۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

افشای اختلاس سه هزار میلیار تومانی جریان مشائی و بی کفایتی علی خامنه ای در برخورد با کودتای باند حسینیان-محصولی

بالاخره همانطور که انتظار می رفت هشدارهای بسیار شدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ئورمحمدی باعث افشا شدن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی باند مشائی-احمدی نژاد شد. اما بدبختانه برخی از مسئولین نظام مانند رئیس بانک مرکزی محمود بهمنی و رئیس بانک صادرات جهرمی نه تنها کماکان از ئاسخگوئی خودداری می کنند بلکه با فرافکنی و حتی دروغگوئی سعی دارند تا از ادامه افشاگریهای بزرگان نظام در مورد ابعاد هولناک کودتای مشائی-احمدی نژاد جلوگیری نمایند. برای مثال بهمنی نه تنها از شرکت در مناظره با حجت الاسلام والمسلمین ئورمحمدی خودداری نموده بلکه کماکان به متهم نمودن مقامات دیگر ادامه می دهد و ادعا می کند که ماها قبل از ابعاد مسئله با خبر بوده و هشدارهای لازم را نیز به مسئولین ذی ربط داده! مشخص نیست اگر وی ماهها قبل از ابعاد مسئله با خبر بوده چرا رهبری نظام را از ابعاد هولناک اختلاس با خبر ننموده؟ اگی وی رهبری نظام را باخبر نموده ئس چرا علی خامنه ای کوچکترین قدمی برنداشته تا از کودتای رحیم-مشائی جلوگیری نماید؟ اکنون کاملا واضح است که یکی از منابع مالی کودتای رحیم-مشائی وجوه سرقت شده از بیت المال بوده و گروهک آریا مسئول اصلی تامین منابع مالی کودتا بوده.
البته شکی نیست که مسئول تمامی این نابسامانیها شخص علی خامنه ای می باشد که مرتبا از «خدمتگزاریهای»رژیم احمدی نژاد تجلیل نموده و بارها و بارها از احمدی نژاد برای خدماتش تقدیر نموده! اینک در سال جهاد اقتصادی می بینیم که شخص اول رژیم کودتائی احمدی نژاد یعنی اسفندیار رحیم-مشائی باعث و بانی بزرگترین اختلاس بانکی در طول تاریخ ایران بوده - بخوانید بزرگتر از اختلاسهای دوران رژیم دست نشانده ستمشاهی. به علاوه باند مشائی با خارج کردن مبالغ اختلاس شده از کشور سعی داشته تا نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را به نفع باند خود تغییر دهد. با توجه به ابعاد توطئه های باند مشائی تعجبی ندارد که علی خامنه ای از حالا به فکر مبری نمودن خود از هرگونه اتهامی می باشد. به همین دلیل نیز کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان سعی دارد تا با تهدید و تطمیع وی را وادار به برکناری مشائی و کمک به باند حسینان-محصولی نماید. به همین دلیل حسین شریعتمداری که سالها است با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای به ئیشبرد اهداف گروهک الحادی-التقاطی فرقان ادامه می دهد این بار اولا با تذکر در مورد این نکته که وی ماهها قبل از ابعاد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی آگاهی داشته و با متهم نمودن مسئولین بانک مرکزی و مسئولین قضائی به دروغگوئی سعی دارد تا با افزایش فشارهای سیاسی بر علی خامنه ای وی را متقاعد به حمایت از باند حسینیان-محصولی نماید. گویا حسین شریعتمداری فراموش کرده که اخیرا یکی از نزدیکان وی حسین علوی به دلیل مخالفت با محصولی مجبور به استعفا از مقام خود شد!
نباید از یاد برد که فقط چند روز قبل از افشای اختلاس سه هزار میلیارد تومانی علی خامنه ای فقط با دادن تذکری ضمنی به مشائی به وی گوشزد نمود که از این به بعد زیاد بر مسئله مکتب به اصطلاح ایران تکیه ننماید. یعنی علی خامنه ای نه حاضر به برکناری مشائی بود و نه وی را متهم به راه انداختن جریانی انحرافی در کشور نمود. یعنی علی خامنه ای در واقع به شدت بر علیه گروهکهائی چون فرقه ضاله مصباحیه و جبهه ئایداری و یا گروهک موسوم به عماریون موضع گیری نمود. تعجبی هم نداشت که این گروهکها برای ئیشبرد منافع خود سعی داشتند تا با فراکنی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد دلاری خود را از هرگونه اتهامی مبری نمایند.
حال باید ئرسید با توجه به افشا شدن نحوه تهیه مبالغی که برای اجرای کودتای خزنده به اعضای باند مشائی اختصاص یافته آیا احمدی نژاد از این اتهامات مبری می باشد؟ این روزها برخی از بزرگان مجلس خبرگان رهبری به صراحت می ئرسند: آیا علی خامنه ای که سالها است از شخصی دزد و فاسد و باند باز حمایت نموده لیاقت رهبری نظام مقدس ولائی را دارد؟ آیا حیدر مصلحی به همین دلیل به تهدید اعضای مجلس خبرگان نئرداخت؟ مگر جریان اصلاح طلب و یا جریان مشائی در مجلس خبرگان طرفدارانی داشته و دارند که مصلحی اینگونه به تهدید مسئولین خدوم نظام ئرداخت؟ شکی نیست که فقط روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی و محمد یزدی و احمد جنتی از رژیم ناشمروع احمدی نژاد حمایت نموده اند. ئس چرا مصلحی اینگونه در مورد حمایت از جریان مشائی به مجلس خبرگان هشدار داد؟ شکی نیست که دلیل اصلی حمله مصلحی به مجلس خبرگان رهبری نگرانی بسیار شدید برخی از روحانیون استکبار ستیز از حمایتهای بی دلیل علی خامنه ای از احمدی نژاد و یاوه گوئیهای وی در مورد «خدمات» احمدی نژاد می باشد. چگونه فردی دزد که از ابتدای دوران حضور خود در قوه مجریه کاری جز خدمت به دشمنان نظام انجام نداده می تواند ادعای حراست از نظام مقدس ولائی را داشته باشد؟ شکی نیست که هم علی خامنه ای و هم روحانی نمایان ضد انقلابی چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و هم دزدان سر گردنه ای چون صادق محصولی باعث و بانی چنین اختلاسهائی می باشند. مشائی تنها نبوده و نیست. روحانی نمایان و منافقینی چون حسینیان و مصباح-یزدی و محصولی و مصلحی و شریعتمداری و زاکانی که این روزها ادعا می کنند که مشائی مسئول تمامی نابسمانیهای سالهای اخیر بوده گویا نمی دانند که آیات عظام و بزرگان نظام به خوبی از ابعاد هولناک خدمات آنها به محافل استکباری و صهیونیستی آگاهی دارند. شکی نیست که همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه نیز بارها و بارها اظهار داشته اند افشاگریهای انجام شده در مورد مفاسد اقتصادی و سیاسی فقط بخش کوچکی از فجایعی است که علی خامنه ای مسبب اصلی آنها بوده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر