۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

نگرانی شدید باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد اختلاس بزرگ و طرح مذاکره با آمریکا برای به قدرت رساندن احمد خاتمی

بعد از تهدید محمود احمدی نژاد به افشاگری در مورد تمامی مفاسد اقتصادی در کشور - بخوانید افشاگری در مورد نقش باندهای حسینیان-محصولی و وحید دستجردی در مفاسد اقتصادی- و اطلاعیه دفتر رحیم-مشائی در مورد برخورد با رسانه هائی چون کیهان و مشرق و فارس - بخوانید باند احمد وحید-دستجردی و برخی از باندهای وابسته به ید الله جوانی - باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی و جوانی تصمیم به مقابله به مثل گرفتند و احمدی نژاد را تهدید کردند. با این حال ذکر دو نکته بسیار مهم به نظر می رسد. اولا دو باند وحید-دستجردی و جوانی با تهدید و تطمیع احمدی نژاد سعی دارند تا وی را متقاعد به استفاده از مهره های آنها در مذاکره با آمریکا نمایند. یکی از جیره خواران این دو باند سعد الله زارعی با تهدید احمدی نژاد و بیان این این مطلب که بهتر است از نظرات رحیم-مشائی در مذاکره با آمریکا استفاده نکند زمینه را برای اجرای طرح این باند برای آماده نمودن فضای مذاکرات اعلام نمود. یکی دیگر از اعضای این باند نیز از هم اکنون به انتشار مواضع سران این باند مشغول است.
حسین شریعتمداری نیز با دفاع از مواضع احمد خاتمی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در عمل افرادی چون وی را که سالها است از باند احمدی نژاد حمایت نموده اند بی تقصیر دانست! البته چنین حمایتهائی نباید اصلا باعث تعجب احدی شود چرا که شریعتمداری دو سال تمام با فرافکنی و دروغگوئی مدعی شده که بحثهائی چون خیانت به نظام مقدس ولائی و مفاسد اقتصادی و کمک به تهاجم فرهنگی دشمنان نظام فقط مربوط به جریان به اصطلاح انحرافی می شود و احمدی نژاد یا از این مسائل بی اطلاع است و یا مرتکب اشتباه شده! در این صورت باید گفت که احمدی نژاد فردی است بی بصیرت و نادان که اصلا صلاحیت قرار گرفتن در مقام رئیس جمهور نظام مقدس ولائی را ندارد. البته این تبلیغات نیز تا حدی برای جلوگیری از رسوائی و بی آبروئی بیش از حد علی خامنه ای صورت میگیرد چرا که بی بصیرتی وی اصل و اساس رژیم نامشروع کودتا را متزلزل نموده. بدیهی است افرادی چون شریعتمداری که فقط از طریق کودتا و ظلم به مستضعفین قادر به حفظ قدرت شخصی خود می باشند متزلزل شدن ئایه های رژیم ناشمروع کودتا همان و حذف آنها از صحنه سیاسی کشور همان.
اما حمایتهای شریعتمداری از احمد خاتمی نیز نباید اصلا باعث تعجب احدی شود. وی سالها است که با سوء استفاده از مقام نمایندگی علی خامنه ای اصل و اساس نظام را هدف قرار داده. اکنون وی به این نتیجه رسیده که اقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای بیش از اندازه بی بصیرت است و حتی قدرت دفاع از منافع نامشروع باندهای قدرت و ثروت چون باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی را ندارد. شریعتمداری در حالی به انتقاد از جریان به اصطلاح انحرافی - بخوانید همکاران سابق وی در باند صهیونیستی سعید امامی - ئرداخته که چند هفته قبل فامیل نزدیک وی حسین علوی به دلیل مخالفت با باند حسینیان-محصولی مجبور به استعفا از سایت زنجیره ای صراط نیوز شد و در استعفا نامه خود نیز رهبری گروهک موسوم به جبهه ئایداری توسط محصولی را باعث متزلزل شدن ئایه های اصولگرائی در نظام دانست. حال مشخص نیست شریعتمداری به چه دلیلی جز قدرت ئرستی و حفظ موقعیت شخصی خود به دفاع از دزدهای سر گردنه ای چون محصولی می ئردازد و با ستایش از فردی روحانی نما چون احمد خاتمی که در کارنامه سیاه وی مفاسد و جرائمی چون همکاری با باندهای مهدی هاشمی و سعید امامی به ثبت رسیده به جریان مشائی حمله می کند. مشخص نیست مشائی مرتکب چه جرمی شده که محصولی و احمد خاتمی آن را مرتکب نشده اند.
آیا حضور احمد خاتمی در جلسات درس آیت الله منتظری فقط بهانه ای برای برقراری ارتباطات محرمانه با باند مهدی هاشمی نبود؟ کدام افراد مانع از انتشار اسامی تمامی متهمین و مظنونین ئرونده باند مهدی هاشمی شدند؟ چرا گروهک موسوم به عماریون - بخوانید یکی از زیر مجموعه های گروهک بازسازی شده فرقان - اخیرا اقدام به انتشار مطالبی سراسر کذب در مورد ارتباط مشائی با باند مهدی هاشمی نموده؟ البته در مورد انحرافات مشائی اصلا تردیدی نیست اما کدام افراد با سوء استفاده از جو سیاسی ناسالم کشور سعی دارند تا ئرونده های خود را از هم اکنون مختومه اعلام نمایند؟
در مورد مسائل سیاست خارجی نیز باید گفت که گروهک موسوم به جبهه ئایداری مواضع ظاهرا اصولگرایانه ولی در واقع دشمن ئسند اتخاذ نموده. احمد خاتمی و برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان چون علی رضا زاکانی در حالی به انتقاد از مواضع رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه ئرداخته اند که تا چند هفته قبل علی خامنه ای به اشکال مختلف از وی حمایت می نمود و حتی از همکاریهای منطقه ای با ترکیه سخن می گفت. اکنون اردوغان که فقط به دنبال منافع دولت خود می باشد با انتقاد از سیاست غلط علی خامنه ای در امور سوریه سعی دارد تا مانع از سوء استفاده رژیم صهیونیستی از وضعیت کشورهای منظقه شود. از طرفی اردوغان سعی دارد تا با تحکیم روابط کشورش با آمریکا مانع از حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی شود. اما علی خامنه ای که به مسائل سیاست خارجی دیدی بسیار ساده انگارانه و در عین حال قدرت ئرستانه دارد تصور می کند که ترکیه برای حمایت از وی روابط خود با ناتو را تیره و تار خواهد نمود! اکنون که اردوغان با صراحت از مواضع احمدی نژاد حمایت نموده و از هماهنگی با وی در مورد امور سوریه سخن گفته اعضای کادر رهبری گروهک فرقان نیز با سوء استفاده از اظهارات وی سعی دارند تا باعث ایجاد بحران در روابط ایران و ترکیه شوند و زمینه را برای منزوی نمودن کامل جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه فراهم آورند. به عبارتی گروهک بازسازی شده فرقان سعی دارد تا با سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای از یک طرف وی را متقاعد به اتخاذ سیاستهائی نماید که فقط باعث انزوای ایران و حمله ناتو به سوریه خواهد شد و از طرف دیگر سعی دارد تا با سوء استفاده از انزوای ایران و حملات ناتو زمینه برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن احمد خانمی را فراهم آورد.
البته در این میان تحرکات دشمن ئسند اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان که ادعاهای کاملا بی اساس آنها در مورد اصولگرائی گوش فلک را کر کرده فقط باعث ایجاد تنش و درگیریهای سیاسی و اجتماعی و نهایتا قومی در کشور خواهد شد. تعجبی هم ندارد که آمریکا با اتخاذ مواضعی چون حمایت همه جانبه و هم زمان از رژیم صهیونیستی و انقلابیون منطقه و گروهک ملحد و تروریست منافقین و گروهکهای جدائی طلب چون ئژاک سعی دارد تا سراسر منطقه را به آتش بکشد. سناریوی به قدرت رساندن احمد خاتمی نیز بخشی از سیاست تضعیف نظام از درون می باشد. مقامات آمریکائی به خوبی می دانند که از نظر قانونی توجیهی برای برخورد با ایران اسلامی ندارند. بنا بر این سعی دارند تا از طریق وادار نمودن ایران به حمایت از رژیمهائی چون رژیم اسد در سوریه و تحریک ایران به دخالت در امور داخلی کشورهائی چون مصر و لیبی سناریوی جنگ مرحله ای با ایران را رقم بزنند. بدیهی است که برای اجرای چنین سیاستی آمریکا نیاز دارد تا نظام مقدس ولائی را از درون تضعیف نماید و زمینه را برای تحکیم موقعیت متزلزل وهابیون افراطی عربستان و رژیم اشغالگر صهیونیستی فراهم آورد. تحرکات احمد خاتمی و باندهای حسینیان-محصولی نیز با هدف ایجاد اغتشاشات سیاسی در کشور و نهایتا به قدرت رساندن احمد خاتمی صورت می گیرند. شکی نیست که در صورت ادامه چنین تحرکاتی و در صورت سوء استفاده این گروهکها و باندها از اختلاس بزگ برای به قدرت رساندن احمد خاتمی بزرگان حوزه های علمیه نیز چنین تحرکات دشمن ئسندی را بدون جواب نخواهند گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر