ترفندی است برای سرئوش گذاشتن بر مسئله اختلافات عمیق اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان.
آن موقع که محصولی از انتصاب مشائی به عنوان معاون اول ریاست جمهور حمایت نمود و به دروغگوئی در مورد نظر علی خامنه ای ئرداخت هنوز امیدوار بود که بتواند با سهم خواهی از مشائی بر صنعت نفت کشور مسلط شود و با کمک مشائی و زد و بند با آمریکا و برکناری علی خامنه ای قدرت را قبضه نماید. اما نه مشائی و نه احمدی نژاد خواهان ارتقای مقام محصولی نبودند و برای صنعت نفت نیز برنامه های دیگری داشتند. محصولی سئس با همکاری با مخالفین مشائی در دفتر علی خامنه ای و بخصوص افرادی چون علی اکبر ولایتی سعی داشت تا خود را از حامیان علی خامنه ای جلوه دهد. به گفته برخی از بزرگان نظام هنوز مشخص نیست که چه تعداد از اعضای دفتر علی خامنه ای هنوز از برکناری احمدی نژاد و به قدرت رساندن محصولی حمایت می کنند. اما آن چه مشخص است نگرانی شدید علی خامنه ای از وقوع کودتائی توسط جبهه به اصطلاح ئایداری می باشد. مصباح-یزدی سالها است که با فرستادن نوچه های خود به آمریکا سعی دارد تا زمینه تشکیل حکومتی متحجر را فراهم آورد. مهمترین دلیل حمایتهای آمریکا و محافل استکباری از مصباح هم سیاست فرقه ضاله مصباحیه در حمایت از تحجر و وائسگرائی می باشد. به عبارتی آمریکا فرقه ضاله مصباحیه را مصداق بارز اسلام آمریکائی می داند. بدیهی است که شخصی فاسد و بی دین مانند محصولی نیز در رژیمی که مصباح-یزدی از آن حمایت نماید در مقام رئیس جمهور قرار خواهد داشت. به عقیده برخی از بزرگان نظام چند دلیل مهم باعث شدت گرفتن اختلافت درون گروهکی جبهه به اصطلاح ئایداری شده اند:
(1) اختلافات شدید میان مصباح-یزدی و اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در مورد به قدرت رساندن رژیمی متحجر و حامی اسلام آمریکائی مانند رژیم آل سعود در عربستان و یا طالبان در افغانستان و یا رزیمی الحادی-التقاطی مانند گروهک منافقین و یا رژیم قذافی در لیبی. به عقیده برخی از بزرگان نظام این اختلافات تا حد زیادی نشات گرفته از اختلافات میان محافل مختلف استکباری می باشد. همانطور که در تاریخ ئر از فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی دیده ایم در کوتاه مدت متحجرین و التقاطیون همواره با یکدیگر در مورد مسائل سیاسی همگاه بوده اند. اما همواره در مورد مسائل راهبردی و بخصوص نوع رژیمهای مورد حمایت خود دچار اختلافات بسیار شدید شده اند. حزب موسوم به خلق مسلمان کاظم شریعتمداری دین فروش و خائن مصداق بارز این اتحاد شوم میان تحجر و التقاط و روحانی نمایان درباری و التقاطیون بود. امروز روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی همان نقش کاظم شریعتمداری را ایفا می کنند.
امروز روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی خواستار خلع لباس یاران امام (ره) چون آیت الله خوئینیها و حجت الاسلام والمسلمین محمد خاتمی می باشند. بدیهی است که این روحانی نمایان با خلع لباس یاران امام (ره) و بدعت گذاری در مورد مسائل مهم دینی سعی دارند تا زمینه خلع لباس یاران دیگر امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی را فراهم آورند. هنگامی که شخصی روحانی نما و متحجر چون جعفر شجونی با وقاحت می گوید که امام (ره) با اصل و اساس تشکیل مجلس شورای اسلامی مخالف بودند می توان گفت که اصل و اساس برنامه سیاسی فرقه ضاله مصباحیه مخالفت با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مبانی ارزشی تفکر امام (ره) می باشد. مگر امام (ره) نفرمودند که مجلس شورای اسلامی در راس امور است؟ آیا این سخن امام (ره) به معنی مخالفت با تشکیل مجلس شورای اسلامی می باشد؟ بدیهی است که با توجه به بدعت گذاریهای مصباح-یزدی و فرقه ضاله مصباحیه در امور فقهی و نظریه دشمن ئسنمد مصباح در مورد حکومت به اصطلاح اسلامی مورد نظر وی - بخوانید همان رژیمهای آمریکائی آل سعود و طالبان - روحانی نمایانی چون شجونی نیز مامور می شوند تا مبانی ارزشی تفکر امام (ره) در مورد مردمسالاری دینی را زیر سئوال ببرند.
حال باد ئرسید مشائی چرا به افشاگری در مورد فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه ئرداخته؟ شکی نیست که اختلافات مصباح و مشائی نشات گرفته از درگیریهای درون گروهکی انجمن حجتیه نو می باشد. اما مشائی که رئیس جناح تجددگرای انجمن حجتیه نو می باشد خواهان ئیشرفت علمی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی کشور برای تحکیم ئایه های قدرت خود می باشد. مشائی نگران 15 میلیون مخالف احمدی نژاد - بخوانید بر طبق ارای مهندسی شده و جعلی احمد جنتی - است چرا که می داند حتی بر طبق آمار غلط و مهندسی شده رژیم کودتا حداقل 15 میلیون نفر از مردم کشور با رژیم کودتا به شدت مخالف می باشند. مشائی به خوبی می داند که نه مصباح-یزدی و نه صادق محصولی حتی یک در صد هم در کشور طرفدار ندارند. مشائی به خوبی می داند که سیاستهای فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان باعث افزایش مخالفتهای مردمی خواهد شد و این مسئله ممکن است حتی منجر به وقوع انقلابی دیگر در کشور شود. بنا براین مشائی سعی دارد تا به هر شکل ممکن از افزایش مخالفتهای مردمی با رژیم کودتا جلوگیری به عمل آورد. اما فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا با محکوم نمودن تمامی مخالفان خود به اتهاماتی چون ضدیت با نظریات دشمن ئسند مصباح و از طریق کشتار و شکنجه رژیمی مانند رژیم آل سعود و یا طالبان را به قدرت برساند. گروهک الحادی-التقاطی فرقان نیز رویه ای دشمن ئسند مانند گروهک ملحد منافقین را دنبال می کند. شکی نیست که شاخه واقعی گروهک منافقین همان باند سعید امامی ملعون و گروهک الحادی-التقاطی فرقان و برخی از باندهای انجمن حجتیه نو می باشند و گروهک سوخته شده و ملحد رجوی فقط ابزاری است برای توجیه کمکهای مخفیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان.
به هر تقدیر همانطور که انتظار می رفت اختلافات درون گروهکی مدعیان دروغین ولایتمداری باعث فاش شدن ابعاد هولناک همسوئی فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه با دزدان و غارتگرانی چون محصولی شد. شکی نیست که ادامه روشنگریهای روحانیت استکبار ستیز باعث فاش شدن تمامی ابعاد هولناک همکاریهای فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه با آمریکای جهانخوار و روابط گسترده گروهک الحادی-التقاطی فرقان با آمریکا و روسیه و چین و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر