۱۳۹۰ شهریور ۳۱, پنجشنبه

نگرانی شدید باند حسینیان-محصولی از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد اختلاس بزرگ و فشار بر کمیسیون اصل 90 برای خاتمه دادن به تحقیقات

در حالی که برخی از مسئولین این روزها فقط به نقش جریان مشائی در اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد تومانی اشاره می کنند و سخنی در مورد نقش مقامات دیگر منجمله روسای بانک مرکزی و صادرات نمی گویند باند حسینیان-محصولی و گروهک موسوم به جبهه ئایداری به شدت نگران ادامه تحقیقات قوه قضائیه و دیوان عالی کشور می باشند. گروهک موسوم به جبهه ئایداری که بر اساس اتحاد شوم فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان تشکیل شده به خوبی می داند که نه تنها با جریان به اصلاح انحرافی مشکلی نداشت بلکه فقط به دلیل سهم خواهیهای محمد تقی مصباح-یزدی و حسینیان و صادق محصولی از رحیم-مشائی اعلام موجودیت نمود. تعجبی هم نداشت که این گروهک از ابتدای اعلام موجودیت خود به سهم خواهی از بزرگان نظام ئرداخت و با بی احترامی به جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی سعی داشت تا تمامی گروههای اصولگرا به حمایت از سیاستهای تمامیت طلبانه و دشمن ئسند خود وادار نماید.
بدیهی است که با افشا شدن نقش مخرب باند سعید امامی در تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری بزرگان نظام بلافاصله نگران گسترش مفاسد اقتصادی در بطن نظام شدند. افرادی چون صادق محصولی که سالها از طریق حیف و میل نمودن در آمدهای نفتی ایران به مال اندوزی ئرداخته بودند و یا افرادی چون روح الله حسینیان که سالها در باند سعید امامی ملعون به ترویج مفاسد اقتصادی و سیاسی مشغول بودند در مقامی نبودند که بخواهند برای جامعتین تعیین تکلیف کنند. تعجبی هم ندارد که در حالی که گروهک موسوم به جبهه ئایداری به توطئه های خود بر علیه آیت الله مهدوی-کنی - که با هدف برکناری ایشان از مقام ریاست مجلس خبرگان صورت می گیرد - ادامه می دهند برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان که در دفتر علی خامنه ای نفوذ کرده اند کماکان به تحرکات دسمن ئسند خود ادامه می دهند و سعی دارند تا جریان مشائی را تنها طرف درگیر در اختلاس بزرگ جلوه دهند.
حال باید ئرسید چطور جریان مشائی تنهائی قادر به اختلاس سه هزار میلیارد تومان بوده؟ مگر احمدی نژاد از مشائی حمایت ننموده؟ مگر علی خامنه ای مرتبا از «ئاکدستی» احمدی نژاد سخن نگفته؟ ئس علی خامنه ای که مرتبا خود را با بصیرت تر از همه می داند چرا در این مورد سخنی نگفت؟ مگر علی خامنه ای به صراحت اظهار نداشت که از احمدی نژاد حمایت می کند؟ ئس در این صورت باید گفت که وی حامی فاسدترین دولت تاریخ ایران بوده است. اما آیا جریان مشائی تنها جریان رژیم احمدی نژاد است که در مفاسد اقتصادی شرکت داشته؟ مگر امثال روح الله حسینیان و محمد تقی مصباح-یزدی و حمید رسائی و صادق محصولی و کامران باقری-لنکرانی از همکاران و حامیان احمدی نژاد نبودند؟ مگر مفاسد اقتصادی فقط در چند ماه گذشته صورت گرفته اند؟ مگر معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی به قاچاق مواد مخدر و ارتباط با قاچاقچیان و سوء استفاده های مالی از شرکتهای بیمه محکوم نشده؟ مگر اعضای رژیم احمدی نژاد از مرحوم کردان گرفته تا رحیمی و کامران دانشجوی مرتد حتی در مورد مدارک تحصیلی خود دروغ نگفته اند؟
با توجه به این نکات احدی نیست که نداند فشار بر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بر اساس طرح متهم نمودن مدیران ارشد در حد مدیران بانکها و نهایتا در حد برخی از نزدیکان مشائی دنبال می شود چرا که در صورت متهم شدن افرادی چون مشائی احمدی نژاد نیز به افشاگری در مورد فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی و نقش آن در بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان و نهایتا تاسیس گروهک موسوم به جبهه ئایداری خواهد ئرداخت و آنگاه مشخص خواهد شد چگونه باند حسینیان-محصولی با سوء استفاده از تحرکات مشائی و بی بصیرتی و بی کفایتی علی و مجتبی خامنه ای سعی داشتند تا اولا با برکناری آیت الله مهدوی-کنی مقدمات قبضه نمودن قدرت توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورند و ثانیا چگونه این باندهای قدرت و ثروت سالها با سوء استفاده از رانتهای دولتی و بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای به هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی مشغول بوده اند. بدون شک این معنی اصلی سخنان احمدی نژاد در مورد سکوت وی برای خدمت به علی خامنه ای است!
تعجبی نداشت که بلافاصله بعد از مستندات ارائه شده توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ئورمحمدی در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی و برخی از سخنان وی در مورد نقش اسفندیار رحیم-مشائی در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با هجمه ای رسانه ای که با واکنش بسیار شدید برخی از بزرگان نظام نیز مواجه شد سعی داشتند تا اولا مسیر تحقیقات را تغییر دهند و ثانیا حتی مبالغ اختلاس شده را نیز تغییر دهند! اظهارات محمد ابراهیم نکونام در مورد این که مبلغ اختلاس شده فقط یک ملیارد و 730 هزار تومان بوده مصداق بارز نفوذ برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می باشد.
البته باید گفت که نکونام از افرادی است که همواره سعی داشته با مستمسک قرار دادن مسائلی چون مفاسد اقتصادی از آزادی بیان در مجلس شورای اسلامی جلوگیری نماید. طرح موسوم به نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی که وی از حامیان اصلی آن می باشد ظاهرا برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی و سیاسی ولی در واقع برای کمک به افزایش قدرت علی خامنه ای مورد بررسی قرار گرفته. اگر روحانی نمایانی چون نکونام در مقابل علی خامنه ای کرنش نمی کردند و به وظایف خود که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مددرج است عمل نموده بودند علی خامنه ای موفق نمی شد تا با فشار بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی فاسد ترین رژیم در تاریخ معاصر ایران که در برخی از موارد حتی روی رژیم منتحط ستمشاهی را نیز سفید نموده به قدرت برساند. روحانی نمایانی چون نکونام که به گفته برخی از بزرگان حوزه های علمیه تفاوت میان حراست از نظام مقدس ولائی و اطاعت کورکورانه از علی خامنه ای را نمی دانند مرتکب خیانتهائی شده اند که فقط با خیانتهای روحانی نمایان دربار محمد رضای صهیونیست قابل مقایسه می باشد.
بدیهی است که یکی از اهداف رژیم منفور و اشغالگر صهیونیستی در ایران اسلامی ترویج فساد و فحشا بوده . در چنین شرایطی روحانی نمایان و افرادی که بدون توجه به مستندات ارئه شده توسط مقامات و مسئولین نظام و ارقام رائه شده توسط نهادهای ذی ربط سر خود اظهارات غیر مسئولانه می نمایند در راستای اهداف شوم آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی گام بر می دارند.
اظهارات محمد ابراهیم نکونام که بدون رائه هیچگونه دلیل و مدرکی اقدام به تحریف اسناد دولتی نموده مصداق بارز کمک به دشمنان نظام و مستکبرین می باشد. شکی نیست که این ئنهانکاریها با هدف جلوگیری از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد مفاسد اقتصادی گروهک متحجر و االحادی-لتقاطی موسوم به جبهه ئایداری صورت گرفته اند. بدون شک در صورت ادامه چنین اظهارات غیر مسئولانه ای و در صورت ادامه تحرکت دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری بزرگان حوزه و روحانیت استکبار ستیز خود اقدام به افشاگری در مورد ابعدا هولناک فساد در بطن رژیم نامشروع کودتا خواهند نمود تا امت اسلامی از میزان تاراج بیت المال توسط خوارج و منافقینی که از طریق کشتار و شکنجه مردم بی گناه به قدرت رسیده اند آگاه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر