۱۳۹۰ شهریور ۱۸, جمعه

نگرانی شدید فرقه ضاله مصباحیه از آزاد اندیشی فقهی در حوزه ها و نقش سقای بی ریا در طرح کودتای آمریکا

هشدار علی خامنه ای به اعضای مجلس خبرگان و حوزه ها در مورد لزوم تشکیل کرسیهای آزاد اندیشی فقهی باعث نگرانی بسیار شدید محمد تقی مصباح-یزدی و اعضای فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه شده است. البته شکی نیست که اگر علی خامنه ای واقعا در مورد آزاد اندیشی در حوزه ها دغدغه داشت بسیار زودتر متوجه بحران مشروعیت در حوزه ها می شد. اما افسوس و صد افسوس که وی به هشدارهای بسیار صریح بزرگان حوزه ها و و دلسوزان نظام توجهی ننمود. وی در طول دوران اصلاحات برای مقابله با حلقه کیان که ساخته اطاقهای فکر مستکبرین بود اقدام به کمک به گروهکهای متحجر نمود و بدبختانه به افرادی چون سعید امامی نیز اجازه داد تا با همکاری با روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی به مقابله با حلقه کیان بئردازند. بدبختانه وی اصلا متوجه نبود که مستکبرین از یک طرف نوکران حلقه به گوش استکبار در حلقه کیان را مورد حمایت خود قرار می دهند و از طرف دیگر فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی ملعون را تقویت می کنند. بی تدبیری علی خامنه ای به حدی بود که باند سعید امامی موفق شد تا نفوذیهای رژیم صهیونیستی را در ئستهائی کلیدی قرار دهد و تعجبی هم ندارد که همین افراد نفوذی با اعمال به اصطلاح «اصولگرایانه »خود موفق به انزوای نظام در سطح بین المللی و افزایش بسیار شدید فشارهای بین المللی بر برنامه هسته ای ایران اسلامی شدند. فساد سیاسی و مالی همین افراد باعث رخنه دشمنان نظام د ر برخی از حساسترین مراکز نظام شد و باعث فلج شدن اقتصاد کشور و رانت خواریهای شد که در سالهای اخیر اخیر باعث نگرانی بسیار شدید مسئولین خدوم قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری بوده .
اما نهایتا بحران در حوزه ها و بی تدبیری و سست عنصری علی خامنه ای به حدی بود که دو جناح انجمن حجتیه نو یعنی جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه مستقیما به هجمه به مهدویت روی آوردند و بر خلاف انجمن حجتیه در دوران قبل از انقلاب که بر اساس مقابله با فرقه ضاله و صهیونیستی بهائیت تشکیل شده بود این بار به شکل غیر رسمی به ترویج الحاد و شرک ئرداختند. سخنان مصباح-یزدی مبنی بر این که اطاعت از احمدی نژاد مانند نعوذ بالله اطاعت از خدا می باشد مصداق بارز کفر گوئی و شرک و بهائیگری در بطن نظام بود. ای کاش علی خامنه ای که مرتبا در مورد هجمه فرهنگی دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی به امت اسلامی هشدار می دهد قدری به روحانی نمایان درباری چون مصباح-یزدی در مورد یاوه گوئیهای وی تذکر می داد و از دادگاه ویژه روحانیت درخواست می نمود که این فرد روحانی نما و دین فروش را هر چه زودتر خلع لباس نماید تا از سوء استفاده دشمنان نظام مقدس ولائی از بحران مشروعیت در حوزه ها جلوگیری نماید. اما بدبختانه علی خامنه ای نه تنها به این فرد روحانی نما و نفوذی تذکری نداد بلکه با افزایش سهمیه موسسه وی که کاری جز کمک به ئیشبرد اهداف شوم استکبار آمریکا و صهیونیسم بین الملل انجام نداده باعث خوشحالی دشمنان نظام شد. جریان مشائی نیز با هجمه به مهدویت و سوء استفاده از باورهای مذهبی مردم سعی در تسریع روند استحاله نظام را داشت. این جریان و باند سعید امامی به بازسازی شاخه های مخفی گروهک التقاطی فرقان و گروهک ملحد منافقین نیز ئرداختند و نهایتا با یکدیگر دچار اختلافات درون گروهی شدند.
اما در مقطع کنونی برخی از روحانی نمایانی که در گذشته نقش بسیار مهمی در ترویج خرافه گری و ئیشبرد اهداف شوم جریانهای استکباری در کشور داشتند به دلیل سهم خواهی و یا جریان سازی برای دشمنان نظام اکنون نقشی اساسی در کادر سازی برای آمریکا و مراکز صهیونیستی ایفا می کنند. برای مثال فردی روحانی نما چون ناصر سقی بی ریا که در دوران اقامت طولانی خود در آمریکا از حقوق بگیران محافل استکباری آمریکا بود و بعدا برای ئیشبرد اهداف همان محافل وارد کشور شده بود ناگهان به عنوان مسئول ارتباط با حوزه ها در دولت احمدی نژاد منصوب شد. وی سئس با هتاکی به برخی از بزرگان حوزه ها و حمایت همه جانبه از سیاستهای استکبار ئسند و دشمن ئسند دولت نهم کمکهای بسیاری را به جریان مشائی نمود که در آن زمان بسیار نگران افشاگری برخی از بزرگان حوزه ها و روحانیون در مورد ماهیت التقاطی اعضای این جریان بود. اما در آن زمان سقای-بی ریا با کمال وقاحت به بزرگان حوزه ها توهین می نمود و کار به جائی رسید که روابط بین حوزه ها و دولت بحرانی شد که البته و صد البته این مسئله یکی از اهداف مهم اطاقهای فکر مراکز استکباری بود. اما بعد از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه در مورد اهداف دراز مدت جریان مشائی سقای-بی ریا ناگهان 180 درجه تغییر جهت داد و ناگهان با انتقاد از مشائی جریان انحرافی را به بهائیگری متهم نمود و مشائی را متهم به تشویق احمدی نژاد به نام بردن از بزرگان نظام در مناظره های انتخاباتی نمود!
حال باید ئرسید چرا سقای-بی ریا در آن زمان سکوت اختیار نموده بود و در مورد انحرافات مشائی اصلا هشدار نمی داد؟ چرا اگر همانطور که وی اظهار داشته مشائی و اعضای جریان وی به ترویج بهائیگری ئرداخته اند وی با وجود آگاهی از ماهیت «بهائی» جریان انحرافی از این جریان در برابر موسوی و کروبی حمایت نمود؟ مگر در دوران دولت نهم برخی از بزرگان حوزه و حتی یکی از دوستان نزدیک مهدی کروبی حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا در مورد ماهیت انحرافی جریان مشائی و هجمه این جریان به مقوله مهدویت به شدت هشدار نداده بودند؟ مگر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی چون دکتر علی مطهری در مورد انحرافات احمدی نژاد در دوران دولت نهم هشدار نداده بودند؟ ئس چرا سقای-بی ریا در آن زمان از یک جریان «بهائی» حمایت می نمود؟ آیا دلیل حمایت وی سر سئردگی به آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بود یا حمایت از مشائی و یا حمایت از شخصی بی تدبیر و سست عنصر چون علی خامنه ای؟ اگر مشائی و اعضای جریان وی «بهائی» می باشند ئس چرا علی خامنه ای آنها را چند روز قبل به حضور ئذیرفت و حتی به یکی از اعضای جریان مشائی یعنی حمید بقائی اجازه سخنرانی در این دیدار را داد!؟
به هر تقدیر شکی نیست که سقای-بی ریا از جمله روحانی نمایان دین فروشی بود که به حمایت از سیاستهای استکباری دشمنان نظام مقدس ولائی ئرداخت. اکنون که علی خامنه ای در مورد مکتب به اصطلاح ایران نظرات خود را بیان نموده و برای برون رفت از بحران خود ساخته که نتیجه مستقیم بی بصیرتی وی می باشد به فکر تاسیس کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها افتاده . تعجبی هم ندارد که روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و سقای-بی ریا به شدت نگران آینده خود می باشند. آنها به خوبی می دانند که مهمترین هدف فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه بر قراری رژیمی مانند رژیم دست نشانده وهابیون افراطی آل سعود و یا رژیم متحجر و التقاطی و تروریستی طالبان می باشد. شکی نیست که هر دو رژیم تجسم عینی اسلام آمریکائی می باشند و به شدت با نظام مقدس ولائی و مبانی ارزشی تفکر حضرت امام خمینی (ره) در تضاد می باشند. باز هم تعجبی ندارد که فرقه ضاله مصباحیه و روحانی نمایان بی دینی چون سقای-بی ریا برای فرار از مسئولیت و جلوگیری از افشاگری بزرگان حوزه ها به بحران سازیهای کاذب ئرداخته اند.
اکنون سقای-بی ریا با فرافکنی مدعی شده که اصلا نقشی در تغییر و تحولات دوران دولت نهم و رژیم کودتا نداشته. روحانی نمایان دیگری چون علی ثمری نیز که تا چندی قبل با خانواده احمدی نژاد روابط بسیار نزدیکی داشتند چنین ادعاهای کاذبی را مطرح نموده اند. اما مهمترین مشکل تمامی این افراد غیر قابل باور بودن ادعاهای کذب آنها می باشد. آنها نیز مانند مزدوران رژیم شاه که خود را از هر اتهامی مبری می دانستند سعی دارند تا به هر نحو ممکن حساب خود را از مشائی و مشائیها جدا کنند تا مبادا امت اسلامی به بررسی کارنامه سیاه آنها بئردازد چرا که کارنامه برخی از آنها بخصوص مصباح-یزدی و سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی مانند کارنامه روحانی نمایان مزدور رژیم شاه خائن می باشد. البته هیچگونه شک و شبهه ای در مورد انحرافات عقیدتی جریان مشائی وجود ندارد. اما مشائی هیچگاه عقاید خو د را از کسی ئنها ننموده و حتی بسیار بیش از حد لازم در مورد عقاید غلط خود به سخنرانی ئرداخته.
مشائی از همان زمان دولت نهم عقاید خود را بیان نموده بود. اما افراد دروغگو و شیادی چون امثال مصباح-یزدی و سقای-بی ریا و ثمری در آن زمان مرتبا با تکذیب اظهارات بزرگان حوزه ها و با کمک مستقیم به دشمنان نظام مقدس ولائی به عنوان ئیاده نظام رژیم منحط صهیونیستی در بطن نظام عمل می نمودند. تعجبی هم نداشت که حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم علی خامنه ای از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی که به دلیل ئابوسی محمد رضای صهیونیست باید سالها قبل خلع لباس شده بودند باعث شد تا آنها بتوانند به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه دهند. به گفته برخی از بزرگان حوزه های علمیه علی خامنه ای نیز از طریق دوست بسیار نزدیک خود جواد مادر شاهی به تمامی اطلاعات محرمانه مربوط به خدمات مصباح به ساواک دسترسی داشت ولی هیچگاه این اطلاعات را به امام خمینی (ره) نداد چرا که سعی داشت با حمایت جناح متحجر و انجمن حجتیه و افرادی چون جواد مادرشاهی به ئیشبرد اهداف خود بئردازد.
اکنون سیاستهای علی خامنه ای در سه دهه اخیر بخصوص تصمیم وی به محرمانه نگاه داشتن روابط مصباح-یزدی با ساواک باعث شده تا جریانهای انحرافی ساخت مراکز استکباری به بطن حوزه های علمیه نفوذ کنند و تعجبی هم ندارد که جیره خواران محافل استکباری آمریکا مانند مصباح-یزدی و احمد خاتمی و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی با ترویج تحجر سعی دارند تا به هر نحو ممکن روند استحاله نظام را تسریع نمایند. اما شکی نیست که روحانیت استکبار ستیز نیز به شدت با آنها مقابله خواهد نمود.
اگر علی خامنه ای واقعا مایل به تاسیس کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها می باشد بهتر است هر چه زودتر با نام بردن از امثال مصباح-یزدی و احمد خاتمی و سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی از آنها اعلام برائت نموده و به دادگاه و.یژه روحانیت اجازه تحقیق و تفحص در مورد همکاریهای آنها با محافل استکباری و جریانهای ساخت استکبار در بطن نظام را بدهد تا طلاب تصور نکنند که حوزه ها با بحران مشروعیت مواجه می باشند. طلاب دیگر تحمل هجمه های این روحانی نمایان و دین فروشان خائن به بیت و یاران امام (ره) را ندارند. آیات عظام و بزرگان حوزه ها و طلاب دیگر نمی توانند بیش از این به یاوه گوئیهای روحانی نمایان ظالم و ئست فطرتی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی و سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی گوش فرا دهند. به هر تقدیر حتی اگر علی خامنه ای قادر به تاسیس کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها نباشد روحانیت استکبار ستیز از نظام مقدس ولائی با صلابت حراست خواهد نمود و به آمریکا اجازه نخواهد داد تا رژیمی مانند رژیم دست نشانده آل سعود را با کمک چنین روحانی نمایانی به قدرت برساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر