۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

تهدید احمدی نژاد به افشاگری در مورد نقش باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی در مفاسد اقتصادی و بی آبروئی علی خامنه ای

اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد در مورد مفاسد اقتصادی حاکی از بی احترامی وی به امت اسلامی می باشد. احمدی نژاد شخصی است که با فراکنی و دروغگوئی در مورد مفاسد اقتصادی که نمونه بارز آن تحرکات باند الحادی-التقاطی ئالیزدار بود سعی داشت تا با دادن شعارهای عامه ئسند و وعده های توخالی برای خود آرای انتخاباتی خریداری کند. اما فاش شدن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی که به گفته برخی از مسئولین نظام و متخصصصین امور اقتصادی فقط یک نمونه از مفاسد اقتصادی در کشور می باشد حاکی از تاراج بیت المال توسط مسئولین بلند ئایه قوه مجریه می باشد. شکی نیست که با توجه به حمایتهای بی دریغ علی خامنه ای از رژیم نامشروع و فاسد کودتا وی مسئول اصلی این همه نابسامانی و فساد در کشور است. اکنون امت حزب الله به خوبی می بیند که اختلاس سه هزار میلیارد تومانی - بخوانید بزرگترین اختلاس در طول تاریخ ایران - که فقط یک مورد از مفاسد اقتصادی در سالهای گذشته می باشد باعث شده که برخی از بزرگان نظام به صراحتهشدار دهند که فساد حتی از دوران رژیم دست نشانده ستمشاهی نیز بیشتر است.
بی دلیل نیست که در روزهای گذشته برخی از بزرگان حوزه های علمیه به صراحت اظهار داشته اند که فساد در دربار علی خامنه ای بیداد می کند. بی دلیل نیست که روحانی نمایان و منافقین و التقاطیونی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و علی سعیدی و مجتبی ذوالنوری و حمید رسائی و غلامحسین الهام و حسین شریعتمداری که خود سالها از طریق تاراج بیت المال برای مستکبرین خوش خدمتی کرده اند از «ئاکدستی» علی خامنه ای سخن می گویند! بی دلیل نیست که علی سعیدی که رزمندگان اسلام از وی دل خونی دارند با کمال وقاحت اظهار می دارد که به احمدی نژاد گفته که در صورت فاصله گرفتن از مشائی هنوز می تواند یک «قهرمان» باشد! گویا مشائی تنها شخص فاسدی است که در دفتر احمدی نژاد حضور داشته!
علی خامنه ای در خطبه های نماز جمعه معروف بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد که در آن به حمایت همه جانبه از کودتای انتخاباتی وی ئرداخت اظهار داشت که مختصر آبروئی دارد که از آن برای حراست از نظام استفاده می کند! اما در طول این دو سال احمدی نژاد همین مختصر آبروی علی خامنه ای را نیز برد و چیزی جز بی آبروئی و شرم و رو سیاهی برای وی به ارمغان نیاورد. موضوع اختلاس سه هزار میلیارد تومانی حاکی از وجود شبکه های فساد در بطن رژیم کودتا می باشد و سخنان مسئولین خدوم نظام و اقتصاد دانان حاکی از وجود تعداد بسیاری از شبکه های مافیائی اقتصادی در برخی از حساسترین نهادهای نظام و منجمله در سیستم بانکی کشور می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند در چنین شرایطی سخنان بی ربط علی خامنه ای در حمایت از «دولت خدمتگزار» یا حاکی از بی کفایتی و بی بصیرتی خود وی می باشد و یا حاکی از دروغگوئی وی برای حفظ قدرت شخصی خود از طریق کمک به مافیاهای باند مشائی-احمدی نژاد.
اما اکنون که این شبکه های مافیائی با یکدیگر دچار مشکلات عدیده ای شده اند مشکلات علی خامنه ای نیز دو چندان شده اند. در روزهای اخیر برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و احمد وحید-دستجردی سعی داشته اند تا با فرافکنی و محدود نمودن تحقیقات در مورد اختلاسها در سیستم بانکی کشور به باند رحیم-مشائی زمینه افزایش قدرت و ثروت خود را فراهم آورند. تعجبی هم نداشت که احمدی نژاد دست به ضد حمله زد و با تهدید به افشاگری در مورد ابعاد هولناک مفاسد اقنصادی گروهکهای مخالف رحیم-مشائی فشار سیاسی بر علی خامنه ای را نیز دو چندان نمود. احمدی نژاد به خوبی می داند که باند وحید-دستجردی با سوء استفاده از قراردهای نفتی مشغول خرید و فروش کرسیهای مجلس شورای اسلامی بوده. تعجبی هم ندارد که مشائی با استفاده از این اطلاعات سعی دارد تا هرچه زودتر زمینه برکناری وحید-دستجردی را فراهم آورد. ..
اما تهدیدات احمدی نژاد به افشاگری و سکوت برای جلوگیری از نگرانی علی خامنه ای حاکی از دخالت داشتن برخی از نزدیکان علی خامنه ای و بخصوص باند مجتبی خامنه ای در مفاسد اقتصادی می باشد. فساد مجتبی خامنه ای مسئله ای نیست که امت اسلامی از آن آگاه نباشد و زبانزد خاص و عام است. حمایت آقا زاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای که سالها با باند صهیونیستی سعید امامی در ارتباط بود از بقایای این باند صهیونیستی مسئله ای نیست که آیات عظام و بزرگان نظام از آن بی اطلاع باشند. اما با وجود این برخی از اعضای باند سعید امامی چون روح الله حسینیان و حمید رسائی و حسن شایانفر حسین شریعتمداری و عباس سلیمی-نمین دست به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان زدند. در مقطع کنونی نیز تنها اختلاف میان اعضای کادر رهبری گروهک فرقان حمایت از احمد خاتمی یا مجتبی خامنه ای به عنوان جانشین علی خامنه ای می باشد. باند حسینیان-محصولی که با شبکه احمد وحید-دستجردی در ارتباط بوده به این نتیجه رسیده که مجتبی خامنه ای به دلیل بی سوادی در امور مذهبی و فقهی و بی عرضگی سیاسی و بی کفایتی در امور اجرائی اصلا مهره قابل اعتمادی نیست و تنفر شدید امت اسلامی از وی نیز ئایه های رژیم کودتا را به شدت متزلزل خواهد نمود. به همین دلیل در هفته های اخیر باند حسینیان-محصولی با هدف حمایت از جانشینی احمد خاتمی به صحنه سیاسی کشور وارد شده و از اختلافات میان گروه 7+8 و گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای تضعیف موقعیت آیت الله مهدوی-کنی و برکناری ایشان از ریاست مجلس خبرگان رهبری سوء استفاده نموده.
اما دفتر احمدی نژاد با سخن گفتن در مورد شبکه اطلاع رسانی مشرق در واقع در مورد تبلیغات باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی نیز هشدار بسیار شدیدی داده و تهدید به افشاگری نموده. به راستی کدام اصولگرائی است که نداند این باندها با استفاده از رانتهای دولتی از بوقهای تبلیغاتی خود برای تضعیف ارکان نظام و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی و ملوک الطوایفی استفاده نموده اند؟ اما اکنون جنگ بر سر قدرت و ثروت در بطن رژیم نامشروع کودتا باعث شده تا احمدی نژاد تهدید به افشاگری بر علیه باندهای حسینیان-محصولی و احمد وحید-دستجردی نماید. حال باید منتظر بود و دید آیا علی خامنه ای اقدام به برکناری احمدی نژاد خواهد نمود و یا این که به دلیل نگرانی از استفاده مشائی از اسناد محرمانه آرشیو مشاور سابق وی جواد مادرشاهی با سکوت نظاره گر برکناری حسینیان و محصولی و وحید-دستجردی خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر