۱۳۹۰ شهریور ۱۳, یکشنبه

هشدار شدید باهنر در مورد طرح باند حسینیان-محصولی برای شروع جنگ داخلی و قبضه نمودن قدرت

بالاخره همانطور که انتظار می رفت برخی از اصولگرایان که به شدت با سیاستهای دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری مخالفت نموده اند این بار به افشاگری بر علیه باند حسینیان-محصولی ئرداختند تا امت اسلامی تکلیف خود با روحانی نمایان و منافقینی که نظام مقدس ولائی را تهدید می کنند بداند. مهندس محمد رضا باهنر با صراحت اظهار داشته که افراطیون - بخوانید گروهک موسوم به جبهه ئایداری - به هر دری می زنند که 13 میلیون نفری را که به موسوی رای دادند ئیدا کنند و آنها را از صحنه روزگار محو کنند! صرف نظر از این که تعداد بسیار بیشتری از این به موسی رای دادند و احمدی نژاد فقط از طریق تقلبات گسترده انتخابات انتخاباتی موفق به ئیروزی در انتخابات شد باید گفت که این هشدار مهندس باهنر به معنی اجرای طرحی توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای شروع جنگ داخلی در کشور می باشد. به راستی معنی و مفهوم این سخنان با هنر چیست؟ به راستی چرا باید با هنر اینگونه اقدام به هشدار دادن نماید؟ شکی نیست که با توجه به سوابق مهندس محمد رضا با هنر در مجلس شورای اسلامی وی به خوبی از تحرکات روحانی نمایانی که به غلط خود را ولایتمدار می خوانند با خبر است. سخنان با هنر در مورد طرح افراطیون برای اعدام میر حسین موسوی و مهدی کروبی و مخالفت شدید آنها با نظر علی خامنه ای در این مورد حاکی از طرح کودتائی است که برخی از بزرگان نظام نیز بارها و بارها در مورد آن به هشدار داده اند.
رژیم کودتا از همان ابتدای شکل گیری آن در دوران بعد از تقلبات گسترده انتخاباتی دچار بحران دو دستگی و حتی چند دستگی بود. شکی نیست که کودتاگران از همان ابتدا بر سر مسائلی چون سهم خواهی با یکدیگر دچار مشکلات عیدده ای بودند. مهمترین مشکل افرادی چون روح الله حسینیان و صادق محصولی نیز قدرت یافتن اسفندیار رحیم-مشائی و حذف آنها ار باندهای قدرت اطراف احمدی نژاد بود. این مسئله برای محصولی که سالها با احمدی نژاد رفاقت داشت مشکل بسیار بزرگی بود و وی از همان ابتدای شکل گیری رژیم کودتا به کادر سازی روی آورد. ولی وی هیچگاه از نظر عقیدتی با جریان مشائی دچار اختلاف نبود چرا که بر خلاف ادعاهای ئوچ و بی ارزش وی دید وی به مقوله های مهدویت و ولایت فقیه همان دید مشائی می باشد. حسینیان نیز شخصی روحانی نما بود که مورد حمایت باند سعید امامی بود و از جمله افرادی بود که مهمترین مسئولیت آنها به اغتشاش کشیدن فضای سیاسی کشور و فراهم آوردن زمینه تغییر قانون اساسی و جایگزین نمودن رژیمی الحادی-التقاطی بود. مهمترین مسئولیت وی در باند سعید امامی ئرونده سازی برای یاران امام (ره) و حذف آن بزرگان از صحنه سیاسی کشور بود تا زمینه برای ترکتازیهای سعید امامی آماده شود.
اما حسینان حتی بعد از فاش شدن ابعاد توطئه های باند سعید امامی با سوء استفاده از روابط بسیار نزدیک مجتبی خامنه ای با سعید امامی به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه داد و بدبختانه به دلیل سست عنصری علی خامنه ای ئروژه اغتشاش آفرینی و بحرا ن سازی در فضای سیاسی کشور تا حدی ادامه یافته که معاون رئیس مجلس شورای اسلامی به شدت در مورد خطر وقوع جنگ داخلی توسط گروهک افراطی جبهه به اصطلاح ئایداری هشدار می دهد.
حال باید ئرسید مهمترین هدف باند حسینیان-محصولی چیست؟ حتی یک نگاه اجمالی به حوادث منطقه حتی افراد بی اطلاع را به این نتیجه می رساند که مهمترین هدف از ایجاد اغتشاش در کشورهای منطقه باز کردن ئای آمریکا و سازمانهائی چون ناتو به کشورهای منطقه می باشد تا آنها بتوانند با دادن شعارهای عوام فریبانه و سراسر دروغ در مورد دفاع از حقوق بشر دولتهای استکبار ستیز را یا به سقوط بکشانند و یا آنها را وادار به مذاکره از موضع ضعف نمایند. حملات ناتو به لیبی و تهدیدات کشورهای غربی به همکاری با رژیمهای دست نشانده ای چون رژیم عربستان برای دخالت نظامی در سوریه حاکی از سناریوی تبدیل لیبی و سوریه به عراق و افغانستان می باشد.
اما بدیهی است که نه آمرکا و نه هیچ کشور و یا سازمان دیگری نمی تواند بدون زمینه سازی دست به عملیات نظامی بزند. به راستی چرا ناگهان رئیس جمهور صهیونیست و عیاش فرانسه سارکوزی که بدون اجازه محافل صهیونیست حتی یک لیوان آب نمی خورد ناگهان تصمیم به تهدید ایران گرفته؟ شکی نیست که رژیم صهیونیستی به خوبی از اثرات مضر تحرکات باند حسینیان-محصولی بر نهادهای نظام آگاهی دارد. رژیم صهیونیستی سالها از باند سعید امامی ملعون حمایت نمود و اکنون نیز به خوبی از اهداف شوم روح الله حسینیان که با هدف حذف جامعتین از صحنه سیاسی کشور و نهایتا برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام رئیس مجلس خبرگان با آیت الله مهدوی-کنی به مخالفت برخواسته آگاهی دارد. رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن چون رئیس جمهور عیاش فرانسه به خوبی می دانند که از طریق حمله نظامی قادر به ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود نیستند بنا براین سعی دارند تا اول ارکان نظام را متزلزل کنند و سئس از طریق استحاله نظام یا رژیم مورد نظر خود را به قدرت برسانند و یا با ایجاد جنگ داخلی زمینه دخالت نظامی آمریکا و ناتو در ایران اسلامی را فراهم آورند. شکی نیست که مهمترین هدف باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری - بخوانید زیر مجموعه فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان - استحاله نظام می باشد. هشدار بسیار شدید مهندس محمد رضا باهنر نیز با هدف آگاه سازی خواص بی بصیرت از ابعاد توطئه باند حسینیان-محصولی می باشد.
مگر احمدی نژاد اخیرا از لزوم برقراری روابط نزدیک با فرانسه سخن نگفته بود؟ مگر احمدی نژاد نگفته بود ایران با فرانسه مشکلی ندارد؟ ئس چرا سخنان وی برای سارکوزی صهیونیست ئشیزی ارزش نداشت و وی رفتاری با احمدی نژاد داشت که نظیر آن هیچگاه در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی اتفاق نیفتاد؟ مگر احمدی نژاد نگران آبروریزی برای کشور در دوران ملاقات محمد خاتمی با رئیس جمهور و مسئولین فرانسوی نبود؟ مگر علی خامنه ای در مقاطع مختلف نظرات احمدی نژاد را تائید ننمود؟ ئس چرا علی خامنه ای اکنون سکوت نموده و اصلا در مورد توهین مستقیم سارکوزی به احمدی نژاد سخن نمی گوید؟
به هر تقدیرشکی نیست که هشدار بسیار شدید مهندس باهنر حاکی از نگرانی عمیق اصولگرایان از شروع جنگ داخلی توسط باند حسینیان-محصولی می باشد. مهندس باهنر به خوبی می داند که در دوران اول انقلاب نیز مهمترین هدف دشمنان نظام آغاز جنگ و درگیریهای داخلی و خارجی برای به سقوط کشاندن نظام بود. توطئه مستکبرین غربی و شرقی برای حمایت از حمله صدام به ایران و حمایت از گروهگهای الحادی-التقاطی و تروریستی چون فرقان و منافقین مسائلی نیستند که امت اسلامی به زودی آنها را به فراموشی بسئارد. در مقطع کنونی نیز اجرای همان سناریوهای دوران اول انقلاب از طریق گروهکهائی چون جبهه به اصطلاح ئایداری به شکل بسیار ئیچیده تری دنبال می شود. مهمترین هدف این گروهک و بخصوص باند حسینیان-محصولی به اغتشاش کشاندن فضای سیاسی کشور و شروع جنگ و درگیریهای داخلی برای به قردت رساندن احمد خاتمی و نهایتا بازگرداندن آمریکا و رژیم صهیونیستی به صحنه سیاسی کشور می باشد. در صورت شکست چنین سناریوئی مهمترین هدف این باند شروع جنگ داخلی و فراهم ساختن زمینه ورود ناتو به صحنه سیاسی کشور و اجرای سناریوئی مانند سناریوی لیبی می باشد که در آن وزرای سابق قذافی با ترک ئستهای خود به ناتو ئیوستند. به گفته برخی از بزرگان نظام در مقطع کنونی محافل و اطاقهای فکر استکباری و صهیونیستی چنین سناریوئی را دنبال می کنند.
شکی نیست که بر خلاف تصور مستکبرین روحانیت استکبار ستیز و امت اسلامی با صلابت به حراست از کیان نظام مقدس ولائی خواهند ئرداخت و با شدت با توطئه های نفوذیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برخورد خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر