۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

انقلابهای منطقه و طرح باند حسینیان-محصولی برای ایجاد اختلاف میان ایران و ترکیه و قبضه نمودن قدرت

در حالی که انقلابهای کشورهای عربی تا حدی باعث کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و انزوای بیشتر رژیم اشغالگر صهیونیستی شده اند اعضای کاردر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-اتقاطی فرقان که نقشی اساسی در تمامی تحرکات باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری ایفا می کنند سعی دارند تا با فراکنی و دادن شعارهای عامه ئسندانه و حمایت ظاهری از علی خامنه ای زمینه ایجاد بجران در روابط ایران و ترکیه را فراهم آورند. در روزهای اخیر اعضای باند حسینیان-محصولی و یا برخی از افراد ولبسته به گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا با استناد به مسائلی چون اختلافات میان علی خامنه ای و نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان و یا حمایت اردوغان از تفکیک دین از سیاست و یا حمایت ترکیه از سئر موشکی ناتو زمینه ایجاد بحران در روابط ایران و ترکیه را فراهم آورند. البته مهمترین هدف گروهک موسوم به جبهه ئایداری منزوی نمودن هر چه بیشتر ایران در منطقه و سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای برای کمک به حمله آمریکا به ایران و سئس اجرای سناریوئی مانند لیبی در ایران می باشد. نفوذیهای گروهک فرقان در میان اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا اولا مانع از افزایش نفوذ سیاسی ایران در کشورهای منطقه شوند و ثانیا با کمک به انزوای ایران در منطقه زمینه حمله نظامی آمریکا به ایران را فراهم آورند. مهمترین هدف باند حسینیان-محصولی زمینه سازی برای حمله آمریکا و قبضه نمودن قدرت از طریق مذاکره در شرایط جنگی می باشد. البته این مسئله نیز شایان ذکر است که در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد رژیم کودتا سعی داشت تا با زمینه سازی برای منزوی نمودن ایران در سطح بین المللی مقدمات کودتای رحیم-مشائی را فراهم آورد. اما بعد از آن که مشائی از طریق یک کودتای خزنده موفق به قبضه نمودن قدرت و حتی تسلط بر شرکت ملی نفت ایران شد از سیاست مذاکره و عادی سازی روابط با آمریکا حمایت نمود. اما در حال حاضر رژیم صهیوینستی در حال سنگ اندازی در روابط ایران و آمریکا و ایران و ترکیه و هند می باشد و شکی نیست که اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز نقشی اساسی در طرح این رژیم برای ایجاد بحرانهای سیاسی و اجتماعی در ایران دارند. در واقع اعضعی این گروهک الحادی-التقاطی نقشی مانند سازمان صهیونیستی ارگنکن در ترکیه دارند و باند سعید امامی نیز بسیار شبیه به شبکه های سازمان ارگنکن بود.
شکی نیست که تجزیه و تحلیل اردوغان از مسائل منطقه بر اساس منافع کشور ترکیه می باشد و نه نظرات علی خامنه ای. علی خامنه ای ممکن است موفق شده باشد چند روحانی نمای بی بصبرت و ضد انقلاب و یا چند فرد متملق و چائلوس را متقاعد نموده باشد تا از صبح تا شب از وی تعریف و تمجید کنند اما وی نباید انتظار داشته باشد که کشوری مانند ترکیه نظرات وی را مبنای سیاست منطقه ای خود قرار دهد. تبلیغات برخی از بوقهای تبلیغاتی گروهک الحادی-التقاطی فرقان چون نشریه 9 دی در مورد تهدیدات یک مقام نظامی و ارسال نامه برای اردوغان حاکی از یک سناریوی هدفمند برای ایجاد بحران نظامی در روابط ایران و ترکیه و استفاده آمریکا از سئر دفاع موشکی در خاک ترکیه می باشد می باشد که بدون شک بی ربط با توطئه های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ایجاد بحران در روابط ایران و ترکیه نیست. بر خلاف اظهارات برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون حمید رسائی رژیم صهیونیستی بسیار نگران مواضع سیاسی اردوغان می باشد و به همین دلیل نیز سعی دارد تا از طریق گروهک فرقان اقدام به ایجاد بحران در روابط ایران و ترکیه نماید. تا به حال اردوغان سعی داشته تا به هر طریق ممکن با دخالت نظامی کشورهای غربی در منطقه مخالفت کند و به همین دلیل سیاست وی در قبال انقلاب مصر سیاست قدم به قدم بوده است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی در تبلیغاتش بر علیه گروههای اسلامگرا مرتبا می گوید که مسئله تمام شده و و وقوع انقلاب در کشورهای منطقه باید باعث دخالت مستقیم آمریکا و حتی استفاده از سلاحهای کشتار جمعی شود. یعنی در واقع تبلیغات اعضای کادر رهبری گروهک فرقان و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه می باشند. البته این مسئله اصلا باعث تعجب بزرگان نظام نشده است چرا که گروهک الحادی-التقاطی فرقان توسط باند صهیونیستی سعید امامی بازسازی شد. مهمترین هدف این باند نیز ایجاد بحران در روابط ایران با کشورهای مهم جهان و ایجاد اغتشاشات داخلی به بهانه دفاع از «ارزشها» بود. البته اعضای این باند صهیونیست نه کوچکترین اعتقادی به قانون اساسی نظام مقدس ولائی داشتند و نه تا به حال در عمر خود کوچکترین قدمی برای دفاع از ارزشهای نظام برداشته بودند. این عده با سوء استفاده از بی بصیرتی افرادی چون مجتبی خامنه ای و میر حجازی اولا سعی داشتند تا سیاستمداران و مسئولین خردگرا را از دفتر علی خامنه ای بیرون برانند و سئس به بهانه حراست از نظام زمینه نفوذ اربابان بیگانه خود در برخی از حساسترین نهادهای نظام منجمله دفتر علی خامنه ای را فراهم آورند.
بحران فزاینده در نظام بانکی کشور که نتیجه مستقیم اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد تومانی و اختلاسهای بزرگ دیگری است که هنوز در مورد آنها اطلاع رسانی انجام نشده باعث نگرانی شدید گروهک موسوم به جبهه ئایداری و بخصوص باند حسینیان-محصولی شده است. این جریان به خوبی می داند که یکی از دلایل اساسی درگیری میان رحیم-مشائی و حسینیان و محصولی سهم خواهی حسینیان و محصولی از درآمدهای ارزی حاصل از زد و بندهای رحیم-مشائی با اعضای مافیای ترکیه و بخصوص شخصی به نام علی اوسن بود. بعد از آن که حسینیان و محصولی به این نتیجه رسیدند که آنها قادر به مال اندوزی از این طریق نخواهند بود سعی به ایجاد بحران در روابط ایران و ترکیه نمودند. اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در حالی از سیاستهای اردوغان انتقاد به عمل می اورند که آمریکا به شدت به ترکیه در مورد کمک به حل بحران میان ایران و هند هشدار داده. بدیهی است که رژیم صهیونیستی که سالها است با کشورهای ترکیه و هند روابط راهبردی داشته از بهبود روابط ایران با این دو کشور اصلا خوشنود نیست. تعجبی هم ندارد که این رژیم سعی دارد تا به هر نحو ممکن در روابط ایران و ترکیه و ایران و هند را بحرانی نماید. در این میان مهمترین حربه رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ضربه زدن به روابط ایران و ترکیه استفاده از باند حسینیان-محصولی می باشد.
با توجه به همکاریهای گسترده میان اعضای باند سعید امامی و رژیم صهیونیستی و نقش بسیار مهم حسینیان و محصولی در باند سعید امامی تعجبی ندارد که در مقطع کنونی محافل صهیونیست با کمک این باند سعی دارند تا به هر نحو ممکن روابط ایران و ترکیه را بحرانی نمایند.
اما اظهارات علی خامنه ای در اولین اجلاس بیداری اسلامی حاکی از بی اطلاعی وی از شرایط منطقه می باشد. علی خامنه ای ممکن است بتواند چند کلمه برای مردم کشورهای بحران زده ای که مورد حملات بی امان مستکبرین قرار گرفته اند موعظه کند ولی حقیقت این است که این اردوغان بود که مورد حمایت مردم و اسلامگرایان مصر و لیبی قرار گرفت. البته شکی نیست که برخی از اعضای گروههائی چون اخوان المسلمین از تمامی سخنان اردوغان اظهار رضایت ننمودند ولی این افراد سعی دارند تا به هر نحو ممکن حساب خود را از حساب علی خامنه ای جدا کنند. به همین دلیل اردوغان و حتی رهبران کشورهای مستکبری چون انگلیس و فرانسه که سالها مردم خاورمیانه را استثمار نموده اند مورد استقبال مردم لیبی قرار گرفتند ولی کسی از نظرات علی خامنه ای حمایت ننمود! این به دلیل حمایت مردم کشورهای مصر و لیبی از استکبار و مستکبرین نیست. اگر همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند علی خامنه ای قدری بصیرت داشت کمی به اطراف خود نگاه می کرد و می دید که مسائلی چون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی آن هم در سال جهاد اقتصادی باعث تنفر امت اسلامی از رژیم نامشروعی شده که از طریق تقلب و کودتا و کشتار و شکنجه مردم به قدرت رسیده. در حالی که مافیاها و باندهای قدرت و ثروت مرتبا با یکدیگر برای مذاکره با آمریکا و حتی رژیم صهیونیستی در رقابت می باشند و اعضا و زیر مجموعه های این باندها هر کدام درگیر اختلاسهای بزگ می باشند و فساد و فحشا در کشور بیداد می کند علی خامنه ای در موقعیتی نیست که بخواهد برای مردم کشورهای دیگر موعظه کند. حمایت بی دلیل وی از جلاد سوریه بشار اسد که همواره از ادعاهای حکام دست نشانده امارات بر جزایر سه گانه و از طرح سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت نموده یکی از دلایل اصلی دل زده شدن بزرگان حوزهای علمیه و مسئولین خدوم نظام از ولایت علی خامنه ای می باشد. مگر مردم سوریه انسان نیستند؟ مگر اسد نیز مانند قذافی و مبارک مردم کشور خود را قتل عام نمی کند؟ ئس چرا علی خامنه ای از مردم مسلمان سوریه حمایت نمی کند؟ ای وی حتی به اندازه افرادی التقاطی مانند مشائی و احمدی نژاد بصیرت ندارد؟
شکی نیست که مهمترین هدف گروهک بازسازی شده فرقان از ایجاد بحران در روابط ایران و ترکیه فراهم نمودن زمینه برای توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی او حمایتهای آنها ز گروهکهای تجزیه طلب و تروریستی چون ئژاک و گروهکهای ملحد و تروریستی چون منافقین می باشد. مهمترین هدف این گروهکها ایجاد اغتشاشات گسترده سیاسی و قومی در ایران و ایجاد بحران در روابط ایران و کشورهای حامی ایران در مجامع بین المللی می باشد تا از این راه آمریکا و رژیم صهیونیستی بتوانند با خیال راحت هم از سلاح تحریم و هم از تهدید جنگ برای ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود استفاده کنند. مهمترین هدف این گروهک نیز قبضه نمودن کامل قدرت می باشد. تا به حال این گروهک موفق شده با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای زمینه انزوای ایران در مجامع بین المللی را فراهم نماید و یکی از دلایل اصلی ادامه تحریمها بر علیه ایران حضور اعضای همین گروهک در برخی از نهادهای کلیدی نظام است. تعجبی هم ندارد که برخی از مجامع بین المللی که زیر نفوذ مستقیم آمریکا و محافل صهیونیست می باشند مرتبا اسامی برخی از اعضای این گروهک الحادی-التقاطی را در کنار نام مسئولین خدوم نظام قرار می دهند تا از این راه برای آنها وجهه ای درست کنند. با توجه به بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که از وی انتظار نمی رود که بتواند با کودتای گروهک موسوم به جبهه ئایداری مقابله نماید. اما شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی خواهند ئرداخت و امت اسلامی نیز مانند دیگر مقاطع حساس تاریخ ئر از فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی به وظایف خود عمل خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر