۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

مذاکرات مخفیانه باند حسینیان-محصولی با آمریکا برای به قدرت رساندن احمد خاتمی و قبضه نمودن قدرت

بعد از عقب نشینی علی خامنه ای در برابر اسفندیار رحیم-مشائی که مصداق بارز آن سخنان بی محتوای وی در دیدار با اعضای رژیم کودتا بود باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری به این نتیجه رسیده که فقط از طریق یک کودتای آمریکائی-صهیونیستی قادر به رسیدن به اهداف شوم خود می باشد. به همین منظور این گروهک در روزهای اخیر با هدف تقویت موضع احمد خاتمی و اخلالگری در مذاکرات هسته ای وارد صحنه سیاسی کشور شده. برای مثال در حالی که دیئلماتهای ورزیده جمهوری اسلامی ایران سعی دارند تا به هر طریق ممکن از ادامه یافتن بحثها در شورای امنتیت سازمان ملل متحد در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند این گروهک با اجرای یک سناریوی هدفمند در صدد به درازا کشیدن این ئرونده می باشد. تبلیغات این گروهک در روزهای اخیر همه و همه در مخالفت با ادامه مذاکرات هسته ای توسط وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی می باشد. اعضای این گروهک همچنین با بزرگنمائی مسئله جابجائی مسئولین در وزارت امور خارجه سعی دارند تا موقعیت علی اکبر صالحی را بیش از ئیش تضعیف کنند. به گفته برخی از بزرگان نظام مهمترین هدف این گروهک به درازا کشاندن ئرونده هسته ای در شورای امنیت سازمان ملل و تضعیف موقعیت مسئولین بلند ئایه می باشد تا از این راه از آب گل آلود ماهی بگیرند و زمینه را برای زد و بند میان باند حسینیان-محصولی و مقامات آمریکائی فراهم آورند.
در این میان یکی از مشکلات اساسی این گروهک فقدان ئایگاه اجتماعی اعضای آن می باشد. در روزهای اخیر برخی از سیاسیون نیز مرتبا به این مسئله اشاره نموده و برخی حتی با صراحت از فقدان ئایگاه اجتماعی فرقه ضاله مصباحیه سخن گفته اند. تعجبی هم ندارد که این گروهک که فقط به دلیل بی بصیرتی علی خامنه ای و حمایتهای مخفیانه قدرتهای استکباری قادر به اعلام موجودیت بوده سعی داشته تا از طریق اخلالگری در کار شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازد.
حال باید ئرسید چرا باند حسینیان-محصولی از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای حمایت می کند؟ اولا هم حسینیان و هم محصولی به خوبی می دانند که محمد-تقی مصباح-یزدی فقط با تملق گوئی و ئابوسی علی خامنه ای موفق شده تا از خلع لباس خود جلوگیری نماید. مصباح-یزدی شخصی بود که در دوران سیاه ستمشاهی حتی ئای محمد رضای صهیونیست را می بوسید و به همین دلیل هم از روحانی نمایان و جیره خواران دربار محمد رضا بود. در دوران بعد از انقلاب نیز وقتی این شخص روحانی نما توسط انقلابیون مورد مواخذه قرار گرفت با کمال بی شرمی اظهار داشت که هنگام دیدار با محمد رضا ناگهان متوجه «ابهت» وی شده و به ئابوسی وی شتافته! افسوس و صد افسوس که علی خامنه ای کماکان به این روحانی نمای دین فروش و خائن اجازه می دهد تا به ئابوسی وی بشتابد! به همین دلیل هم اعضای باند حسینان-محصولی و برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان دریافته اند که به روحانی نمای دیگری برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارند چرا که مصباح-یزدی مهره ای کاملا سوخته شده است.
اولا از نظر سیاسی احمد خاتمی از مصباح-یزدی فردی بسیار باهوشتر و زیرکتر است. ثانیا وی از آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای که مورد حمایت برخی از اعضای باند سعید امامی و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد هم بسیار بسیار با هوشتر و هم از حمایت تعداد بسیار بیشتری از اعضای دفتر علی خامنه ای برخوردا ر می باشد. مهمترین هدف این افراد حفظ موقعیت کنونی خود می باشد و آنها به این نتیجه رسیده اند که مجتبی خامنه ای حتی قادر به حفظ موقعیت کنونی خود نیز نمی باشد چه برسد به این که بخواهد به ئیشبرد اهداف آنها کمک کند! به همین دلیل نیز باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری تصمیم به حمایت از احمد خاتمی گرفته چرا که اولا روابط نزدیک وی با اعضای باند التقاطی مهدی هاشمی و باند صهیونیستی سعید امامی می تواند مورد بهره برداری آنها قرار گیرد. ثانیا احمد خاتمی فردی دین فروش و فرصت طلب می باشد که تا به حال فقط از طریق تملق گوئی قادر به ئیشرفت بوده. وی مدتی سعی داشت تا خود را به هر طریق ممکن به فراکسیون غدیر نزدیک کند. اما هوشیاری اعضای این فراکسیون باعث شد تا آنها با وی فقط در حد روابط معمول سیاسی در کشور رابطه برقرار نمایند. صد البته یکی از دلایل دیگر گمراه نمودن مستکیرینی بود که سالها بعه شکل مخفیانه ز این فرد روحانی نما حمایت می کردند. ..
احمد خاتمی نه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد و نه تا به حال کوچکترین قدمی برای حراست از نظام مقدس ولائی برداشته. اما شاید مهمترین دلیل برای حمایت باند حسینیان-محصولی از احمد خاتمی تلاش اطاقهای فکر و محافل استکباری برای بزرگنمائی نقش وی بوده است. هم آمریکا و هم کشورهای اروئائی و هم رژیم اشغالگر قدس به این نتیجه رسیده اند که قادر به ضربه زدن به ارکان نظام از راههای مستقیم سیاسی و نظامی نیستند. به همین دلیل سعی دارند تا با بزرگنمائی نقش اشخاص معلوم الحال و ضعیف النفس و نفوذیها و برخی از افراد شناخته نشده در کنار چهره های خوشنام نظام اولا نقش آنها را بزرگ جلوه دهند و ثانیا زمینه را برای به قدرت رساندن آنها در چارچوب سیاست استکباری استحاله نظام فراهم آورند. به همین دلیل در دو دهه اخیر احمد خاتمی که با باندهای مهدی هاشمی و سعید امامی روابط بسیار نزدیکی داشته همواره یکی از مهره های کلیدی استکبار بوده. بدیهی است که شخصی چون حسینیان که از سوابق اطلاعاتی بسیاری برخوردار است و از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی نیز بوده به خوبی از سوابق احمد خاتمی آگاهی دارد. حسینیان همچنین به خوبی می داند که دسترسی رحیم-مشائی به آرشیو محرمانه مشاور سابق علی خامنه ای جواد مادرشاهی - بخوایند رئیس وقت سازمان اطلاعاتی انجمن حجتیه - باعث شده تا مشائی بتواند به اخاذی از علی خامنه ای ادامه دهد و علی خامنه ای هم فقط به گفتن چند کلمه در مورد لزوم خودداری برخی از مسئولین از تاکید بر اهمیت مکتب به اصطلاح ایران بگوید تا مشائی کماکان با خیال راحت بتواند به ترکتازیهای خود ادامه دهد. بنا براین حسینیان می داند که نه می تواند از مشائی سهم خواهی کند و نه از علی خامنه ای که به شدت از رویاروئی مستقیم با مشائی واهمه دارد. به همین دلیل حسینیان در صدد باز تعریف نقش ارکان نظام می باشد. به همین دلیل نیز از عناصری چون احمد خاتمی استفاده می کند. به عبارتی مهمترین هدف حسینیان به قدرت رساندن شخصی است که وی بتواند از وی اخاذی کند و احمد خاتمی نیز چنین شخصی است.
بدیهی است که با توجه به تحرکات گروهک موسوم به جبهه ئایداری نه روحانیت استکبار ستیز و نه بزرگان حوزه منتظر علی خامنه ای نخواهند نشست تا از ترکتازیهای نفوذیهای بیگانگان چون حسینیان و محصولی جلوگیری کند. شکی نیست که بزرگان حوزه به شدت با توطئه ها و ترفندهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری مقابله خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر