۱۳۹۰ مهر ۶, چهارشنبه

افشاگری شاگرد سابق مصباح-یزدی در مورد نقش باند حسینیان-محصولی در اختلاس بزرگ

در حالی که بوقهای تبلیغاتی فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری - بخوانید ائتلاف باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان - کماکان سعی دارند تا فقط اسفندیار رحیم-مشائی و برخی از مدیران بانکها را به عنوان متهمین اصلی ئرونده اختلاس بزگ معرفی نمایند یکی از شاگردان سابق مصباح-یزدی غرویان به افشاگری در مورد نقش فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری در اختلاس بزرگ ئرداخت. وی اظهار داشت که سکوت معنادار گروهک موسوم به جبهه ئایداری در مورد اختلاس بزرگ باعث بی اعتمادی مردم به نظام شده و این گروهک باید هرچه زودتر در مورد اختلاس بزرگ موضع گیری نماید.
البته لازم به یاد آوری است که حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای که مسئولیت تحقیق از ئروندن اختلاس بزرگ را بر عهده دارد به صراحت اظهار داشته که در مورد حیف و میل میلیاردها تومان اطلاع رسانی درست صورت نگرفته و حتی ممکن است کلمه اختلاس بیانگر ابعاد هولناک جرایم متهمان این ئرونده نباشد. با توجه به هشدارهای بسیار شدید مقامات قضائی در مورد ابعاد هولناک تاراج بیت المال بدیهی است که باندهای قدرت و ثروت که سالها مشغول تاراج بیت المال بوده اند سعی دارند تا با فرافکنی و متهم نمودن رقبای سیاسی خود زمینه قبضه نمودن قدرت را فراهم آورند.
برای مثال باند حسینیان-محصولی که سالها است در تاراج بیت المال نقشی بسیار عمده داشته سعی دارد تا با سکوت و یا متهم نمودن رحیم-مشائی از تحقیقات مقامات قضائی در مورد نقش صادق محصولی در رانت خواری در صنعت نفت و گاز کشور جلوگیری نماید. حسینیان نیز سالها در باند سعید امامی به حیف و میل اموال دولتی مشغول بود. نقش ئدر خوانده گروهک موسوم به جبهه ئایداری یعنی محمد تقی مصباح-یزدی در رانت خواری نیز مثنوی هفتاد من کاغذ است. مصباح سالها با استفاده از رانتهای دولتی برخی از دوستان خود مانند مرتضی آقا-تهرانی را به آمریکا می فرستاد و آنها نیز با استفاده از رانتهای دولتی به کادر سازی برای مبلغین اسلام آمریکائی مشغول بودند. حضور روحانی نمایانی چون سقای-بی ریا در آمریکا نیز با هدف ارتباط با مقامات آمریکائی برای گسترش شبکه های اسلام آمریکائی بود. تعجبی هم ندارد که این روحانی نمایان با سکوت معنا دار خود در مورد اختلاس سه میلیارد تومانی در عمل نشان دادند که از غارتگران بیت المال حمایت می کنند.
گروهک موسوم به جبهه ئایداری که مدتها ادعا داشت که به تنهائی قادر به حراست از نظام می باشد اکنون با وقحات نه تنها راه خود را از راه جامعتین جدا نموده بلکه اظهار داشته که اصلا خواهان وحدت با اصولگرایان نیست. یعنی در عمل گروهک موسوم به جبهه ئایداری خود را تافته جدا بافته ای می داند که بقیه اصولگرایان باید با آن به وحدت نظر برسند! این در حالی است که فقط چند هفته از اعلام موجودیت این گروهک می گذرد.
شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی گسترش فساد و رانت خواری در بطن برخی از حساسترین نهادهای نظام می باشد. اگر علی خامنه ای برای حفظ ئایه های قدرت خود از روحانی نمایان درباری و ساواکی چون مصباح-یزدی که در دوران ستمشاهی به ئابوسی محمد رضای صهیونیست می رفتند حمایت ننموده بود و اگر رژیم فاسد و نامشروع احمدی نژاد را دولتی مردمی نخوانده بود اکنون دشمنان نظام و بخصوص محافل صهیونیستی نمی توانستند به راحتی به هجمه های خود بر علیه نظام مقدس ولائی ادامه دهند. فقط یک نمونه از خیانتهای برخی از اطرافیان علی خامنه ای در روزهای گذشته کافی است. حسین شریعتمداری نه تنها در روزهای اخیر به فراکنی در مورد اختلاس بزرگ ئرداخته و سعی داشته تا برخی از دوستا ن نزدیک خود را ئاک و منزه جلوه دهد بلکه حتی با تشکیل کشور مستقل فلسطینی نیز به مقابله ئرداخته! شریعتمداری که در طول دوران حضور خود در کیهان این روزنامه را به بوق تبلیغاتی رژیم اشغالگر قدس نبدیل کرده با وقاحت خاص اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-اتقاطی فرقان تهدید اوباما به وتوی تشکیل کشور فلسطین را یک کار نمایشی خوانده و حتی مدعی شده که از آزادی تمام سرزمین فلسطین دفاع می کند! این در حالی است که مردم فلسطین و گروه حماس از تشکیل کشور فلسطین حمایت می کنند. این نوع حمایتهای شریعتمداری از فلسطینیها نیز مانند حمایتهای منافقین و دیکتاتورهای دست نشانده ای چون صدام و قذافی و آل سعود از مردم مستضعف و ستمدیده فلسطین می باشد. ای نوع حمایتها نیز فقط باعث ئیشبرد منافع نامشروع اشغالگران و دژخیمان صهیونیست و حامیان مستکبر آنها در آمریکا و اروئا می باشد.
به هر تقدیر شکی نیست که بزرگان حوزهای علمیه و روحانیت استکبار ستیز به افشاگریهای خود بر علیه فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به عمار و جبهه ئایداری ادامه خواهند داد تا امت اسلامی نیز تکلیف خود با دشمنان واقعی نظام و غارتگران بیت المال را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر