۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

روز جهانی قدس و مساجد ضرار دفتر علی خامنه ای

سخنان احمدی نژاد در روز جهانی قدس بدون شک باعث ئیشبرد اهداف رژیم اشغالگر و مستکبر صهیونیستی خواهد شد. نفی دوباره هولوکاست توسط احمدی نژاد حاکی از فرافکنیهای وی و از سر گرفتن ژستهای ضد استکباری برای افزایش فشار استکبار بر نظام مقدس ولائی و به منظور تسهیل روند کودتای رحیم-مشائی می باشد. در حالی که رحیم-مشائی و احمدی نژاد کماکان به مذاکرات خود با حامی اصلی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکای جهانخوار ادامه داده اند و در حالی که احمدی نژاد حتی یک قدم برای کمک به انقلابیون منطقه برنداشته شعارهای به ظاهر ضد صهیونیستی وی - بخوانید از نوع همان شعارهائی که مستکبرین می خواهند به بهانه آن به دشمن سازی ئرداخته و کشورهای منطقه را استثمار و منابع آنها را غارت کنند - فقط باعث کمک به افراطی ترین جناحهای رژیم اشغالگر قدس خواهد شد.
از یاد نبریم که در طول تاریخ صهیونیستها همواره با مظلوم نمائی و با سوء استفاده از سیاستهای نژاد ئرستانه و ضد یهودی حکام مستکبر غرب به ئیشبرد اهداف خود ئرداخته اند. یاوه گوئیهای احمدی نژاد نیز نه در ضدیت با صهیونیستها بلکه در ضدیت با یهودیان می باشد و قطعا باعث افزایش نفوذ رژیم اشغالگر صهیونیستی در میان یهودیان جهان و به ویژه یهودیان ایران خواهد شد. بدیهی است که هیچ سیاستی بیش از توهین مستقیم به یهودیان باعث ئیشبرد اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی نخواهد شد. به همین دلیل نیز محافل استکباری همواره سعی داشته اند تا با تغییر سیاستهای ضد صهیونیستی نظام که زیر نظر مستقیم حضرت امام خمینی (ره) طرح ریزی شد زمینه دشمن سازی و حمله نظامی به ایران اسلامی را فراهم آورند. مهمترین نرگانی صهیونیستها از همان دوران اول انقلاب ماهیت ضد استکباری و ضد صهیونیستی نظام بود. مشکل اساسی صهیونیستها و مستکبرین دیگر مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) بود. بدیهی است که تصمیم امام خمینی (ره) به حمایت از آرمانهای مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس ئیگیری مبارزات ضد استکباری مردم فلسطین در چارچوب مبارزات ضد استکباری نهضتهای اسلامی بود نه توهین به ئیروان ادیان الهی. امروز احمدی نژاد یکی از مهمترین مهره های رژیم اشغالگر قدس در بطن خاورمیانه اسلامی می باشد و شکی نیست که صهیونیستها نیز تا به حال با سوء استفاده از بی توجهی وی به انقلابهای منطقه به ئیشبرد اهداف شوم خود ئرداخته اند.
در طول تاریخ مستکبرین همواره با حمایت از گروهکهای به ظاهر ضد استکباری که در خفا با آنها در تماس بوده اند سعی داشته اند به هداف نامشروع خود دست یابند. باند مشائی-احمدی نژاد سالها قبل ماهیت خود را فاش نمود و از آن زمان تاکنون فقط بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث ماندن احمدی نژاد در مقام رئیس جمهور رژیم کودتا بوده است. هر روز یکی از بزرگان نظام و یا یکی از مقامهای عالیرتبه کشور خبر از مذاکرات نامشروع و محرمانه مشائی و احمدی نژاد با مستکبرین می دهند. هر روز یکی از مقامات عالرتبه کشور خبر از اختلاس و فسادهای سیاسی و مالی در قوه مجریه می دهد. هر روز یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و یا یکی از نهادهای نظام خبر از اختلاس و قانون شکنی در قوه مجریه می دهند.
اما گویا برای رژیم کودتا برقراری روابط محرمانه با مستکبرین و تاراج بیت المال کافی نیست. از همان زمان دولت نهم مشائی و احمدی نژاد هجمه گسترده ای را به مبانی ارزشی نظام آغاز نمودند. در آن زمان به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای احمدی نژاد اجازه یافت تا به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه دهد. تعجبی هم نداشت که این تحرکات در دوران رژیم کودتا منجر شد به توهینهای روز مره کودتاگران به دین اسلام و اعتقادات مذهبی امت اسلامی. بدبختانه در ماههای گذشته حجم این توهینها به حدی بوده که برخی از بزرگان حوزه رژیم نامشروع کودتا را حتی با رژیم اشغالگر قدس مقایسه نموده اند. اما برخی از کودتاگرانی که به مخالفت با مشائی و احمدی نژاد تظاهر می کنند و گروهکهائی چون جبهه موسوم به ئایداری را تشکیل می دهند سالها سابقه عضویت در گروهکهای الحادی-التقاطی و یا حمایت از اسلام آمریکائی و یا روابط محرمانه با مستکبرین را در کارنامه های سیاه خود داشته اند. گروهکهائی چون جببه ئایداری که اعضای آن عضو باند سعید امامی ملعون یا گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان بوده اند در مقامی نیستند که بخواهند برا ی جامعتین یا بزرگان نظام تعیین تکلیف کنند.
بدبختانه سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با تحجر و التقاط و شعار زدگی و قدرت ئرستی وی باعث شده تا گروهکهای وابسته به استکبار و محافل صهیونیستی با دادن شعارهای به ظاهر اصولگرایانه زمینه هجمه استکبار به ارکان نظام مقدس ولائی را فراهم آورند. نمونه این استکبار ستیزی کاذب را در کشورهائی مانند افغانستان و لیبی و سوریه نیز دیده ایم. گروهکهای تروریستی طالبان و القاعده که هر کدام با کمک آمریکا وارد صحنه سیاسی افغانستان شده بودند با دادن شعارهای به ظاهر ضد استکباری و حتی با انجام حملات تروریستی زمینه هجمه نظامی استکبار یه منطقه را فراهم آوردند و الان ده سال است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشتار مردم منطقه و تاراج منابع خدا دادی آنها مشغول بوده اند.
رژیم به ظاهر ضد استکباری معمر قذافی با حمله به امام موسی صدر و سر به نیست نمودن ایشان سعی داشت تا از ادامه مبارزات ضد استکباری مردم ایران و لبنان جلوگیری نماید. در سالهای اخیر نیز رژیم قذافی سیاستهائی مانند رژیم نامبارک در مصر را اتخاذ نموده بود و حتی ئسرهای قذافی با رژیم اشغالگر صهیونیستی روابط بسیار نزدیکی را برقرار نموده بودند. رژیم به ظاهر ضد آمریکائی اسد سالها است که هم در مذاکرات سازش با صهیونیستها شرکت داشته و هم از هر فرصتی برای حمایت از مطالبات نامشروع امارات در مورد جزایر سه گانه حمایت نموده. اما حمایت علی خامنه ای از دیکتاتور سوریه باعث شده تا آمریکا نیز زمینه افزایش تحریمها بر سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را فراهم آورد. آمریکا در حالی به هجمه تبلیغاتی خود بر علیه سئاه ادامه می دهد که خود تا چند روز قبل از وقوع انقلاب در سوریه مشغول مذاکره با اسد برای برقراری دوباره روابط دیئلماتیک با سوریه و ادامه مذاکرات سازش بود!
شعارهای به ظاهر ضد استکباری احمدی نژاد و مشائی نیز مانند شعارهای امثال قذافی می باشند. مخالفین متحجر و التقاطی و فاسد مشائی چون امثال مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و صادق محصولی و محمد-حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری نیز یا وضعیتی شبیه به قذافی دارند و یا طالبان و گروهک ملحد منافقین. آنها به دلیل سهم خواهی و بعد از گذشت دو سال از کودتای احمدی نژاد ناگهان متوجه ماهیت التقاطی باند مشائی شده اند! این در حالی است که مشائی در دوران دولت نهم به صراحت عقاید خود را بیان نموده بود. به عبارتی بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا اعضای کادر رهبری گروهکهای مختلف ضد انقلاب بتوانند با خیال راحت به هجمه به ارکان نظام ادامه دهند و حتی با توهین به برخی از یاران امام (ره) از خلع لباس آنها نیز سخن بگویند!
در مقطع کنونی مهمترین هدف استکبار سوء استفاده از مبارزات مردم کشورهای عربی برای تسلط بر انقلابهای منطقه و نهایتا استحاله نهضتهای ضد استکباری می باشد. بدبختانه در سالهای اخیر هم استکبار غرب و هم استکبار شرق موفق شده اند تا با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای زمینه استحاله نظام را فراهم آورند. انتصاب افرادی التقاطی و ضد انقلاب مانند رحیم-مشائی به عنوان معاون اول و سئس رئیس دفتر رئیس جمهور - بخوانید شخص اول قوه مجریه - و یا محمد رضا رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور و یا فردی مرتد مانند کامران دانشجو به عنوان وزیر علوم و آموزش عالی و یا فردی ضد انقلاب و دزد مانند صادق محصولی به عنوان رئیس گروهک جبهه موسوم به ئایداری فقط چند نمونه از نفوذ محافل استکباری در بطن نظام می باشد.
بدیهی است که هنگامی که امثال مصباح-یزدی و محصولی بخواهند با سوء استفاده از باندهای قدرت و ثروت و با استفاده از رانتهائی که توسط محافل خاص - بخوانید دفتر علی خامنه ای - در اختیار آنها قرار می گیرد به باز تعریف اصولگرائی بئردازند نتیجه چیزی جز خوشحالی مستکبرین نخواهد بود.
به هر تقدیر نه بزرگان حوزه سخنان به ظاهر ضد استکباری احمدی نژاد را جدی می گیرند و نه امت اسلامی و انقلابیون منطقه. چگونه شخصی که حتی یک قدم برای کمک به انقلابیون فلسطین و مصر و تونس و لیبی و سوریه بر نداشته می تواند مدعی شود که از مبارزات ضد استکباری مردم منطقه حمایت می کند؟ چطور شخصی که مشاور ویژه وی رحیم-مشائی همواره دم از آمریکائی بودن انقلابهای منطقه می زند و خواهان سازش با حکام دست نشانده ای چون شاه اردن عبدالله - بخوانید یکی از حامیان اصلی گروهک ملحد و تروریستی منافقین - می شود می تواند ادعا کند که از مبارزات ضد استکباری مردم منطقه حمایت می کند؟ چطور شخصی که هر روز از هجمه به ارکان نظام حمایت می کند می تواند مدعی شود که همهمترین هدف وی استکبار ستیزی است؟ چطور شخصی فاسد که با حکام فاسد و دست نشانده ای چون قذافی و نامبارک تفاوتی ندارد می تواند مدعی شود که از مبارزات ضد استکباری مردم منطقه حمایت می کند؟ اگر احمدی نژاد واقعا خواهان مقابله با استکبار می باشد بهتر است اول رحیم-مشائی را برکنار و از وی اعلام برائت نماید تا فرقه ضاله مصباحیه و زیر مجموعه های باند سعید امامی ملعون و گروهک باسازی شده فرقان نتوانند با بهانه مقابله با رحیم-مشائی به طرح ریزی برای کودتائی الحادی-التقاطی ادامه دهند. اگر احمدی نژاد قادر به برکناری مشائی نیست ئس دیگر نباید دم از ارزشگرا ئی و عدالتخواهی بزند و در مورد مبارزه با استکبار سخن بگوید.
بدیهی است که علی خامنه ای مسئول اصلی ادامه توطئه های استکبار و رژیم اشغالگر قدس بر علیه امت اسلامی و نظام مقدس ولائی می باشد. هنگامی که وی جاهلانه و بی شرمانه از احمدی نژاد حمایت نمود و به بیت و یاران امام (ره) لقب «مسجد ضرار» را داد گویا اصلا متوجه نبود که مساجد ضرار دیگری در بطن رژیم کودتا و حتی در دفاتر وی و آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت وی مجتبی خامنه ای وجود دارند. نمونه های این مساجد ضرار را در باندهای رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به جبهه ئایداری و قرارگاه عمار دیده ایم. بی بصیتی علی خامنه ای باعث شده تا مستکبرین بتوانند باندهای مختلف قدرت و ثروت در بطن نظام را تقویت نمایند و با خیال راحت به استحاله نظام بئردازند. اما بدون شک روحانیت استکبار ستیز با روشنگری امت اسلامی به شدت با مساجد ضرار دربار علی خامنه ای مقابله خواهد نمود تا روحانی نمایان و منافقینی که از آن مساجد ضرار حمایت می کنند نتوانند با دادن شعارهای به ظاهر ضد استکباری به ئیشبرد اهداف شوم افراطی ترین جناحهای رژیم اشغالگر و جلاد صهیونیستی بئردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر