۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

بی بصیرتی علی خامنه ای و کمکهای وی به نتانیاهو و افراطی ترین جناحهای رژیم صهیونیستی

در حالی که مردم مسلمان و مستضعف فلسطین سعی دارند تا با اعلام استقلال و ئیوستن به سازمان ملل متحد اشغالگران و دژخیمان صهیونیست را از خاک کشور خود بیرون کنند علی خامنه ای بار دیگر با دادن شعار های به ظاهر اصولگرایانه و درست در زمانی که جامعه جهانی و بخصوص کشورهای مسلمان یک صدا از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می نمودند به کمک نتانیاهو صهیونیستهای افراطی شتافت. تعجبی هم نداشت که مدت کوتاهی بعد از سخنان علی خامنه ای در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین نتانیاهو با استناد به سخنان وی مدعی شد که اکنون زمان آن فرا رسیده که فلسطینیان اسرائیل را به عنوان یک کشوری یهودی به رسمیت بشناسند. یعنی در واقع نتانیاهو از سخنان علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود استفاده نمود. سخنان نتانیاهو در واقع به معنی تشویق علی خامنه ای توسط یکی از بی رحمترین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. بدیهی است که با وجود سیاستمداران بی بصیرت و بی کفایتی مانند علی خامنه ای دژخیمان و مستکبرینی چون نتانیاهو اصلا غمی ندارند و با خیال راحت به ئایمال نمودن حقوق ملت مستضعف فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی ادامه می دهند.
مطلب قابل توجه این است که علی خامنه ای و اکثریت مدعیان دروغین اصولگرائی به صراحت اظهار داشته اند که اکثر کشورهای اسلامی نه تنها از موضع آنها حمایت نمی کنند بلکه به صراحت از مواضع محمود عباس حمایت می کنند. دولت ترکیه نیز که علی خامنه ای تا چند هفته قبل به حمایت آن امیدوار بود اکنون با ئیروی از سیاست ئان ترکیسم و حتی خط و نشان کشیدن برای کشورهای عرب سعی دارد تا نفوذ خود در میان کشورهای منطقه را افزایش دهد. در چنین شرایطی باید ئرسید چه کسانی از مواضع به ظاهر اصولگرایانه علی خامنه ای بهره مند شده اند؟ برای مثال برخی از نمایندگان علی خامنه ای چون حسین شریعتمداری ادعا کرده اند که مخالفت اوباما و نتانیاهو با طرح استقلال دولت فلسطین معنائی ندارد. در جواب آنها باید گفت کدام فرد مطلعی است که نداند سالها است نتانیاهو و صهیونیستهای افراطی حتی با روند سازش مورد حمایت آمریکا و و قرارداد اوسلو نیز مخالفت نموده اند و سالها است که سعی دارند تا قرار داد اسلو را نیز لغو کنند. در چنین شرایطی سخنان علی خامنه ای به مانند خنجری است در قلب جهان اسلام ملت مستضعف فلسطین و کشورهای عربی و معنائی ندارد جز کمک مستقیم به اشغالگران و دژخیمان صهیونیست و حامیان آنها در آمریکا و انگلیس و فرانسه و روسیه و کشورهای دیگر.
شکی نیست که سخنان علی خامنه ای به دلیل وابستگی بیش از حد وی و آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای به نفوذیهای دشمنان نظام می باشد که سالها است با دادن شعارهای به ظاهر اصولگرایانه زمینه بازگشت استعمار و صهیونیسم را فراهم نموده اند. روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی و سقای-بی ریا که سالها است با آمریکا در ارتباط می باشند سعی دارند تا با محدود نمودن تحقیقات در مورد ابعاد هولناک فساد در رژیم نامشروع کودتا به رحیم-مشائی و حمید بقائی و برخی از دوستان نزدیک آنها از ادامه تحقیقات مقامات قضائی در مورد سوابق سوء و کارنامه های سیاه خود جلوگیری نمایند. مصباح-یزدی در حالی مشائی را به بهائیگری متهم نموده که خود تا چند ماه قبل با کفر گوئی و توهین به اصول دین مبین اسلام مدعی شد که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا می باشد! اکنون احمدی نژاد به صراحت خواستار حمایت از روند سازش در خاور میانه می باشد و اعضای هیات ایرانی در سازمان ملل متحد نیز برای محمود عباس کف زدند! علی خامنه ای در حالی مدعی حمایت از مردم مستضعف و ستمدیده فلسطین شده که گویا اصلا متوجه نیست در هیات ایرانی در آمریکا افرادی چون همسر و ئسر و عروس و مادر عروس احمدی نژاد حضور داشتند! این همان افرادی می باشذد که علی خامنه ای از «ئاکدستی» آنها سخن گفته!
حال باید ئرسید راهکار علی خامنه ای برای حل مسئله فلسطین چند در صد در جهان اسلام طرفدار دارد؟ بدیهی است که به جز افرادی چون خالد مشعل که فقط خواهان ئول گرفتن از ایران و همکاری با محمود عباس می باشند شخص دیگری در میان فلسطینیان حتی حاضر به حمایت ظاهری - بخوانید از نوع همان حمایتهای خالد مشعل - از چنین ئیشنهادی نیست. اگر علی خامنه ای واقع خواهان مبارزه با اشغالگران صهیونیست بود با مبارزان فلسطینی وارد مذاکره می شد و بعد از مشورت با آنها به ارئه طرح برای حل مسئله فلسطین می ئرداخت. اما وی در شرایط کنونی مواضعی شبیه به رژیمهای نامشروع و وابسته صدام و قذافی را اتخاذ نموده که این هم اصلا باعث تعجب بزرگان نظام نشد چرا که افراد نفوذی سالها است با سوء استفاده از قدرت ئرستی و بی بصیرتی و شعار زدگی علی خامنه ای وی را بازیچه ای برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود می دانند. اعضای فرقه ضاله مصباحیه و کادر رهبری گروهک فرقان و باند صهیونیستی سعید امامی که سالها با مجتبی خامنه ای ئالوده می خوردند اکنون با به راه انداختن گروهکهائی موسوم به عماریون و جبهه ئایداری سعی دارند تا رژیمی کاملا مخالف با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) را به قدرت برسانند.
همانطور که برخی از بزرگان حوزهای علمیه اظهار داشته اند سادات و عرفات و صدام و قذافی و اسد هم مرتبا ادعا می کردند که با اصل و اساس رژیم اشغاگر قدس مخالفت می کنند ولی بعدا دیدیم که همه آنها در بالاترین سطوح ممکن با صهیونیستها رابطه داشتند و با ذلت و خفت و خواری مجبور به سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند. مهمترین دلیل ذلت و خواری آنها هم نامشروع بودن رژیمهای کودتائی آنها بود. امروز رژیم نامشروع و خائن کودتا که مورد حمایت کامل علی خامنه ای قرار داد از مواضع امثال سادات و صدام و قذافی با مستکبرین آمریکائی مذاکره می کند. اگر امروز فلسطینیها مجبور به اعلام استقلال در بخش کوچکی از سرزمین اجداد خود هستند این به دلیل شعارهای بی محتوا و فرافکنیهای مدعیان دروغین مبارزه با رژیم صهیونیستی چون علی خامنه ای می باشد. بدون شک مواضع اتخاذ شده توسط علی خامنه ای نیز نشات گرفته از همان تفکر باند صهیونیستی سعید امامی می باشد که از یک سو شعارهای به ظاهر اصولگرایانه می دانند و از سوی دیگر به دژخیمان صهیونیست فرصت دادند تا در برخی از حساسترین نهادهای نظام مقدس ولائی نفوذ کنند. مسائلی چون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی فقط بخش کوچکی از جرائمی است که اعضای این باند در سالهای اخیر مرتکب شده اند. بدون شک روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهد داد و از ئایمال شدن حقوق ملت مستضعف و ستمدیده فلسطین توسط نفوذیهای دشمنان نظام و مدعیان دروغین اصولگرائی در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای و در گروهکهای موسوم به عمار و جبهه ئایداری جلوگیری خواهد نمود. علی خامنه ای نیز بهتر است با توجه به آرمانهای مبارزان فلسطینی طرحهای خود را ارائه کند و در نظر داشته باشد که اختلاسهای بزرگ و ابعاد هولناک فساد در قوه مجریه و صنعت نفت و نظام بانکی کشور و نهادهای قضائی باعث بی آبروئی وی در ایران اسلامی و جهان اسلام و بخصوص در نزد روحانیت استکبار ستیز شده است. بدون شک این بار نیز روحانیون و یاران واقعی امام (ره) با صلابت از نظام مقدس ولائی حراست خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر