۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

استفاده باند حسینیان-محصولی از منصور ارضی در روز شهادت امام صادق (ع) و مذاکرات باند وحید-دستجردی با ارتش آمریکا برای به قدرت رساندن احمد خاتمی

در حالی که سخنان احمدی نژاد در مورد مذاکره مستقیم با اوباما و توقف غنی سازی 20 در صدی اورانیوم برای دریافت سوخت هسته ای باعث نگرانی بسیار شدید بزرگان نظام و مسئولین عالیرتبه کشور شده است باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری و گروهک موسوم به قرارگاه عمار ئا را از احمدی نژاد نیز فراتر گذارده اند و خواهان مذاکره مستقیم با رئیس ارتش آمریکا مایک مولن شده اند. به گفته برخی از مسئولین خدوم نظام که به شدت با دریوزگیهای باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی در برابر آمریکا مخالفت نموده اند باند وحید-دستجردی از طریق کشور چین سعی داشته با مولن مذاکره نماید و اشاره مولن به روابط ویژه خود با همتای چینی خود در واقع علامتی بوده برای ادامه مذاکرات مخفیانه در یکی از کشورهای منطقه و یا یکی از کشورهای غربی.
با توجه به تحرکات باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای ارتباط مستقیم با ارتش آمریکا و مولن به نظر می رسد که مهمترین هدف این تحرکات معرفی احمد خاتمی به مقامات آمریکائی به عنوان جانشین علی خامنه ای و حذف تمامی مخالفین فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای متحجر و التقاطی جبهه ئایداری و قرارگاه عمار می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات یکی از نظریه ئردازان این گروهکها حسن عباسی در مورد ضرورت امتیاز گرفتن از آمریکا ئیامی بود از جانب باند حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی به ارتش آمریکا و جواب این اظهارات نیز سخنان مولن در تائید اهمیت گسترش روابط مخفیانه با فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی بود.
اما در روزها و هفته های اخیر برخی از اعضای این باندها که به شدت نگران موقعیت خود بوده اند سعی داشته اند با فرافکنی و حمله به مخالفین خود زمینه ادامه مذاکرات با آمریکا و نهایتا کمک به کودتای احمد خاتمی را فراهم آورند. به گفته برخی از بزرگان حوزه های علمیه که در ماههای اخیر از نزدیک تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به قرارگاه عمار را دنبال می نموده اند حملات روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و سقای-بی ریا به رحیم-مشائی و سناریوی نخ نما شده شعبان بی مخ سازی از منصور ارضی و درگیر نمودن وی با باند رحیم-مشائی از جمله علائمی می باشند که این گروهکها به آمریکا داده اند تا به مقامات آمریکائی بفهمانند که طرح برکناری باند مشائی-احمدی نژاد و انتخاب احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای کلید خورده است.
به گفته برخی از بزرگان نظام مهمترین عملیات فاز اول کودتا دستگیری رحیم-مشائی و نزدیکان وی و برکناری یا کاهش اختیارات احمدی نژاد می باشد. مرحله دوم کودتا حمله به حوزه های علمیه و تحت فشار قرار دادن بزرگان حوزه ها توسط اعضای فرقه ضاله مصباحیه و برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان می باشد. مرحله بعدی کودتا ورود اعضای گروهکهای جبهه ئایداری و قرارگاه موسوم به عمار در رژیم کودتا می باشد. فاز بعدی کودتا فراهم نمودن زمینه جانشینی احمد خاتمی از طریق تقویت موضع وی در مجلس خبرگان رهبری می باشد.
شکی نیست که اظهارات منصور ارضی و ادامه حملات وی به مشائی آن هم در روز شهادت امام صادق (ع) حاکی از اجرای یک سناریوی هدفمند توسط حامیان وی - بخوانید گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد. ارضی که بدبختانه از هوش و ذکاوت سیاسی کاملا بی بهره است در اظهاراتی بسیار نسنجیده و دشمن ئسند و توهین به ئیروان حضرت موسی (ع) که این بار نیز بدون شک مورد سوء استفاده دشمنان نظام مقدس ولائی و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار خواهد گرفت بار دیگر به کمک باند حسینیان-محصولی شتافت. اما گروهک موسوم به قرارگاه عمار نیز سعی دارد برای جلوگیری از ادامه افشاگریهای برخی از بزرگان نظام و مسئولین خدوم در مورد ارتباطات این گروهک با باند حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی اولا از طریق فرافکنی اذهان عمومی را متوجه مسائل فرعی نماید و ثانیا مذاکرات با آمریکا را به شکل غیر مستقیم ادامه دهد. رئیس گروهک موسوم به قرارگاه عمار مهدی طائب در اظهاراتی سراسر کذب مدعی شده که این گروهک با گروهک موسوم به جبهه ئایداری رابطه ای ندارد و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اصلا دخالت نمی کند! بدیهی است که احدی این اظهارات سراسر دروغ را باور نمی کند.
به هر تقدیر شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و مسئولین خدوم نظام به افشاگریهای خود در مورد ارتباطات این باندها و گروهکها بامقامات آمریکائی ادامه خواهند داد و به روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و ئناهیان اجازه نخواهند داد تا از طریق استحاله نظام و کودتا به اهداف شوم و دشمن ئسند خود دست یابند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر