۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

ادامه افشاگریها بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان و سناریوی باند حسینیان-محصولی برای شعبان بی مخ سازی از منصور ارضی برای به قدرت رساندن احمد خاتمی

در روزهای اخیر جبهه موسوم به ئایداری که یکی از زیر مجموعه های گروهک فرقان می باشد به سهم خواهیهای خود از گروه 7+8 ادامه داده. جبهه به اصطلاح ئایداری در واقع به دو دلیل اعلام موجودیت نمود (1) اختلافات میان دو جناح انجمن حجتیه نو یعنی فرقه ضاله مصباحیه و جریان مشائی بر سر نحوه مخالفت با استکبار ستیزی نظام مقدس ولائی و به قدرت رساندن اسلام آمریکائی (2) اختلافات میان جریان مشائی و اعضای گروهک بازسازی شده فرقان بر سر قدرت و سهم خواهی. تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر برخی از اصولگرایان به شدت نسبت به ئنهانکاری برخی از بوقهای تبلیغاتی گروهک جبهه موسوم به ئایداری در مورد جریان مشائی شکایت نموده اند. اما این بار هم مانند تمامی دوران ئر از فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی اعضای گروهکهای ضد انقلاب خود به متهم نمودن یکدیگر ئرداخته اند و برخی به صراحت اظهار داشته اند که افرادی مانند روح الله حسینیان و غلامحسین الهام سعی دارند تا با ئنهانکاری در مورد سوابق سوء خود از تحقیقات اصولگرایان در مورد روابط نزدیک گروهک جبهه موسوم به ئایداری با گروهک رایحه به اصطلاح خوش خدمت جلوگیری نمایند. رایحه به اصطلاح خوش خدمت نیز یکی از زیر مجموعه های باند سعید امامی ملعون بود که با هدف گمراه نمودن سیاسیون کشور تشکیل شد و خوشبختانه در همان زمان برخی از بزرگان نظام به شدت در مورد سوابق ضد انقلابی اعضای این گروهک هشدار دادند. ولی بدبختانه بی بصیرتی علی خامنه ای باعث به قدرت رسیدن باند مشائی-احمدی نژاد و کودتا بر علیه نظام مقدس ولائی شد. در روزهای اخیر حتی برخی از خواص بی بصیرت حامی کودتا نیز اظهار داشته اند که غیبت 11 روزه احمدی نژاد با هدف زمینه سازی برای فاز آخر کودتای رحیم-مشائی بر علیه نظام بود. اما با وجود این اعترافات هولناک شاهد بودیم که وزیر بی کفایت اطلاعات که توسط باند مشائی بر کنار شده بود به احمدی نژاد نمره 20 داد!
اما در مقطع کنونی برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان سعی دارند تا از طریق خشونت و درگیری و حتی ترور به اهداف شوم خود دست یابند. سناریوی شعبان بی مخ سازی از منصور ارضی به همین منظور توسط باند حسینیان-محصولی کلید خورده. باند حسینیان-محصولی از مدتها قبل به این نتیجه رسیده که با وجود روابط نزدیک آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای با برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان وی قادر به اداره امور کشور نخواهد بود. اعضای کادر رهبری گروهک فرقان به خوبی می دانند که قادر به براندازی جمهوری اسلامی ایران نیستند. به همین منظور مهمترین هدف آنها استحاله نظام می باشد. از مدتها قبل در میان اعضای باند سعید امامی و کادر رهبری گروهک فرقان بر سر نحوه استحاله نظام و برقراری روابط با قدرتهای خارجی برای کمک به استحاله نظام اختلافات بسیار شدید درون گروهکی وجود داشته که بی شباهت به اختلافت درون گروهکی گروهک ملحد و تروریست منافقین نیست. همین اختلافات باعث جدا شدن جریان مشائی از گروهک فرقان شد. در حال حاضر باند حسینیان-محصولی که فقط با مشائی بر سر مسئله سهم خواهی دچار اختلافات بسیاری شده بود سعی دارد تا با اجرای سناریوی شعبان بی مخ سازی از منصور ارضی اولا زمینه حذف سیاسی جریان مشائی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم آورد و ثانیا .با مرتبط نمودن تهدیدات منصور ارضی به مجتبی خامنه ای زمینه ایجاد در گیریهای سیاسی میان احمدی نژاد و مجتبی خامنه ای را فراهم آورده و با کمک احمدی نژاد مجتبی خامنه ای را از صحنه سیاسی کشور حذف کند.
مهمترین هدف سناریوی گروهک فرقان ایجاد زمینه لازم برای به قدرت رساندن احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام که از نزدیک در جریان مخالفتهای باند حسینیان-محصولی با آیت الله مهدوی-کنی بوده اند مهمترین هدف این باند در مذاکرات با گروه 7+8 در مقطع کنونی حذف برخی از نزدیکان مصباح-یزدی چون مرتضی آقا-تهرانی از مذاکرات گروه 7+8 و جایگزین نمودن حسینیان به هر قیمتی می باشد. مهمترین هدف از حضور حسینیان در این مذاکرات نیز اولا تضعیف موقعیت آیت الله مهدوی-کنی به عنوان هماهنگ کننده فعالیتهای انتخاباتی اصولگرایان و زمینه سازی برای هجمه به مجلس خبرگان می باشد. نهایتا مهمترین هدف سیاسی باند حسینیان-محصولی به قدرت رساندن احمد خاتمی می باشد که با وجود اظهارات خود در مورد حمایت از فراکسیون غدیر مدتها است که فرد مورد حمایت باند حسینیان-محصولی برای جانشینی علی خامنه ای می باشد. مهمترین نگرانی باند حسینیان-محصولی نیز مخالفتهای بسیار شدید بزرگان نظام با مجتبی خامنه ای می باشد. آنها می ترسند که این مخالفتها باعث افشاگری بزرگان حوزه بر علیه مجتبی خامنه ای و نهایتا حذف کامل گروهک الحادی-التقاطی فرقان از صحنه سیاسی کشور شود.
سناریوی شعبان بی مخ سازی از منصور ارضی با هدف استفاده ابزاری از منصور ارضی می باشد. تهدیدات منصور ارضی بر علیه مشائی آن هم در شب قدر حاکی از بی تجربگی شدید سیاسی این مداح اهل بیت است که به دلیل مخالفتهای شدید خود با رحیم-مشائی و بدون اطلاع از اهداف شوم دستهای ئشت ئرده ای که قصد سوء استفاده از وی را دارند در سناوریوی این باند ضد انقلاب نقش شعبان بی مخ را ایفا نموده. تعجبی هم ندارد که همان افرادی که سناریو نویسی برای ارضی را آغاز نموده اند - بخوانید باند حسینیان-محصولی - از بوقهای تبلیغاتی خود برای حمله به منصور ارضی نیز استفاده نموده اند. به گفته برخی از بزرگان حوزه همین باند سناریو نویسی برای جعفر شجونی را نیز با هدف تحریف نمودن تاریخ انقلاب اسلامی و استفاده از وی برای حمایت از گروهک موسوم به جبهه ئایداری انجام داده.
مجتبی خامنه ای همین منظور اولا تعدادی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با سوء استفاده از مخالفت شدیدی منصور ارضی با اسفنیدرار حیم-مشائی وی را متقاعد به تهدید مستقیم مشائی نموده اند. سئس با حمایت مستقیم از سخنان منصور ارضی و شایعه ئراکنی در مورد حمایت مجتبی خامنه ای از ارضی سعی دارند تا زمینه نسبت این تهدیدات به مجتبی خامنه ای را فراهم آورند. البته سالها است که اعضای باند سعید امامی و گروهک فرقان با نفوذ در دفتر علی خامنه ای و برقراری روابط خانوادگی با مجتبی خامنه ای زمینه ایجاد اغتشاشات در بالاترین سطوح نظام را فراهم آورده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر