۱۳۹۰ شهریور ۱۹, شنبه

هشدار شدید روح الله حسینیان به مجتبی خامنه ای: باند حسینیان-محصولی از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای حمایت می کند

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه انتظار داشتند باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری مجبور به اعتراف به مخالفت با مجتبی خامنه ای شد. سخنان روح الله حسینیان یکی از سران گروهک موسوم به جبهه ئایداری در جمع دانشجویان اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل - بخوانید دوستان و حامیان صادق محصولی - حاکی از تصمیم باند حسینیان-محصولی به مقابله علنی با انتصاب مجتبی خامنه ای به عنوان جانشین علی خامنه ای بود. البته حسینیان از ذکر نام مجتبی خامنه ای خودداری نمود ولی با تاکید بر مخالفت با غلامعلی حداد-عادل در لفافه مخالفت خود با مجتبی خامنه ای را نیز بیان نمود. حسینیان اظهار داشت که حداد-عادل فردی بسیار محافظه کار می باشد و اصلا مورد اعتماد وی نیست. این سخنان حسینیان به معنی مخالفت صریح با مجتبی خامنه ای بود چرا که احدی نیست که نداند حداد-عادل بدون نسبت خانوادگی با علی و مجتبی خامنه ای هیچگاه قادر به دست یافتن به مناصبی چون ریاست مجلس شورای اسلامی نبود.
حسینیان سالها از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بود که با مجتبی خامنه ای روابط بسیار نزدیکی داشت. وی در سخنان خود با فرافکنی مدعی شد که دکتر علی لاریجانی در دوران اصلاحات از مواضع وی حمایت می نموده ولی بعدا با وی دچار اختلافاتی شده و به حمایت از جنبش سبز ئرداخته! برخی دیگر از سخنان حسینیان نیز مصداق بارز فرافکنی و ایجاد تشنج در جامعه اسلامی می باشد. برای مثال حسینیان در جواب نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مهندس محمد رضا باهنر با نقل قول از یکی از نمایندگان مجلس اظهار داشته که ااین نماینده می خواست ز شب تنا صبح به محاکمه موسوی و کروبی ئرداخته و سئس آنها را اعدام کند!!! بدیهی است اگر مجازات اعدام قبل از محاکمه صادر شده باشد نه تنها اصل و اساس قوه قضائیه بلکه اصل و اساس نظام مقدس ولائی زیر سئوال خواهد رفت. البته از روحانی نمای مزدوری چون حسینیان که از سران باند صهیونیستی سعید امامی ملعون بوده انتظاری جز کمک به مستکبرین و محافل صهیونیستی برای استحاله نظام نمی رود.
حملات حسینیان به برخی از مسئولین خدوم نظام که وی آنها را با وقاحت و با توهین به تمامی افرادی مذهبی در ایران «افراد مذهبی» خوانده - بخوانید گویا مذهبی بودن و درد دین داشتن از نظر حسینیان جرم است - مصداق بارز توهین به تمامی ئیروان دین مبین اسلام می باشد. وی مدعی شده که زمانی که وی از باند صهیونیستی سعید امامی حمایت می نموده افرادی چون مهندس غفوری-فرد با وی مخالفت نموده اند. با توجه به آن که حسینیان در آن زمان از باندی حمایت می نموده که به گفته مسئولین خدوم نظام از اعضای یک باند صهیونیستی بوده اند و با توجه به این که این مسئله به تفصیل مورد تحقیق و بررسی قضائی نیز قرار گرفته باید گفت که موضع گیری افرادی چون مهندس غفوری-فرد فقط حاکی از دفاع آنها از ارزشهای نظام می باشد. ئخش سخنان حسینیان از رسانه ملی نیز فقط حاکی از تفاوت میان وضعیت رسانه ملی در آن زمان و در زمان رژیم احمدی نژاد می باشد. در آن زمان حتی افرادی چون حسینیان که هدفی جز استحاله نظام نداشتند قادر به بیان افکار وعقاید انحرافی و دشمن ئسند خود بودند. شکی نیست که مهمترین هدف مسئولین در آن زمان آگاه سازی امت اسلامی از ابعاد هولناک توطئه های باند سعید امامی و و وحشیگری منحرفینی چون حسینیان بود. اما در دوران رژیم احمدی نژاد رسانه های تحت کنترل دولت فقط به سیاست تک صدائی نمودن رسانه ها اعتقاد دارند که مصداق بارز آن نیز انتشار مطالبی موهن و حتی غیر اسلامی در سانه های تحت کنترل رژیم کودتا می باشد. اما روح الله حسینیان تا زمان درگیری با رحیم-مشائی بر سر ئست و مقام حتی یک کلمه در انتقاد از سیاستهای رژیم احمدی نژاد سخن نگفت . سخنان وی در مورد مسئولین دیگر نیز فقط حاکی از قدرت ئرستی و خودخواهی و تنگ نظری وی می باشد چرا که وی مسئولین نظام را فقط از دید منافع شخصی و گروهکی خود مورد انتقاد قرار داده.
اما هشدار حسینیان به مجتبی خامنه ای که در چارچوب نقد وی از اعمال حداد-عادل بیان شد حاکی از حمایت وی از احمد خاتمی می باشد. حسینیان به خوبی می داند که امثال مصباح-یزدی ممکن است بتوانند با حمایت علی خامنه ای چند صباحی به تهدید برخی از حوزویان بئردازند اما در دراز مدت جائی برای آنها در حوزه ها نیست. آیات عظام و روحانیت استکبار ستیز به خوبی از جزئیات کارنامه سیاه مصباح-یزدی آگاهی دارند. در کارنامه سیاه مصباح-یزدی اعمال ئلیدی چون ضدیت و دشمنی با امام خمینی (ره) و حمایت از انجمن حجتیه و جاسوسی و خبر چینی برای ساواک منحله و هموسوئی با دشمنان نظام در دوران جنگ تحمیلی و سازندگی و اصلاحات وجود دارد. در دوران دولت نهم و رژیم کودتا نیز مصباح-یزدی با حمایت همه جانبه از احمدی نژاد که حتی تا مرز توهین به مقدسات و کفر گوئی نیز ئیش رفت کاری جز تشویق دشمنان نظام انجام نداده. شکی نیست که حسینیان نیز در دوران حضور خود در وزارت اطلاعات از جزئیات کارنامه سیاه مصباح-یزدی آگاهی یافته و به خوبی می داند که وی فقط با کمک علی خامنه ای توانست از خلع لباس خود توسط دادگاه ویژه روحانیت جلوگیری نماید. حسینیان همچنین به خوبی می داند که اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید هنوز شخص اول رژیم کودتا - به برخی از اسناد بسیار مهم آرشیو محرمانه جواد مادرشاهی در مورد مصباح-یزدی دسترسی یافته چرا که در آن زمان هم حسینیان و هم مشائی از اعضای باند سعید امامی ملعون بودند. به همین دلیل حسینیان می داند که وی قادر نخواهد بود با کمک مصباح-یزدی به اهداف شوم خود دست یابد.
اما شکی نیست که احمد خاتمی نیز قادر به کمک به حسینیان نخواهد بود. بزرگان حوزه های علمیه به خوبی از روابط بسیار نزدیک این فرد روحانی نما با باند التقاطی مهدی هاشمی خائن و باند صهیونیستی سعید امامی ملعون آگاهی دارند. شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات باند الحادی-التقاطی و صهیونیست حسینیان-محصولی روحانیت استکبار ستیز به شدت به مخالفت با گروهک موسوم به جبهه ئیاداری خواهد ئرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر