۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

تحرکات گروهک بازسازی شده فرقان برای برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن احمد خاتمی

در روزهای اخیر برخی از نفوذیهای گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان که از رانت سیاسی و اقتصادی نهادهای مختلف برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده می کنند با فرا فکنی و هشدار دادن در مورد نقش رحیم-مشائی در طرحهای آمریکا برای برکناری علی خامنه ای سعی دارند تا زمینه کودتای گروهک خود را فراهم کنند. در زمانی که رحیم-مشائی مشغول مذاکرات سری با آمریکا برای ادامه کودتای انجمن حجتیه نو بود این گروهک الحادی-التقاطی که در گذشته با وی روابط بسیار نزدیکی داشت سکوت اختیار رنموده بود و با تمام قوا از وی حمایت می نمود. اما اکنون که این گروهک به دلیل سهم خواهی با مشائی دچار اختلافاتی بسیار شدید شده سعی دارد تا با انتشار مطالبی در مورد طرحهای مشائی در گذشته به رخنه در نهادهای زیر نظر علی خامنه ای ادامه دهد. برخی از اعضای این گروهک که در گروهک موسوم به قرار گاه عمار نیز حضور دارند با دادن اطلاعات کاملا غلط به روحانی نمایان همکار خود چون امثال مهدی طائب سعی دارند تا با بحران سازی تدریجی زمینه اجرای کودتای خزنده خود را فراهم آورند. مسئله قابل توجه در این میان این است که باند مشائی نیز دقیقا از همین شیوه برای ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود استفاده می نمود. در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد بوقهای تبلیغاتی و نوچه ها و جیره خواران باند مشائی نیز مرتبا با حمله به برخی از خدومترین بزرگان نظام سعی داشتند تا زمینه ادامه کودتا و به قدرت رساندن مشائی را فراهم آورند. در مقطع کنونی نیز گروهک فرقان سعی دارد تا با استفاده از همان شیوه زمینه برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن احمد خاتمی را فراهم آورد.
همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده اند افشگریهای برخی از بزرگان حوزه و دلسوزان نظام در مورد ابعاد هولناک همکاری فرقه ضاله مصباحیه با آمریکا از یک طرف و کهولت سنی مصباح از طرف دیگر باعث شده تا مصباح-یزدی اصلا امکان این که به جانشینی علی خامنه ای منصوب شود را نداشته باشد. کافی است برای مثال فقط به یکی از نامه های اخیر آیت الله حجتی-کرمانی در مورد میزان انحرافات مصباح-یزدی و همکاریهای وی با دشمنان نظام برای فلج نمودن ارکان نظام و اقتصاد کشور توجه کنیم تا متوجه میزان خیانتهای این روحانی نمای دربار محمد رضای صهیونیست شویم. بیانات صریح آیت الله حجتی-کرمانی بدون شک باعث توجه بیشتر حوزویان به انحرافات فرقه ضاله مصباحیه شده. با توجه به میزان توجه امت اسلامی به سخنان آیت الله حجتی-کرمانی و نفرت و انزجار شدید بزرگان حوزه از فرقه ضاله و شیطانی مصباحیه می توان گفت که مصباح-یزدی اصلا در موقعیتی نیست که بخواهد در معادلات قدرت نقشی ایفا نماید.
با توجه به طرحهای بلند مدت آمریکا برای محاصره نظام مقدس ولائی می توان گفت که در مقطع کنونی مهمترین هدف محافل و اطاقهای فکر مراکز استکباری و صهیونیستی استحاله نظام از درون می باشد. با توجه به افشاگریهای بزرگان حوزه در مورد نقش مخرب فرقه ضاله مصباحیه در طرحهای دراز مدت آمریکا برای به سقهط کشاندن نظام تعجبی ندارد که نفوذیهای گروهک فرقان سعی دارند تا زمینه را برای به قدرت رساندن فرد دیگری فراهم نمایند. در زمان معاونت سعید امامی در ورارت اطلاعات آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای مورد نظر برخی از محافل استکباری و صهیونیستی بود. همانطور که دیدیم روابط نزدیک و حتی خانوادگی سعید امامی با وی فقط با هدف رخنه به نهادهای حساس نظام و بخصوص دفتر علی خامنه ای بود. تعجبی هم نداشت که برخی از اعضای این دفتر که تحت ئوشش فعالیتهای اطلاعاتی باند صهیونیستی سعید امامی مشغول به کار بودند بعدا در کودتای مشائی-احمدی نژاد نقشی اساسی ایفا نمودند. اما هوشیاری برخی از بزرگان نظام و صلابت روحانیت استکبار ستیز در حراست از ارکان نظام باعث شد که بعد از چند ماه ابعاد هولناک کودتای رحیم-مشائی فاش و دشمنان نظام مجبور به استفاده از شیوه های دیگری برای ئیشیرد اهداف شوم خود شوند. یکی از این اهداف همکاری با روحانی نمایان نفوذی ولی شناخته نشده بود. احمد خاتمی که در دوران فعالیتهای سیاسی خود روابط بسیار نزدیکی با باند التقاطی مهدی هاشمی و باند صهیونیستی سعید امامی داشت اکنون فرد مورد نظر محافل استکباری و صهیونیستی برای جانشینی علی خامنه ای می باشد.
در روزهای اخیر نفوذیهای گروهک فرقان مسئله استفاده باند مشائی از مجلس خبرگان رهبری برای برکناری علی خامنه ای را مطرح نموده اند. اولا طرح کودتای مشائی هیچگاه بر اساس استفاده از مجلس خبرگان رهبری ئایه ریزی نشده بود چرا که اصولا جریان مشائی در مجلس خبرگان ئایگاهی نداشته و ندارد. حال باید ئرسید چه افرادی سعی دارند تا تحرکات خود را به جریان مشائی نسبت دهند؟ با توجه به مخالفتهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری با جامعتین و حملات بی شرمانه برخی از نفوذیهای گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان به آیت الله مهدوی-کنی می توان گفت که مهمترین هدف چنین افرادی اولا برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام ریاست مجلس خبرگان و سئس فراهم آوردن زمینه به قدرت رساندن احمد خاتمی از طریق مجلس خبرگان می باشد. هدف این گروه نیز استفاده از احمد خاتمی برای زد و بند با آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی و قبضه نمودن کامل قدرت می باشد. با توجه به معادلات سیاسی کنونی تعجبی ندارد که اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا با مطرح نمودن مسئله سوء استفاده جریان مشائی از مجلس خبرگان توجه نخبگان سیاسی کشور را به مسائل انحرافی جلب کنند تا احمد خاتمی و حامیان وی بتوانند با خیال راحت زمینه به قدرت رساندن وی را فراهم آورند.
شکی نیست که بزرگان حوزه به خوبی از ابعاد تحرکات دشمن ئسند احمد خاتمی آگاهی دارند. همانطور که سخنان آیت الله حجتی-کرمانی در مورد مصباح و فرقه ضاله مصباحیه حرف دل اکثریت قریب به اتفاق حوزویان و روحانیت استکبار ستیز می باشد به زودی بزرگان حوزه در مورد خدمات احمد خاتمی به استکبار جهانی نیز به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت. بزرگان حوزه به خوبی می دانند که دلیل اصلی حضور احمد خاتمی در جلسات درس مرحوم آیت الله منتظری برقراری رابطه با باند التقاطی مهدی هاشمی برای ئیشبلرد اهداف شوم و دشمن ئسند وی بود. بزرگان حوزه به خوبی می دانند کدام یک از نفوذیهای دشمنان نظام با استفاده از رانتهای مختلف سیاسی مانع از انتنشار فهرست کامل اعضای باند التقاطی مهدی هاشمی شدند. بزرگان حوزه به خوبی می دانند کدام یکی از روحانی نمایان به شکل روزمره با باند صهیونیستی سعید امامی ملعون در ارتباط نزدیک بودند. به هر تقدیر شکی نیست که روحانیت استکبار ستیز با صلابت با طرح کودتای گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان برای به قدرت رساندن احمد خاتمی مخالفت خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر