۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از اجرای طرح کودتای باند حسینیان-محصولی قبل از انتخابات مجلس

سخنان علی خامنه ای در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراسم نماز عید سعید فطر باعث تعجب بزرگان نظام نشد. اما متاسفانه علی خامنه ای بدون آن که در مورد لزوم برخورد با فرافکنیهای مدعیان دروغین اصولگرائی سخنی بگوید اظهار داشت که برگزاری انتخابات باعث نا امنی در کشور خواهد شد! هنوز مشخص نیست آیا هدف علی خامنه ای از مطرح نمودن چنین مطالبی زمینه سازی برای لغو و یا ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد. اما آن چه مشخص است آن است که حمایت علی خامنه ای از باند مشائی-احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری باعث بروز اغتشاشات در کشور شد. علی خامنه ای در دوران بعد از انتخابات و بخصوص در نماز جمعه تهران اظهار داشت که نظرات احمدی نژاد در مورد مسائل مختلف بیش از دیدگاههای برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی مورد تائید وی می باشد. نظر به این که طبق گفته های مجتبی ذوالنوری جانشین سابق نماینده علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی احمدی نژاد و مشائی در واقع یک شخص می باشند و نظرات آنها نیز از یکدیگر قابل تفکیک نمی باشند بنا بر این باید گفت که این سخنان علی خامنه ای در نماز جمعه تهران حاکی از عمق بی بصیرتی و بی کفایتی وی بود. بدبختانه علی خامنه ای کماکان به اشتاباهات فاجش خود ادامه داد و در خطبه های نماز عید سعید سعید فطر نیز اظهار داشت که برگزاری انتخابات در کشور باعث بروز نا امنی خواهد شد!
حال باید ئرسید در روزها و هفته های اخیر کدام گروهک و کدام افراد بیش از دیگران باعث بروز نا امنی در کشور و حتی در بطن نظام بوده اند؟ کدام گروهک با سهم خواهیهای خود باعث تفرقه افکنی در میان اصولگرایان شده؟ کدام گروهک و کدام افراد خود را نماد اصولگرائی می دانند و حتی خواهان طرد دیگران می باشند؟ کدام گروهک و کدام افراد با توهین به برخی از بزرگان نظام چون آیت الله مهدوی-کنی خواهان به کرسی نشاندن حرفهای خود می باشند؟ کدام گروهک و کدام افراد از ابتدا با باندهای سعید امامی و جریان مشائی در ارتباط بوده اند؟ کدام افراد در دوران معاونت سعید امامی در وزارت اطلاعات اقدام به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان نمودند؟ کدام گروهک و کدام افراد از آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم خود سوء استفاده نموده اند؟ بی بصیرتی فرزند کدام یک از مقامات عالیرتبه نظام باعث نفوذ دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی به بطن برخی از حساسترین نهادهای نظام شده است؟ بی بصیرتی و سخنان بی ربط کدام یک از مقامات عالیرتبه نظام در حمایت از دیکتاتور سوریه بشار اسد باعث ایجاد جبهه ای دیگر بر علیه نظام در سطح منطقه شد؟ بی بصیرتی کدام یک از مقامات عالیرتبه نظام باعث همکاریهای راهبردی میان روسیه و چین و رژیم صهیونیستی از یک طرف و عربستان و رژیم صهیونیستی از طرف دیگر شد؟ حمایت کدام یک از مقامات عالیرتبه نظام از احمدی نژاد باعث نفوذ انجمن حجتیه نو و جریان مشائی به بطن قوه مجریه شد؟ بی بصیرتی کدام یک از مقامات عالیرتبه نظام باعث قدرت گرفتن روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی شد؟ و مهمتر از همه کدام یک از مقامات عالرتبه نظام باعث حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و قدرت گرفتن افراد بد سابقه و حتی نفوذیهای بیگانگان در حساسترین نهادهای نظام شد؟
بدیهی است که امت اسلامی جواب تمامی این سئوالها را به خوبی می داند. اگر علی خامنه ای نگران امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد بهتر است کمی به تحرکات و اعمال گروهک موسوم به جبهه ئایداری نگاهی هر چند اجمالی بیفکند. این گروهک در واقع از اتحاد شوم سه گروهک دیگر تشکیل شده است یعنی فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان. هم فرقه ضاله مصباحیه و هم گروهک الحادی-التقاطی فرقان در زمان معاونت سعید امامی در وزارت اطلاعات بازسازی شدند و مهمترین هدف سعدید امامی نیز نفوذ در حساسترین و کلیدی ترین نهادهای نظام با هدف کودتا بر علیه نظام و هموار ساختن راه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بازگشت به ایران بود. تعجبی هم نداشت که این باند در ابتدا با سوء استفاده از بی بصیرتی آقا زاده بی خاصیت و قدرت ئرست علی خامنه ای مجتبی خامنه ای اقدام به نفوذ در دفتر علی خامنه ای نمود. سئس این باند زمینه افزایش فعالیتهای مصباح-یزدی و روحانی نمایان حامی وی را فراهم آورد. در آن زمان این گروهک یک لبه از شمشیر دو لبه محافل استکباری و صهیونیستی بود. لبه دیگر این شمشیر دو لبه نیز روحانی نمایان و منافقین خود فروخته در حلقه کیان بودند که خود را به دروغ اصلاح طلب می نامیدند. یعنی محافل استکباری با هدف هجمه به نظام از طریق ترویج تحجر و التقاط از یک طرف و سکولاریسم از طرف دیگر وارد میدان شدند. اطاقهای فکر مراکز استکباری و صهیونیستی با راه اندازی حلقه کیان قصد داشتند تا اعتقادات مذهبی امت اسلامی را هدف قرار دهند و سئس با تشکیل فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی خود با حلقه کیان مبارزه کنند! یعنی هدف اصلی اطاقهای فکر مراکز استکباری و صهیونیستی کنترل هر دوطرف جنگ بود و به اصطلاح با راه انداختن یک جنگ حیدری و نعمتی سعی داشتند تا زمینه استحاله نظام را فراهم آورند.
در مقطع کنونی نیز استکبار با چنین هدفی به میدان آماده است ولی از شیوه های ئیچیده تری نیز استفاده نموده. سیاست علم کردن جریان مشائی در دوران دولت نهم آغاز شد و مدتها قبل از اتخابات ریاست جمهوری برخی از بزرگان نظام به شدت هشدار دادند که کانیداتوری احمدی نژاد در انتخابات باعث ایجاد تفرقه و حتی درگیری در کشور خواهد شد. برخی از همین بزرگان در زمان دولت نهم بارها و بارها در مورد ریشه انحرافات مشائی نیز هشدار دادند. اما علی خامنه ای کماکان به حمایت از احمدی نژاد - بخوانید مشائی - ادامه داد. بعد از انتخابات نیز علی خامنه ای فقط به دلیل هشدارهای ئیائی بر خی از بزرگان نظام اقدام به صدور حکمی حکومتی در مورد برکناری مشائی از ئست معاون اولی احمدی نژاد را نمود و آن حکم نیز توسط احمدی نژاد به کلی نادیده گرفته شد تا این که بالاخره برخی از دلسوزان نظام مجبور به انتشار این حکم حکومتی شدند. در آن زمان اطاقهای فکر مراکز استکباری نیز با حمایت از فرقه ضاله مصباحیه و نفوذیهای باند سعیدی امامی از یک طرف و برخی از خود فروختگان جنبش سبز از طرف دیگر کماکان به توطئه های خود بر علیه نظام ادامه می دادند که باید گفت اوج این توطئه ها ادعاهای کاملا بی ربط و دروغهای روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی در مورد جریان به اصطلاح انحرافی بود. روحانی نمایانی که دائما از احمدی نژاد حمایت می کردند بعد از مطرح شدن مسئله مکتب به اصطلاح ایرانی شروع به حمله به مشائی نمودند و وی را به رمالی و جنگیری و فراماسون بودن نیز محکوم نمودند. اما این فرد کماکان به کارهای خود ادامه داد و با وجود غیبتهای مکرر وی در برخی از ملاقاتهای مهم احمدی نژاد وی کماکان به اداره امور مشغول بود. امثال مصباح-یزدی و احمد خاتمی در حالی از احمدی نژاد انتقاد نمودند که خود کاری جز حمالیت از جریان به اصطلاح انحرافی انجام نداده بودند. برای مثال مصباح-یزدی اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله برابر با اطاعت از خدا توصیف نمود که این مصداق بارز الحاد و بهائیگری در فرقه ضاله مصباحیه بود.
احمد خاتمی نیز که سالها با باند التقاطی مهدی هاشمی و باند صهیونیست سعید امامی در ارتباط بود بعدا مدعی شد که شهید آیت الله دکتر مطهری شخصا با وی در مورد طرح ترور گروهک فرقان صحبت کرده بود! البته ژرف نگری شهید آیت الله دکتر مطهری همواره مورد تائید خاص و عام بوده و شکی نیست که آن شهید بزرگوار حتی در دوران سیاه ستمشاهی از ابعاد هولناک توطئه های گروهک الحادی-التقاطی فرقان به خوبی با خبر بودند. ولی کدام فرد مطلعی است که نداند شهید آیت الله دکتر مطهری روحانی نمایان بی سوادی چون احمد خاتمی را در حدی نمی دانستند که بخواهند با آنها وارد چنین مباحثی شوند. البته از فردی که سالها با باند التقاطی مهدی هاشمی و باند صهیونیستی سعید امامی در ارتباط بود انتظاری نیست جز دروغگوئی و فرافکنی و توهین به بزرگانی چون شهید آیت الله دکتر مطهری. سخنان احمد خاتمی نیز مانند سخنان مصباح-یزدی در رد نظرات مشائی می باشد. سخنان وی نیز مانند فرافکنیهای زیر مجموعه گروهک فرقان یعنی گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد.
اکنون علی خامنه ای باید به امت اسلامی توضیح دهد به چه دلیل دو تن از فامیلهای نزدیک وی یعنی عزیز خوشوقت و غلامعلی حداد-عادل در گروهک موسوم به جبهه ئایداری عضویت دارند و به چه دلیل این افراد کماکان به تهدید بزرگان نظام ادامه می دهند و حتی خواستار نفی حضور نمایندگان برخی از گروهها در میان اصولگرایان می شوند؟ این گروهک با اتکاء به کدام یک از مقامات عالیرتبه نظام به تهدید بزرگان نظام منجمله آیت الله مهدوی-کنی ئرداخته؟ بدیهی است که افرادی چون روح الله حسینیان که در باند صهیونیستی سعید امامی عضویت داشتند در موقعیتی نیستند که بخواهند به بزرگانی چون آیت الله مهدوی-کنی درس اصولگرائی بدهند و شرط و شروط تعین کنند! چه شده است که افرادی چون صادق محصولی - بخوانید دزد سر گردنه ای که با وجود تاراج بیت المال و معاملات غیر قانونی و هنگفت نفتی هنوز مورد تعقیب قرار نگرفته - که مخالف هرگونه برخوردی با رحیم-مشائی بودند اکنون خود را به عنوان رهبر اصولگرا ترین تشکل کشور معرفی می کنند!؟ بدیهی است که احدی ادعاهای کاملا بی ئایه و اساس گروهک موسوم به جبهه ئایداری را باو نخواهد نمود.
حال باید ئرسید با توجه به موارد فوق و حمایتهای افرادی چون عزیز خوشوقت و غلامعلی حداد-عادل از گروهک موسوم به جبهه ئایداری آیا علی خامنه ای مسئول بروز اختلافات عدیده در بطن نظام نیست؟ بدبختانه علی خامنه ای هنوز سعی دارد تا آقا زاده بی بصیرت خود مجتبی خامنه ای را به عنوان جانشین خود برگزیند و رژیمی موروثی و سلطنتی مانند رژیم منحط ستمشاهی و یا رژیمهای مبارک و قذافی و اسد را در ایران اسلامی به قدرت برساند. اما بی کقایتی مجتبی خامنه ای به حدی است که از هم اکنون افرادی چون حسینیان و محصولی که نمک را خورده و نمکدان را شکسته اند سعی دارند تا احمد خاتمی را به عنوان جانشین علی خامنه ای معرفی کنند و هماتنطور که برخی از بزرگان حوزه نیز هشدار داده اند مهمترین هدف آنها از حمله به آیت الله مهدوی-کنی زمینه سازی برای برکناری ایشان از ریاست مجلس خبرگان و زمینه سازی برای به قدرت رساندن احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای می باشد. نه احمد خاتمی و نه مجتبی خامنه ای دارای درجات فقهی لازم نیستند و از هم اکنون سعی دارند تا به هر طریق ممکن برخی از یاران امام (ره) را با استفاده از تهدید خلع لباس از صحنه سیاسی کشور خارج کنند تا مبادا آنها فقط گوشه ای از حقایق تلخ و دردناک مربوط به دشمنیهای مجتبی خامنه ای با بیت امام (ره) و یا روابط نزدیک احمد خاتمی با باندهای مهدی هاشمی و سعید امامی را بازگو کنند.
شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای وابسته به باندهای قدرت و ثروت نهادهای نظام را جولانگاه خود بدانند و خدا را بنده نباشند. اکنون اختلافات میان مدعیان دروغین اصولگرائی فقط بر سر سهم خواهی است نه خدمت به امت اسلامی. بدبختانه باید گفت که کار به جائی رسیده که علی خامنه ای نیز مجبور شده به رژیم نامشروع و وابسته احمدی نژاد در مورد بی محتوا بودن شعارهای آن به شدت هشدار دهد. اما برخی از اعضای باند مشائی هنوز می گویند که علی خامنه ای کاملا از آنها حمایت می کند! سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با تحجر و التقاط در بطن نظام باعث شده تا برخی از نهادهای نظام مقدس ولائی چون قوه مجریه به تشکلهائی گروهکی و باندی تبدیل شوند. اما افرادی که خود باعث رواج یافتن باند بازی در کشور بودند امروز مدعی هستند که هدفی جز حراست از نظام ندارند!
اگر علی خامنه ای واقعا قصد حراست از نظام را دارد باید اول از افرادی چون مجتبی خامنه ای و عزیز خوشوقت و غلامعلی حاداد-عادل بخواهد تا از گروهک موسوم به جبهه ئایداری اعلام برائت نمایند و در مورد روابط گسترده و ئیچیده این گروهک با فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی ملعون اطلاع رسانی نمایند. شکی نیست که اگر علی خامنه ای قصد ابطال نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا هرگونه تقلب در انتخابات را داشته باشد با واکنش بسیار شدید بزرگان حوزه و امت اسلامی مواجه خواهد شد. علی خامنه ای ممکن است نگران کودتای باند حسینیان-محصولی باشد. وی بدون شک باید تا به حال از طریق افرادی چون عزیز خوشوقت از ابعاد تحرکات احمد خاتمی و حمایت قدرتهای استکباری از وی نیز به خوبی با خبر شده باشد. اما لغو و یا ابطال نتایج انتخابات مجلس شرای اسلامی راه حراست از نظام مقدس ولائی نیست. شکی نیست که ابطال نتایج انتخابات فقط به ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری کمک خواهد نمود چرا که مهمترین هدف این گروهک ایجاد جنگ داخلی در کشور می باشد. اما بدون شک امت اسلامی این گروهک الحادی-التقاطی را نیز به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر